Af en toe een keer nws sc en KLB sc.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nouja ik wissel het stiekem wel eens af
Goed punt maat.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
In DTS doen we niet aan MMV of MVV. Niet eens aan MV. Dus allemaal een hoax![]()
man man man
Zijn allemaal mannenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:19 schreef Filosoofert het volgende:
Klinkt allemaal spannend en geil tot je een foto ziet van de DTS meet
[ afbeelding ]
O ik bedoelde DTS en JKquote:Op donderdag 4 april 2024 14:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Af en toe een keer nws sc en KLB sc.
Slim van je!
Zo zien de DTS dames er blijkbaar uit.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zo zien de DTS dames er blijkbaar uit.
Sorry ik vind het ook niet leuk
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zo zien de DTS dames er blijkbaar uit.
Sorry ik vind het ook niet leuk
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ow, jij niet?quote:
Ja dan heb.. o wacht.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, jij niet?
Oh wacht, jij valt bij de Top 4
Jezusquote:
Ah, dan zit ik bij het grootste deelquote:Op donderdag 4 april 2024 14:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jezus
Uit een onderzoek van Psychologie Magazine in 2016 bleek dat één op de vijf Nederlanders mensen het voorgaande half jaar helemaal geen seks heeft gehad
Dat is 20%
Wedden dat het percentage op FOK! hoger is?
Het overgrote deel van de nederlanders knalt dus wel af en toe.quote:
2016 was ik zelfs nog in een relatie.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jezus
Uit een onderzoek van Psychologie Magazine in 2016 bleek dat één op de vijf Nederlanders mensen het voorgaande half jaar helemaal geen seks heeft gehad
Dat is 20%
Wedden dat het percentage op FOK! hoger is?
Heb jij op paaspop wat opgepiktquote:Op donderdag 4 april 2024 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd weer die 80/20 regel.
Toch wel eens leuk om bij de meerderheid te horen
Ja - hier ook eindelijk eens wat dit aangaatquote:Op donderdag 4 april 2024 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Een x aan de goede kant gevallenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Een half jaar. Zoveel pandapunten heb ik ook weer niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij op paaspop wat opgepikt?
O dacht helemaal wilde verhalen over paaspop, valt weer tegenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een half jaar. Zoveel pandapunten heb ik ook weer niet.
Maar niets opgepikt op Paaspop, wist niet of @:Speklap3000 dat wel zou kunnen waarderen
Die moest ik even googlen, ziet er niet slecht uit.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat hij een soort Rien was?
Omgquote:Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die moest ik even googlen, ziet er niet slecht uit.
Maar nee, ik stel me een licht kalende man met wat overgewicht voor, zoals elke Fok!ker
O, wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar nee, ik stel me een licht kalende man met wat overgewicht voor, zoals elke Fok!ker
Met baard?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee sorry, ik ben niet zo heel erg van seks op festivals.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O dacht helemaal wilde verhalen over paaspop, valt weer tegen
Daar ga ik vaak wel goed op zo’n stoppelbaardjequote:
Haha ja, verwachtingen laag houden, dan kan het alleen maar mee vallen, is mijn levensmottoquote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omgdan vallen 80% van de fokkers je reuze mee bij een meet
ZEGquote:Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook maar lage verwachtingen hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |