SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gelukkig nieuwjaar!
Aan de hoeveelheid vuurwerk te horenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alsof kutschool invloed heeft op mijn talenkennis, spreek beter Duits, Engels en Nederlands dan toen ik die vakken heb op school
Uw ADH vitamine Worst
Tu as fait de la ville et une coupe du vinTrotste mama van Ambar
Ik qua begrijpen wel, zeker met Duits, want snapte er toen geen reet van, maar het helpt als je weken in het buitenland zit met Duitsers enzo. Hahahahaquote:Op woensdag 3 april 2024 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof kutschool invloed heeft op mijn talenkennis, spreek beter Duits, Engels en Nederlands dan toen ik die vakken heb op school
Iig om het te begrijpen, over Gramatica. ja das ander verhaal. maar zul je wel snappen zelf ook.Do what you love, love what you do!![]()
Et une nouvelle cuisine est un peu plus de la loiTrotste mama van Ambar
Jammer dat het gros daar alleen Frans spreektquote:Op woensdag 3 april 2024 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ging wel stug NL spreken in Brussel![]()
Vind het sowieso treurig om met je taalkennis te schuilen achter middelbare schoolkennis als je daar meer dan 10 jaar niet meer op zitUw ADH vitamine Worst
Talen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Couve-flor com meias e tênisquote:Op woensdag 3 april 2024 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Maçã e limão com molho de alho francês![]()
het is trouwens het zelfde met russen hoor, want ook weken op een boot gezeten met ze.
Het helpt btw als er iemand is die dan wel engels kent en die nog beetje kan vertalen.
maar moet zeggen je pikt toch dan snel woordjes op wel of wat ze nou bedoelen mits je vraagt.
Vloeiend dat spreken is het niet, maar kun je er vrij snel belangrijke woordjes uit halen en wat ze daarmee bedoelen. en de rest is beetje improviseren met handgebaren. Maar moet zeggen toch gaat het vrij snel dan goed. Zelfs met technische dingen enzo, maar dat je elkaar snapt als techneuten dus wel wat ze nu bedoelen.
Maar is hoop handgebaren en wijzen vooral dan. vind t altijd wel leuk ook
Do what you love, love what you do!![]()
Ach kwam net van de middelbare toen ik daar heen gingquote:Op woensdag 3 april 2024 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jammer dat het gros daar alleen Frans spreekt
Uw ADH vitamine Worst
blyatquote:Op woensdag 3 april 2024 20:52 schreef kree het volgende:
het is trouwens het zelfde met russen hoor, want ook weken op een boot gezeten met ze.
Het helpt btw als er iemand is die dan wel engels kent en die nog beetje kan vertalen.
maar moet zeggen je pikt toch dan snel woordjes op wel of wat ze nou bedoelen mits je vraagt.
Vloeiend dat spreken is het niet, maar kun je er vrij snel belangrijke woordjes uit halen en wat ze daarmee bedoelen. en de rest is beetje improviseren met handgebaren. Maar moet zeggen toch gaat het vrij snel dan goed. Zelfs met technische dingen enzo, maar dat je elkaar snapt als techneuten dus wel wat ze nu bedoelen.
Maar is hoop handgebaren en wijzen vooral dan. vind t altijd wel leuk ookUw ADH vitamine Worst
Duits op middelbaar werd hem niet, ik heb het later redelijk leren spreken.
Net als Fries.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik spreek geen enkele taal. Ik laat mannen altijd het woord voerenTrotste mama van Ambar
Independent Womenquote:Op woensdag 3 april 2024 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik spreek geen enkele taal. Ik laat mannen altijd het woord voeren![]()
Bij mij op de opleiding zit een Deen, ik vraag af en toe wel wat iets betekend ivm jargon.
En dan is het eigenlijk zo simpel
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik spreek alles behalve lichaamstaal, ben qua emoties uiten net een rotsUw ADH vitamine Worst
Eigen wifi surft wel lekker.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Engels, Nederlands, Fries, Duits, gebarentaal en Frans les in gehad.
Laatste 2 maar 1 jaar en bijna alles is kwijtgeraakt
Bij Noorse, Spaanse en Zweedse kennissen gebruik ik de vertaalknop gewoon. Of in het echie praten we EngelsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
met russen had ik vooral het woordje "roh-abate". zoals uitgesproken dus. `ik hoorde dat die eerste week heel veel.quote:
Wat achtergrond erover, er was van ons bedrijf, Nederlands dus een opdracht van een Duits bedrijf die die order had van de reder.
`werkte niet goed, dus ga er maar heen. LOL. naar maurtanie dus en daar naar die boot.
WTF snapte er geen reet van in eerste instantie, maar kwamen toch met oplossingen tezamen.
Laatste week werd maar besloten er moet van die Duitse ook maar iemand mee die ook naar Russischs kon vertalen. En toen werd het allemaal een stuk duidelijker.
Wat dat woordje nu betekende en die heb ik geleerd.
"het werkt niet"
"jullie werken niet"
"installatie werkt niet"
"onderdeel werkt niet"
daar ging dat hele woordje over afhankelijk van context die je dan dus niet snapt. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
zo ff trouwens vertaald google dat,
maar ik zeg het zoals ik het hoorde
работать
rabotat'
idat vertaald in "werken" dus, goed zal wel naamvallen zijn met werkende of het werkt etc.
maar zo klonk het iig.. grappig toch.
"spasi-va" is btw ook nog een goede om te kennen.
Komt neer op dankjewel.Do what you love, love what you do!![]()
Spasiba.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:04 schreef kree het volgende:
Komt neer op dankjewel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pozhaluystaquote:Op woensdag 3 april 2024 21:04 schreef kree het volgende:
Komt neer op dankjewel.
Alsjeblieft![]()
![]()
Ik dacht dag het spasiba was
Maar je zal de pravda wel sprekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik leer paar Russisch als we Russische staat geworden zijnTrotste mama van Ambar
Of Spasiboquote:Op woensdag 3 april 2024 21:05 schreef drakin het volgende:
Ik dacht dag het spasiba was
Maar je zal de pravda wel spreken![]()
Duurt niet lang meerquote:Op woensdag 3 april 2024 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik leer paar Russisch als we Russische staat geworden zijn![]()
![]()
Nasdrovje
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik werd hard uitgelachen op die boot trouwens toen ik dat zei. LOL hoewel had het woordje goed, maar hoe je het uitspreekt is nog een ding opzich en de klemtoon dus. LOLquote:
toch spasiba zeg je maar zo spreken ze het niet uit in gehoor,.
meer Spa-siva
net als nastrobja. Die b spreken ze uit als bV meestal.Do what you love, love what you do!![]()
Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:08 schreef kree het volgende:
toch spasiba zeg je maar zo spreken ze het niet uit in gehoor,.
meer Spa-siva
net als nastrobja. Die b spreken ze uit als bV meestal.
U riep?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:09 schreef JustinK het volgende:
Beetje zoals een zachte G en een harde L zeg maarI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
net als dit, niet V odkaquote:
maar vWodka.
`maargoed Russisch is niet een makkelijke taal natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
het is net Limburgs idd, maar zal wel beetje per regio afhangen ook hoor waar ze vandaan komen. Maar zoals ik het hoorde dus. Het gaat vaak heel snel, dus je moet ff vragen of ze het langzaam willen herhalen.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:09 schreef JustinK het volgende:
Beetje zoals een zachte G en een harde L zeg maar
maar voor het basis idee van begrijpen wat ze nu bedoelen maakt het niet zoveel uit, heb je iig een idee.
Als de mok een yunomi is dan is het juist voor theequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja dat is met veel talen. Soms gaat het zo snel, ook al weet je wel een paar woorden dan nog is het heel lastig te verstaanquote:Op woensdag 3 april 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
het is net Limburgs idd, maar zal wel beetje per regio afhangen ook hoor waar ze vandaan komen. Maar zoals ik het hoorde dus. Het gaat vaak heel snel, dus je moet ff vragen of ze het langzaam willen herhalen.
maar voor het basis idee van begrijpen wat ze nu bedoelen maakt het niet zoveel uit, heb je iig een idee.![]()
Voor een trio met jou, mij en @Monsterkoekie ? Of wat?quote:I'm surrounded by morons!
Nee, maar ik wil je gerust nog een keer insoppen hoorquote:Op woensdag 3 april 2024 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor een trio met jou, mij en @:monsterkoekie ? Of wat?![]()
![]()
ja klopt helemaal waarquote:Op woensdag 3 april 2024 21:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is met veel talen. Soms gaat het zo snel, ook al weet je wel een paar woorden dan nog is het heel lastig te verstaan
Je haalt er wel iets van uit, maar het is altijd in context met een zin, en ok een woordje is nog te begrijpen. een hele zin waar ze het snel in zeggen./. Dat is lastiger.Do what you love, love what you do!![]()
Nou krijgen we hier Russische les. Straks moet het misschien wel.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
bovendien en dat is inherent aan Russischs mss wel, het klinkt onwijs aanvallend en agressief ook. hahaha terwijl dat niet zo is. maar komt door de klanken enzo. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Zijn we alvast een beetje voorbereidquote:Op woensdag 3 april 2024 21:15 schreef drakin het volgende:
Nou krijgen we hier Russische les. Straks moet het misschien wel.![]()
![]()
Deceptiequote:Op woensdag 3 april 2024 21:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil je gerust nog een keer insoppen hoor
I'm surrounded by morons!
heb nog filmpje op YouTube toen we er waren. en tot op de dag van vandaag vraag ik me nog af wat ze nou zeiden?
Sommige stukken klonken in toon iig, van fuckers rot daar op ik ben de kapitein en ga naar binnen. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Wil je mij ook weer insoppen?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil je gerust nog een keer insoppen hoor![]()
![]()
Ik heb ooit wat Papiamento van een buurman geleerd, kan ik dus nu nog steeds niks meequote:Op woensdag 3 april 2024 21:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zijn we alvast een beetje voorbereid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Helaas, ik moet je teleurstellenquote:Op woensdag 3 april 2024 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Als de mok een yunomi is dan is het juist voor thee![]()
LOL, hmms tenminste de uitgeknipte versies heb ik op YouTube, want werkte daar toen nog enzo. Nu boeit het me geen reet meer eigenlijk.
Maargoed LOL. de uitgeknipte versies zijn wel de mooiste.
In deceptie of in instoppen?quote:I'm surrounded by morons!
Zijn wel mooie koppenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
tis ik wil dit delen, mits jullie beloven dat n iet te delen behalve ff gelul over fragmentjes enzo
Je wordt mummie?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Helemaal van top tot teen gebalsemdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oehquote:I'm surrounded by morons!
Als je het hier deelt kun je niet eisen dat niemand het gaat delen. Je zet het zelf openbaar dan.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:21 schreef kree het volgende:
tis ik wil dit delen, mits jullie beloven dat n iet te delen behalve ff gelul over fragmentjes enzo![]()
Op like gekliktquote:Op woensdag 3 april 2024 21:23 schreef Shii het volgende:
Ik ga trouwens niet delen en ook niet klikken.![]()
![]()
klopt daarom wil ik dat ook niet zo doen, maar evt via DM wel en ga ik uit van goeie vertrouwen. Wat er openbaar staat mogen jullie btw allemaal kijken hoor. want staat er al jaren.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je het hier deelt kun je niet eisen dat niemand het gaat delen. Je zet het zelf openbaar dan.Do what you love, love what you do!![]()
Ohjaquote:Op woensdag 3 april 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gedeeld dat ik geklikt had![]()
![]()
Zwerende vingerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dit is openbaar erover, maar zwaar ge-edit heb ik die omdat ie ook voor HBO presentatie was. zeg maar het geeft beeld, maar alle "WTF" stukjes heb ik er toen uitgeknipt. LOL:
zeg maar alles wat het toen grappig maakte nog die hele trip, dit is het praktische ervan. Maar LOL moet nog hard lachen om sommige stukjes die ik er toen toch maar uitgeknipt heb. Want het was een verhaal over aantal weken en meerdere keren heen en terug naar mauretanie.
Dus het leuke en waarom ik dit toch grappig vond zit er niet in eigenlijk.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-04-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 498 / +198 / +261 / 537 / 634
2. JustinK / 302 / +131 / +137 / 727 / 887
3. AardappelSchotel / 212 / +127 / +60 / 512 / 620
4. mario390 / 181 / +11 / +67 / 155 / 234
5. drakin / 137 / +32 / +35 / 531 / 623
6. kree / 119 / +0 / +8 / 280 / 354
7. Monsterkoekie / 76 / +12 / +30 / 260 / 288
8. Mickytjuh / 54 / +26 / +15 / 107 / 128
9. ieniminimuis / 50 / +21 / +9 / 191 / 223
10. KillemWieft / 49 / +15 / +0 / 15 / 38
11. devzero / 44 / +11 / +8 / 142 / 178
12. notturna / 44 / +0 / +44 / 0 / 3
13. Rob / 43 / +30 / +13 / 57 / 75
14. hemarookworst / 40 / +28 / +5 / 126 / 158
15. Mercedes. / 38 / +28 / +7 / 90 / 122
16. Dr.Mikey / 33 / +22 / +0 / 91 / 114
17. M_0_0_N / 27 / +13 / +9 / 103 / 128
18. gebrokenglas / 26 / +0 / +4 / 73 / 91
19. MizzezAmy / 25 / +5 / +14 / 89 / 115
20. Speklap3000 / 25 / +10 / +5 / 245 / 259SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thanks MoniTofOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
maarre mits iemand ff wil lachen, wil wel linkje doen naar alles wat niet geknipt is, mits je maar beloofd dat ze dan ook prive blijven enzo.
En kijk wel ff naar wie vraagt he, dus stel me niet teleur ermee.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoef t nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zijn om te stelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:31 schreef Shii het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha jullie zijn erg krampachtig moet ik zeggen, want terwijl je zo een blikje tonijn uit supermarkt vak koopt..... Weet je wat er achter zit ook?
Ik ben er btw niet tegen hoor en werk niet meer in deze sector allang al niet meer ook. Maar echt op tegen ben ik er nooit geweest. Maar doe niet naïef van wil het niet zien, want zo bv komt je vis of blikje tonijn in de supermarkt.
Hoi Paulquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet het. Ik ben ook niet tegen de dolfijnenslacht van de Faroer eilandenquote:Op woensdag 3 april 2024 21:39 schreef kree het volgende:
haha jullie zijn erg krampachtig moet ik zeggen, want terwijl je zo een blikje tonijn uit supermarkt vak koopt..... Weet je wat er achter zit ook?
Ik ben er btw niet tegen hoor en werk niet meer in deze sector allang al niet meer ook. Maar echt op tegen ben ik er nooit geweest. Maar doe niet naïef van wil het niet zien, want zo bv komt je vis of blikje tonijn in de supermarkt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
en denk ik nog ik heb geen bloederig filmpje ofzo hoor over hoe dit gaat. Want denk nog redelijk ok ook wel. Maargoed je moet gewoon weten dat je vis voor grootste deel uit dit soort drijvende visfabrieken komt.Do what you love, love what you do!![]()
Krampachtig? Omdat ik geen linkje in dm wil?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:39 schreef kree het volgende:
Ik ben er btw niet tegen hoor en werk niet meer in deze sector allang al niet meer ook. Maar echt op tegen ben ik er nooit geweest. Maar doe niet naïef van wil het niet zien, want zo bv komt je vis of blikje tonijn in de supermarkt.
Gewoon geen interesse. Klaar.![]()
ik ken dit verhaal en het bloedbad.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben ook niet tegen de dolfijnenslacht van de Faroer eilandenDo what you love, love what you do!![]()
En als je zelf een kip slacht lijkt het kippenvlees ook niet op het supermarktvleesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jij eet paddestoelenquote:
Zalm is toch vis?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik krijg continu reclame van paddestoelenkoffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hoeft niet, LOL je hoeft niet te kijken, sowieso ging het me niet om de manier op he of om dat aan de kaak te stellen.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Krampachtig? Omdat ik geen linkje in dm wil?
Gewoon geen interesse. Klaar.
meer het. verhaal hoe als ik er als monteur in terecht kom en dan dingen film enzo. Die wmb trouwens nog ok zijn?
Het ging mij niet om de visvangst en hoe dat gaat aan de kaak te stellen. maar meer hoe je als monteur betrokken gaat worden erin.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker!quote:
Ik had deze week nog paddenstoelen pasta met spinazie en geitenkaas
![]()
Lokwinskequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn er weer trs gezetquote:Op woensdag 3 april 2024 21:45 schreef SwJ het volgende:
[..]
Open er een topic over, dan kan ik m sluiten.
zie hier twee verschillende dingen he? Ik ga nl niet over de visvangst of hoe dat gedaan wordt. Ik werkte toen in een machine fabriek die toevallig voor dat soort dingen leverde.
Tja je kunt daar hele bedenkingen over hebben, maar uiteindelijk is het de consument die koopt en daar draait dat op. ik verdien me salaris mee als elektromonteur he. Dus ok ik wil wel eerlijk beeld geven hoe het ging. maar juist door dit denk ik, moet ik me eraan wagen? Want krijg ik gezeik wat totaal niet op mij toe te brengen is?Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind hem mooi maar net iets te lief ofzo?quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:10 schreef MissHobje het volgende:
Wat lief van jullie![]()
dank jullie wel
![]()
*check* Tietuhhhhbier TAART
frikandellen kroketten *check*
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Inkoppertje: Past toch bij je.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi maar net iets te lief ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat iedereen dat wel snapt hoor KreeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wel leuk zomers motiefje tochquote:Op woensdag 3 april 2024 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi maar net iets te lief ofzo?![]()
De niet-meer-puber-des-huizes ben ik alweer een kwartier mee aan het bellen.
Lult me de oren van de kop johOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik merk kortzichtigheid enzo. en vooral van dat niemand nu eigenlijk weet hoe dit gaat. hmmms daarom doe ik alleen via dm rest filmpjes. en echt er zitten geen schokkende beelden in. Wel de waarheid hoe zoiets gaat. En heb het btw nog meerdere malen benoemd eerder al hoe oneerlijk het is dat grote vissersschepen leegvissen voor de kust van mauretanie. terwijl ik vissers zie in een kano met emmertje... Maar dat is land politiek daar die dat toelaten wel..Do what you love, love what you do!![]()
Hm hm
Heel verhaal over dure koffieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja godver.quote:
Je opent een topic.
Je spamt de link hier.
Eindelijk wordt er in het topic gereageerd.
Ga je dat hier quoten.F.K.A. SuperwormJim![]()
Je merkt niet dat het werkelijk niemand interesseert?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:49 schreef kree het volgende:
ik merk kortzichtigheid enzo. en vooral van dat niemand nu eigenlijk weet hoe dit gaat. hmmms daarom doe ik alleen via dm rest filmpjes. en echt er zitten geen schokkende beelden in. Wel de waarheid hoe zoiets gaat. En heb het btw nog meerdere malen benoemd eerder al hoe oneerlijk het is dat grote vissersschepen leegvissen voor de kust van mauretanie. terwijl ik vissers zie in een kano met emmertje... Maar dat is land politiek daar die dat toelaten wel..![]()
komt omdat het de tijd vd maand isquote:Op woensdag 3 april 2024 21:50 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ja godver.
Je opent een topic.
Je spamt de link hier.
Eindelijk wordt er in het topic gereageerd.
Ga je dat hier quoten.!!!!!!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Padoem pats.quote:
Es interessiert mich nichtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Niet gekocht. Tis viscose en dat blijft niet mooiquote:Trotste mama van Ambar
waarom praat je tegen ons alsof we kindertjes zijn die denken dat melk uit een pak uit de supermarkt komt?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:49 schreef kree het volgende:
ik merk kortzichtigheid enzo. en vooral van dat niemand nu eigenlijk weet hoe dit gaat. hmmms daarom doe ik alleen via dm rest filmpjes. en echt er zitten geen schokkende beelden in. Wel de waarheid hoe zoiets gaat. En heb het btw nog meerdere malen benoemd eerder al hoe oneerlijk het is dat grote vissersschepen leegvissen voor de kust van mauretanie. terwijl ik vissers zie in een kano met emmertje... Maar dat is land politiek daar die dat toelaten wel..Uw ADH vitamine Worst
Zonde wel.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet gekocht. Tis viscose en dat blijft niet mooiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik weet niet hoe iedereen erin staat hoor. En dus zal wel voor ieder anders zijn. Maar ik weet hoe de vis in de supermarkt komt. En ja dat hele verhaal ziet er iets lelijker uit als dat je alleen kijkt naar je gesealde pakketje vis of blikje enzo. Haha dat is de waarheid.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:52 schreef kree het volgende:
ik weet niet hoe iedereen erin staat hoor. En dus zal wel voor ieder anders zijn. Maar ik weet hoe de vis in de supermarkt komt. En ja dat hele verhaal ziet er iets lelijker uit als dat je alleen kijkt naar je gesealde pakketje vis of blikje enzo. Haha dat is de waarheid.![]()
![]()
heeft hij öb nodig?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, paul zn act speelt weer op. Tis de tijd van de maand.![]()
![]()
ja beetje wel, terwijl ik ook kritiek krijg.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je merkt niet dat het werkelijk niemand interesseert?
En dan is het dus meer idd het idee "we willen dit niet weten"
En dat is het hele punt dus ook.
Dat is jammer .....quote:Op woensdag 3 april 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet gekocht. Tis viscose en dat blijft niet mooi![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je ook een bouwpakket van een LEGO-tuinhuisje?
Dan zal ik deze ook maar even onder een spoiler zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het is meer het idee van 'het interesseert niemand'quote:Op woensdag 3 april 2024 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja beetje wel, terwijl ik ook kritiek krijg.
En dan is het dus meer idd het idee "we willen dit niet weten"
En dat is het hele punt dus ook.![]()
Vervelend iddquote:Op woensdag 3 april 2024 21:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, paul zn act speelt weer op. Tis de tijd van de maand.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik zeg in het algemeen en wat ik denk, als het je aanspreekt al, nou dan heb ik een punt. zo niet helemaal prima.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom praat je tegen ons alsof we kindertjes zijn die denken dat melk uit een pak uit de supermarkt komt?
ga maar langs basisscholen met je verhaaltjesquote:Op woensdag 3 april 2024 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg in het algemeen en wat ik denk, als het je aanspreekt al, nou dan heb ik een punt. zo niet helemaal prima.Uw ADH vitamine Worst
Jij bent de enige die nu reageertquote:Op woensdag 3 april 2024 21:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, het is meer het idee van 'het interesseert niemand'![]()
![]()
niemand wil het eigenlijk weten dus begrijp ik hier nu al ff hoor...... want zeg laat het zien. gelijk gezeik alweer.quote:
hahaha. maakt niet uit, maar gaf het een kans, dan maar niet he
niemand wil het eigenlijk weten dus begrijp ik hier nu al ff hoor...... want zeg laat het zien. gelijk gezeik alweer.quote:
hahaha. maakt niet uit, maar gaf het een kans, dan maar niet hedat is hetzelfde he als iemand die in de supermarkt het wel koopt. en naderhand zegt. jaaaaaaaa zo niet mee eens.... en dan toch blijven doen.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, het is meer het idee van 'het interesseert niemand'Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb gereageert en dat heeft hij niet eens gezien.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mijn boertje ruikt naar frikandel speciaal.
Maar ik heb helemaal geen frikandel opOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben je een Jehova's Getuige geweest in een vorig leven?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
niemand wil het eigenlijk weten dus begrijp ik hier nu al ff hoor...... want zeg laat het zien. gelijk gezeik alweer.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2024 21:57:45 ]![]()
hihi LOL niet zo drama over doen he? beetje discussie mag best. Ik heb er gewoon twijfels over. en jij ook. Naja. denk we komen er neit uit dus de waarheid zal in het midden liggen he?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
niemand wil het eigenlijk weten dus begrijp ik hier nu al ff hoor...... want zeg laat het zien. gelijk gezeik alweer.
hahaha. maakt niet uit, maar gaf het een kans, dan maar niet he![]()
En je bent ook geen boerquote:Op woensdag 3 april 2024 21:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ik heb helemaal geen frikandel op![]()
Ik las "broertje"quote:Op woensdag 3 april 2024 21:57 schreef Mickytjuh het volgende:
![]()
![]()
zou goed idee zijn wel als je mss een verandering wil. Maar ik ga er niet over he? Ik werk in elektrotechniek en of het nu gaat over een visserschip of nu bv drinkwater of eerder laadpalen. dat is mijn vak, niet het bepalen wat en wel niet te doen......?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga maar langs basisscholen met je verhaaltjes
stem erover zou ik zeggen, ik ga daar niet over, ik zoek waar ik gewoon normaal leven kan verdienen. en is vak dus. niet een industrie waar ik toevallig dan in kom.
Stond er ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat stond er ook.quote:
Want autoincorrectOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daarom laat ik ook nooit een boertje. Stel je voor dat het naar pizza met ananas ruikt en ik ben helemaal vergeten hoe lekker het had gesmaaktquote:Op woensdag 3 april 2024 21:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ookquote:
niet overdrijven om uit te lokken, ben hier heel ongevoelig voor hequote:Op woensdag 3 april 2024 21:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben je een Jehova's Getuige geweest in een vorig leven?
Ik eet geen vis. Eet jij vis?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
dat is hetzelfde he als iemand die in de supermarkt het wel koopt. en naderhand zegt. jaaaaaaaa zo niet mee eens.... en dan toch blijven doen.
Ik vind het prima om iets aan de kaak te stellen, maar je doet nu net alsof iedereen dit hier koopt. Je weet het niet, je hebt er niet naar gevraagd, maar je doet een aanname dat het zo is.![]()
lekker man met ananas eropquote:Op woensdag 3 april 2024 21:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sommige mensen doen ketchup op hun frikandel speciaalUw ADH vitamine Worst
Wappie gedrag.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen reageren niet: ja zie je wel, mensen kijken weg en willen het niet weten 11!!!!1!11!1“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje moe nu, tijd voor boek lezen.
Ik hoef niet in 26 berichten te vertellen wat dat is he? Een boek.
Niet iedereen weet dat namelijk want gebruikt het nooit en weet ook niet waar het vandaan komt.
Ik kan wel een linkje via dm sturen voor wie echt interesse heeft.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja die sporen niet...zijn ongeveer dezelfde mensen als die friet uitspreken als Patat.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sommige mensen doen ketchup op hun frikandel speciaal
.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Baudetisme in zijn puurste vorm
quote:quote:Op woensdag 3 april 2024 21:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die ruikt wel naar frikandel speciaalquote:Op woensdag 3 april 2024 21:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat stond er ook.
Want autoincorrectquote:quote:Op woensdag 3 april 2024 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat stond er ook voor de "ninja" edit![]()
![]()
Al 30 minuten met de niet-meer-puber-des-huizes aan de telefoon.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
blijf uit mijn DMquote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef drakin het volgende:
Niet iedereen weet dat namelijk want gebruikt het nooit en weet ook niet waar het vandaan komt.
Ik kan wel een linkje via dm sturen voor wie echt interesse heeft.![]()
![]()
Heb je er wel goed over nagedacht voordat je het boek hebt gekocht? Je weet niet hoe het in de winkel is gekomen en wat het allemaal daarvoor heeft moeten doorstaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef drakin het volgende:
![]()
Nee hoor, precies verkeerd. Dat zijn namelijk de mensen die het wel goed hebben.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja die sporen niet...zijn ongeveer dezelfde mensen als die friet uitspreken als Patat.
.![]()
Graag. Nee ben zelf vergeten wat het is een boekquote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef drakin het volgende:
Ik kan wel een linkje via dm sturen voor wie echt interesse heeft.Trotste mama van Ambar
Lekker tegen elkaar boeren?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Al 30 minuten met de niet-meer-puber-des-huizes aan de telefoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zie je wel, geen reactie.
Dit is dus bericht 2 van de 26
Ern boek is van papier en ja dat is heel erg want waar komt dat vandaan?
En hoe open je nou zon dingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Tijd voor een documentaire over al het leed wat oud papier wordt aangedaanquote:Op woensdag 3 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je er wel goed over nagedacht voordat je het boek hebt gekocht? Je weet niet hoe het in de winkel is gekomen en wat het allemaal daarvoor heeft moeten doorstaan.![]()
Weet je niet hoeveel bomen er gestorven zijn nee he mensen willen dat niet weten die willen niet weten waar het vandaan komtquote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef drakin het volgende:
Ik zou het onder een DM hebben gezet. Niet iedereen leest hierquote:Op woensdag 3 april 2024 22:04 schreef drakin het volgende:
En hoe open je nou zon ding![]()
Ik antwoord enkel via dmquote:
Heb je toevallig een boek hoe vissen ingeblikt worden?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:04 schreef drakin het volgende:
En hoe open je nou zon ding“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ok ok, dat is niet mijn bedoeling, laat ik zeggen voor wie dan koopt vis bv dus he?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik eet geen vis. Eet jij vis?
Ik vind het prima om iets aan de kaak te stellen, maar je doet nu net alsof iedereen dit hier koopt. Je weet het niet, je hebt er niet naar gevraagd, maar je doet een aanname dat het zo is.
Weet hoe het in de supermarkt komt, denk dat is goed om toch ff te weten en denk de meesten niet hoe?Do what you love, love what you do!![]()
Jep.quote:
Hij loopt leeg over dat kinderen echt de smet op de wereld zijn, 18 jaar af zien
"En als ze dan op mij lijken ben je er na 18 jaar nog niet vanaf, dan heb je er op zijn 24e nog steeds last van, met zn kut ADHD"Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daar heb ik dus een boek over die dat uitlegtquote:Op woensdag 3 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je er wel goed over nagedacht voordat je het boek hebt gekocht? Je weet niet hoe het in de winkel is gekomen en wat het allemaal daarvoor heeft moeten doorstaan.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb nog wel een filmpje maar die wil ik niet laten zien want die mag niet openbaar wordenquote:Op woensdag 3 april 2024 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd voor een documentaire over al het leed wat oud papier wordt aangedaan![]()
Dat zijn wel gesprekken.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep.
Hij loopt leeg over dat kinderen echt de smet op de wereld zijn, 18 jaar af zien
"En als ze dan op mij lijken ben je er na 18 jaar nog niet vanaf, dan heb je er op zijn 24e nog steeds last van, met zn kut ADHD"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb alleen boeken over wat ern boek isquote:Op woensdag 3 april 2024 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je toevallig een boek hoe vissen ingeblikt worden?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ok ok, dat is niet mijn bedoeling, laat ik zeggen voor wie dan boeken leest bv dus he?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen boeken over wat ern boek is
Weet hoe het in de bibliotheek komt, denk dat is goed om toch ff te weten en denk de meesten niet hoe?![]()
Vast mooi beschreven.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen boeken over wat ern boek is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ef allemaal gebeurd voordat het in een boekwinkel ligt, schande gewoon.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
het is onwijs beetje internet helden die mij nu bekritiseren om daarin mee te werken.
Ik wil jullie laten zien hoe het gaat he en ook de realiteit. en filmpje was ik deelde is voorbeeld ervan. Of ik daar nou helemaal achter sta,,,,, daar gaat het me niet eens om.
Maar weet zo gaat het voor iedereen die zo in de supermarkt dingen koopt. En ga nou niet allemaal lieve schat uithouden van doe ik nooit en koop biologisch, want ook daarmee wordt je genaaid.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb voor de echt onwetenden zelfs een aangepast youtube filmpjequote:Op woensdag 3 april 2024 22:08 schreef Shii het volgende:
Een boek over een boek dat gaat over een boek.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En laten we eerlijk zijn. Kookboeken smaken echt voor geen meterquote:Op woensdag 3 april 2024 22:09 schreef drakin het volgende:
Wat ef allemaal gebeurd voordat het in een boekwinkel ligt, schande gewoon.![]()
Linkje in DM?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb voor de echt onwetenden zelfs een aangepast youtube filmpje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn. Kookboeken smaken echt voor geen meter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar gingen mijn chips![]()
![]()
![]()
![]()
En de schrijvers, als je wet hoe die behandeld worden download je nooit meer een boek.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
ok ok, dat is niet mijn bedoeling, laat ik zeggen voor wie dan boeken leest bv dus he?
Weet hoe het in de bibliotheek komt, denk dat is goed om toch ff te weten en denk de meesten niet hoe?
Echt vreselijk slavenwerk is hetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn. Kookboeken smaken echt voor geen meter![]()
Ze liggen zwaar op de maag.![]()
![]()
Zware kost.quote:
spuit 11.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kree, je bent aan het drammen.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:09 schreef kree het volgende:
het is onwijs beetje internet helden die mij nu bekritiseren om daarin mee te werken.
Ik wil jullie laten zien hoe het gaat he en ook de realiteit. en filmpje was ik deelde is voorbeeld ervan. Of ik daar nou helemaal achter sta,,,,, daar gaat het me niet eens om.
Maar weet zo gaat het voor iedereen die zo in de supermarkt dingen koopt. En ga nou niet allemaal lieve schat uithouden van doe ik nooit en koop biologisch, want ook daarmee wordt je genaaid.
Niemand zit er op te wachten, niemand was bezig met dit onderwerp totdat jij begon met drammen. Dat niemand reageert zegt niks over die mensen, behalve dat ze het er nu niet over willen hebben. En dat zegt niks of ze wel of niet er van weten.![]()
tis de waarheid ligt voor het grijpen he, voor iedereen trouwens en niet eens van mij en geef ik beeld van hoe ff uit mijn ervaring.
maar val mij er niet op aan? Ik bepaal het niet nl hoe dit gaat enzo. wie het wel bepalen is de consument uiteindelijk in de winkel., Dus zou zeggen neem er voorbeeld aan en doe dan wat je goed lijkt en koop 10x duurder. dat zou helpen wss
Speciaal nog wel.Of is dat een frikandel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kree, zou je er blij van worden als er ineens iemand van straat bij je naar binnen stapt en dan 10 uur gaat zitten preken over dingen die je echt niets interesseert?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:14 schreef kree het volgende:
tis de waarheid ligt voor het grijpen he, voor iedereen trouwens en niet eens van mij en geef ik beeld van hoe ff uit mijn ervaring.
maar val mij er niet op aan? Ik bepaal het niet nl hoe dit gaat enzo. wie het wel bepalen is de consument uiteindelijk in de winkel., Dus zou zeggen neem er voorbeeld aan en doe dan wat je goed lijkt en koop 10x duurder. dat zou helpen wss![]()
ok maar hou in gedachte wat ik laat zien, dat is hoe het gaat voor merendeel iig wat jullie kopen.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kree, je bent aan het drammen.
Niemand zit er op te wachten, niemand was bezig met dit onderwerp totdat jij begon met drammen. Dat niemand reageert zegt niks over die mensen, behalve dat ze het er nu niet over willen hebben. En dat zegt niks of ze wel of niet er van weten.
Met ketchupquote:Op woensdag 3 april 2024 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Speciaal nog wel.Of is dat een frikandel?![]()
Wat valt je tegen? Je hebt een filmpje over vissen en dierenleed, maar toch niet zo erg dat het niet gezien mag worden en je koopt zelf gewoon je vis nog in blik in de winkel? Of koop je zelf ook 10x duurder?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:11 schreef kree het volgende:
valt me toch beetje tegen eigenlijk van jullie
Je weet toch helemaal niet wat wij hier allemaal kopen? Misschien kopen we allemaal wel 10x diervriendelijkere vis als dat jij koopt. Veroordeel niet op dat we geen filmpje in dm willen.![]()
En de schrijvers, als je wet hoe die behandeld worden download je nooit meer een boek.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
ok ok, dat is niet mijn bedoeling, laat ik zeggen voor wie dan boeken leest bv dus he?
Weet hoe het in de bibliotheek komt, denk dat is goed om toch ff te weten en denk de meesten niet hoe?
Echt vreselijk slavenwerk is hetIk antwoord op je dmquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Koop jij het ook?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
ok maar hou in gedachte wat ik laat zien, dat is hoe het gaat voor merendeel iig wat jullie kopen.![]()
nee natuurlijk niet en vind het allemaal best wat iedereen doet, maar wat ik wel wil zeggen ga niet zeiken over iets wat je koopt in de supermarkt terwijl je geen idee hebt hoe het er komt. Dat is meer mijn punt.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kree, zou je er blij van worden als er ineens iemand van straat bij je naar binnen stapt en dan 10 uur gaat zitten preken over dingen die je echt niets interesseert?
En dan nog mag iedereen dat doen wmb hoor. maar weet wat erachter zit, alleen dat wilde ik ff ter sprake brengen. Maar duidelijk is "als ik het niet weet, dan boeit het niet".Do what you love, love what you do!![]()
ja hoor maar je hoort mij er niet over klagen, terwijl ik wel denk het zou beter kunnen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat is vals.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
En de schrijvers, als je wet hoe die behandeld worden download je nooit meer een boek.
Echt vreselijk slavenwerk is het
[..]
Ik antwoord op je dm![]()
Ik kan niet DMen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom niet?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik heb problemen met idee, van "als ik het niet weet" dan deert het niet.Do what you love, love what you do!![]()
Niemand zeikt hier over vis in blik.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet en vind het allemaal best wat iedereen doet, maar wat ik wel wil zeggen ga niet zeiken over iets wat je koopt in de supermarkt terwijl je geen idee hebt hoe het er komt. Dat is meer mijn punt.
En dan nog mag iedereen dat doen wmb hoor. maar weet wat erachter zit, alleen dat wilde ik ff ter sprake brengen. Maar duidelijk is "als ik het niet weet, dan boeit het niet".
alleen jij.![]()
Tsja.quote:
Dus als je het niet weet dan boeit het je niet, en ga dan niet zitten zeiken dat je geen idee hebt wat het is.quote:![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet en vind het allemaal best wat iedereen doet, maar wat ik wel wil zeggen ga niet zeiken over iets wat je koopt in de supermarkt terwijl je geen idee hebt hoe het er komt. Dat is meer mijn punt.
En dan nog mag iedereen dat doen wmb hoor. maar weet wat erachter zit, alleen dat wilde ik ff ter sprake brengen. Maar duidelijk is "als ik het niet weet, dan boeit het niet".Weet je wat voor een dierenleed er schuil gaat achter jouw stukje vlees?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:19 schreef kree het volgende:
ik heb problemen met idee, van "als ik het niet weet" dan deert het niet.![]()
Groot fan.quote:
niet rechtsreeks nee, en dat is het probleem, als ik ga uitleggen hoe komt dat in dat blik in supermarkt, dan is het ineens allemaal drama enzo.......quote:Op woensdag 3 april 2024 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
Niemand zeikt hier over vis in blik.
alleen jij.
Zouden jullie niet willen weten dan hoe je vis in dat blikje komt, of in gesealde pakketje in de supermarkt schappen?Do what you love, love what you do!![]()
Waarom niet?quote:En een dm kan je ook niet beantwoorden?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hoho ik gaf een filmpje en is maar deeltje ervan hoe dit ging, met vis fabriek schepen. daar kreeg ik commentaar over. dus dat wil ik wel ff uitleggen iig.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus als je het niet weet dan boeit het je niet, en ga dan niet zitten zeiken dat je geen idee hebt wat het is.Do what you love, love what you do!![]()
Kan ze alleen lezen.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
En een dm kan je ook niet beantwoorden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog steedsquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
niet rechtsreeks nee, en dat is het probleem, als ik ga uitleggen hoe komt dat in dat blik in supermarkt, dan is het ineens allemaal drama enzo.......
Zouden jullie niet willen weten dan hoe je vis in dat blikje komt, of in gesealde pakketje in de supermarkt schappen?
Ik stuur jou ook geen filmpjes over de vleesindustrie.![]()
Niemand gaf commentaar over die schepen, men gaf commentaar over het drammen.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
hoho ik gaf een filmpje en is maar deeltje ervan hoe dit ging, met vis fabriek schepen. daar kreeg ik commentaar over. dus dat wil ik wel ff uitleggen iig.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2024 22:24:05 ]![]()
Maar ik weet dat, jemig ik wet echt allang hoe de wereld draait en wat er gebeurd voor iets in de supermarkt ligt.
En ik weet hoe het anders kanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat een gezeik omdat niemand je filmpje wil zien. Wil helemaal niet zeggen dat niemand begaan is met dierenleed en maar lukraak koopt wat er in de winkel ligt. Wat een aannames weer.![]()
Raarquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja en daarom laat ik het zien, maar je gaat mis nu in het punt dat het "mijn" stukje vlees is.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:20 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat voor een dierenleed er schuil gaat achter jouw stukje vlees?
Punt is alleen ik ga er niet over ook niet eens rechtsreeks, en waar iedereen nu mis in gaat is dat ik dit ok vind, want niet dus en daarom wilde ik het jullie laten zien. Ook rechtstreeks. ik kwam er als machine bouwen heeee? niet wie over gaat hoe dit soort shit gaat. ene as er zelf verbaasd over.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar je hebt niet geDMed om dat filmpje te zien dus je wil niet weten hoe die vis in dat blikje komtquote:Op woensdag 3 april 2024 22:23 schreef drakin het volgende:
Maar ik weet dat, jemig ik wet echt allang hoe de wereld draait en wat er gebeurd voor iets in de supermarkt ligt.
En ik weet hoe het anders kan![]()
Stinkvis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BTW,ik had dat filmpje al lang een keer gezien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou ik wel omdat ik er toevallig mee te maken had. en ben het er ook niet zo mee eens. en dat geeft dus iets hoe het gaat.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Ik stuur jou ook geen filmpjes over de vleesindustrie.Do what you love, love what you do!![]()
RP gekeken Mikey?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat komt omdat ik boek wil lezenquote:Op woensdag 3 april 2024 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar je hebt niet geDMed om dat filmpje te zien dus je wil niet weten hoe die vis in dat blikje komtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Blikje open, vis erin, blikje dicht.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar je hebt niet geDMed om dat filmpje te zien dus je wil niet weten hoe die vis in dat blikje komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn filmpje?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
BTW,ik had dat filmpje al lang een keer gezien.
Nee nog niet was druk met huis.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DM me voor een filmpje om te laten zien hoeveel leed er nodig is om van een boom jouw boekje te makenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2024 22:27:48 ]![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
Blikje open, vis erin, blikje dicht.Maar gaat het lampje dan ook uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
naja idd, ik kon het nog toelichten mss ook hoe zoiets echt gaat, maar heb al geen zin meer in dit gezeik, ik hoef me nl niet te verdedigingen erover nl. tis stukje industrie wat iedereen wel ok vind, totdat ze het echte verhaal kennen. en dat maakt dit nu al weer helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:23 schreef drakin het volgende:
En ik weet hoe het anders kanDo what you love, love what you do!![]()
Zo. Telefoongesprek is klaar.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:
Ik heb het gedmed naar wie het wildequote:Op woensdag 3 april 2024 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft iemand het toch openbaar gemaaktDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nog nieuws?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niemand zegt dat ze het ok vinden.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
naja idd, ik kon het nog toelichten mss ook hoe zoiets echt gaat, maar heb al geen zin meer in dit gezeik, ik hoef me nl niet te verdedigingen erover nl. tis stukje industrie wat iedereen wel ok vind, totdat ze het echte verhaal kennen. en dat maakt dit nu al weer helemaal duidelijk.
Ik weet al zoveel en wil echt boek lezen nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja sta eerste moet voor vrijdag beslissen of ik het neem.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welke?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja sta eerste moet voor vrijdag beslissen of ik het neem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zal het eens anders vragen dan, om maar duidelijk te maken. Wat doen jullie allemaal voor werk waar je mss zelf niet helemaal achter staat?Do what you love, love what you do!![]()
Niemand heeft gezegd dat ze dit oké vinden. Jij hebt een rare manier van conclusies trekken.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
naja idd, ik kon het nog toelichten mss ook hoe zoiets echt gaat, maar heb al geen zin meer in dit gezeik, ik hoef me nl niet te verdedigingen erover nl. tis stukje industrie wat iedereen wel ok vind, totdat ze het echte verhaal kennen. en dat maakt dit nu al weer helemaal duidelijk.![]()
Ask the elephantquote:Op woensdag 3 april 2024 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar gaat het lampje dan ook uit?![]()
![]()
Ik moest vroeger vaak mee te veerijden.Zou ik nu niet meer echt achterstaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:29 schreef kree het volgende:
ik zal het eens anders vragen dan, om maar duidelijk te maken. Wat doen jullie allemaal voor werk waar je mss zelf niet helemaal achter staat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mijn conclusie erover is, dat ik alles wel snap en hoe het gaat. En dat ik het er niet altijd mee eens was, zeker niet toen ik het zelf zag op zo'n schip.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat ze dit oké vinden. Jij hebt een rare manier van conclusies trekken.
Feit is wel ik verdiende me salaris ermee. en niet rechtsreeks in industrie maar wel machine bouw ervoor.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:29 schreef kree het volgende:
ik zal het eens anders vragen dan, om maar duidelijk te maken. Wat doen jullie allemaal voor werk waar je mss zelf niet helemaal achter staat?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: