Zijn om te stelen.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:31 schreef Shii het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoi Paulquote:
Ik weet het. Ik ben ook niet tegen de dolfijnenslacht van de Faroer eilandenquote:Op woensdag 3 april 2024 21:39 schreef kree het volgende:
haha jullie zijn erg krampachtig moet ik zeggen, want terwijl je zo een blikje tonijn uit supermarkt vak koopt..... Weet je wat er achter zit ook?
Ik ben er btw niet tegen hoor en werk niet meer in deze sector allang al niet meer ook. Maar echt op tegen ben ik er nooit geweest. Maar doe niet naïef van wil het niet zien, want zo bv komt je vis of blikje tonijn in de supermarkt.
Krampachtig? Omdat ik geen linkje in dm wil?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:39 schreef kree het volgende:
haha jullie zijn erg krampachtig moet ik zeggen, want terwijl je zo een blikje tonijn uit supermarkt vak koopt..... Weet je wat er achter zit ook?
Ik ben er btw niet tegen hoor en werk niet meer in deze sector allang al niet meer ook. Maar echt op tegen ben ik er nooit geweest. Maar doe niet naïef van wil het niet zien, want zo bv komt je vis of blikje tonijn in de supermarkt.
ik ken dit verhaal en het bloedbad.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben ook niet tegen de dolfijnenslacht van de Faroer eilanden
Jij eet paddestoelenquote:
Zalm is toch vis?quote:
hoeft niet, LOL je hoeft niet te kijken, sowieso ging het me niet om de manier op he of om dat aan de kaak te stellen.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Krampachtig? Omdat ik geen linkje in dm wil?
Gewoon geen interesse. Klaar.
Lekker!quote:
Lokwinskequote:
Zijn er weer trs gezetquote:Op woensdag 3 april 2024 21:45 schreef SwJ het volgende:
[..]
Open er een topic over, dan kan ik m sluiten.
Ik vind hem mooi maar net iets te lief ofzo?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:10 schreef MissHobje het volgende:
Wat lief van jullie![]()
dank jullie wel
![]()
*check* Tietuhhhhbier TAART
frikandellen kroketten *check*
Inkoppertje: Past toch bij je.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi maar net iets te lief ofzo?
Wel leuk zomers motiefje tochquote:Op woensdag 3 april 2024 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi maar net iets te lief ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |