Hier heb en we geen seks omdat we alleen dts doenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
In DTS doen we niet aan MMV of MVV. Niet eens aan MV. Dus allemaal een hoax![]()
man man man
Zo is dat. DTS is a way of lifequote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier heb en we geen seks omdat we alleen dts doen
Dev doet aan MMM... genoteerd.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
In DTS doen we niet aan MMV of MVV. Niet eens aan MV. Dus allemaal een hoax![]()
man man man
Af en toe een keer nws sc en KLB sc.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nouja ik wissel het stiekem wel eens af
Goed punt maat.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
man man man
Zijn allemaal mannenquote:Op donderdag 4 april 2024 14:19 schreef Filosoofert het volgende:
Klinkt allemaal spannend en geil tot je een foto ziet van de DTS meet
[ afbeelding ]
O ik bedoelde DTS en JKquote:Op donderdag 4 april 2024 14:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Af en toe een keer nws sc en KLB sc.
Slim van je!
Zo zien de DTS dames er blijkbaar uit.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zo zien de DTS dames er blijkbaar uit.
Sorry ik vind het ook niet leuk
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zo zien de DTS dames er blijkbaar uit.
Sorry ik vind het ook niet leuk
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ow, jij niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |