U riep?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:09 schreef JustinK het volgende:
Beetje zoals een zachte G en een harde L zeg maar
net als dit, niet V odkaquote:
het is net Limburgs idd, maar zal wel beetje per regio afhangen ook hoor waar ze vandaan komen. Maar zoals ik het hoorde dus. Het gaat vaak heel snel, dus je moet ff vragen of ze het langzaam willen herhalen.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:09 schreef JustinK het volgende:
Beetje zoals een zachte G en een harde L zeg maar
Als de mok een yunomi is dan is het juist voor theequote:
Ja dat is met veel talen. Soms gaat het zo snel, ook al weet je wel een paar woorden dan nog is het heel lastig te verstaanquote:Op woensdag 3 april 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
het is net Limburgs idd, maar zal wel beetje per regio afhangen ook hoor waar ze vandaan komen. Maar zoals ik het hoorde dus. Het gaat vaak heel snel, dus je moet ff vragen of ze het langzaam willen herhalen.
maar voor het basis idee van begrijpen wat ze nu bedoelen maakt het niet zoveel uit, heb je iig een idee.
Voor een trio met jou, mij en @Monsterkoekie ? Of wat?quote:
Nee, maar ik wil je gerust nog een keer insoppen hoorquote:Op woensdag 3 april 2024 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor een trio met jou, mij en @:monsterkoekie ? Of wat?
ja klopt helemaal waarquote:Op woensdag 3 april 2024 21:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is met veel talen. Soms gaat het zo snel, ook al weet je wel een paar woorden dan nog is het heel lastig te verstaan
Zijn we alvast een beetje voorbereidquote:Op woensdag 3 april 2024 21:15 schreef drakin het volgende:
Nou krijgen we hier Russische les. Straks moet het misschien wel.
Deceptiequote:Op woensdag 3 april 2024 21:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil je gerust nog een keer insoppen hoor
Wil je mij ook weer insoppen?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil je gerust nog een keer insoppen hoor
Ik heb ooit wat Papiamento van een buurman geleerd, kan ik dus nu nog steeds niks meequote:Op woensdag 3 april 2024 21:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zijn we alvast een beetje voorbereid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Helaas, ik moet je teleurstellenquote:Op woensdag 3 april 2024 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Als de mok een yunomi is dan is het juist voor thee
In deceptie of in instoppen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |