Zijn om te stelen.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:31 schreef Shii het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoi Paulquote:
Ik weet het. Ik ben ook niet tegen de dolfijnenslacht van de Faroer eilandenquote:Op woensdag 3 april 2024 21:39 schreef kree het volgende:
haha jullie zijn erg krampachtig moet ik zeggen, want terwijl je zo een blikje tonijn uit supermarkt vak koopt..... Weet je wat er achter zit ook?
Ik ben er btw niet tegen hoor en werk niet meer in deze sector allang al niet meer ook. Maar echt op tegen ben ik er nooit geweest. Maar doe niet naïef van wil het niet zien, want zo bv komt je vis of blikje tonijn in de supermarkt.
Krampachtig? Omdat ik geen linkje in dm wil?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:39 schreef kree het volgende:
haha jullie zijn erg krampachtig moet ik zeggen, want terwijl je zo een blikje tonijn uit supermarkt vak koopt..... Weet je wat er achter zit ook?
Ik ben er btw niet tegen hoor en werk niet meer in deze sector allang al niet meer ook. Maar echt op tegen ben ik er nooit geweest. Maar doe niet naïef van wil het niet zien, want zo bv komt je vis of blikje tonijn in de supermarkt.
ik ken dit verhaal en het bloedbad.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben ook niet tegen de dolfijnenslacht van de Faroer eilanden
Jij eet paddestoelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |