Jij eet paddestoelenquote:
Zalm is toch vis?quote:
hoeft niet, LOL je hoeft niet te kijken, sowieso ging het me niet om de manier op he of om dat aan de kaak te stellen.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Krampachtig? Omdat ik geen linkje in dm wil?
Gewoon geen interesse. Klaar.
Lekker!quote:
Lokwinskequote:
Zijn er weer trs gezetquote:Op woensdag 3 april 2024 21:45 schreef SwJ het volgende:
[..]
Open er een topic over, dan kan ik m sluiten.
Ik vind hem mooi maar net iets te lief ofzo?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:10 schreef MissHobje het volgende:
Wat lief van jullie![]()
dank jullie wel
![]()
*check* Tietuhhhhbier TAART
frikandellen kroketten *check*
Inkoppertje: Past toch bij je.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi maar net iets te lief ofzo?
Wel leuk zomers motiefje tochquote:Op woensdag 3 april 2024 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi maar net iets te lief ofzo?
Ja godver.quote:
Je merkt niet dat het werkelijk niemand interesseert?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:49 schreef kree het volgende:
ik merk kortzichtigheid enzo. en vooral van dat niemand nu eigenlijk weet hoe dit gaat. hmmms daarom doe ik alleen via dm rest filmpjes. en echt er zitten geen schokkende beelden in. Wel de waarheid hoe zoiets gaat. En heb het btw nog meerdere malen benoemd eerder al hoe oneerlijk het is dat grote vissersschepen leegvissen voor de kust van mauretanie. terwijl ik vissers zie in een kano met emmertje... Maar dat is land politiek daar die dat toelaten wel..
komt omdat het de tijd vd maand isquote:Op woensdag 3 april 2024 21:50 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ja godver.
Je opent een topic.
Je spamt de link hier.
Eindelijk wordt er in het topic gereageerd.
Ga je dat hier quoten.
Padoem pats.quote:
Niet gekocht. Tis viscose en dat blijft niet mooiquote:
waarom praat je tegen ons alsof we kindertjes zijn die denken dat melk uit een pak uit de supermarkt komt?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:49 schreef kree het volgende:
ik merk kortzichtigheid enzo. en vooral van dat niemand nu eigenlijk weet hoe dit gaat. hmmms daarom doe ik alleen via dm rest filmpjes. en echt er zitten geen schokkende beelden in. Wel de waarheid hoe zoiets gaat. En heb het btw nog meerdere malen benoemd eerder al hoe oneerlijk het is dat grote vissersschepen leegvissen voor de kust van mauretanie. terwijl ik vissers zie in een kano met emmertje... Maar dat is land politiek daar die dat toelaten wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |