Ja godver.quote:
Je merkt niet dat het werkelijk niemand interesseert?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:49 schreef kree het volgende:
ik merk kortzichtigheid enzo. en vooral van dat niemand nu eigenlijk weet hoe dit gaat. hmmms daarom doe ik alleen via dm rest filmpjes. en echt er zitten geen schokkende beelden in. Wel de waarheid hoe zoiets gaat. En heb het btw nog meerdere malen benoemd eerder al hoe oneerlijk het is dat grote vissersschepen leegvissen voor de kust van mauretanie. terwijl ik vissers zie in een kano met emmertje... Maar dat is land politiek daar die dat toelaten wel..
komt omdat het de tijd vd maand isquote:Op woensdag 3 april 2024 21:50 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ja godver.
Je opent een topic.
Je spamt de link hier.
Eindelijk wordt er in het topic gereageerd.
Ga je dat hier quoten.
Padoem pats.quote:
Niet gekocht. Tis viscose en dat blijft niet mooiquote:
waarom praat je tegen ons alsof we kindertjes zijn die denken dat melk uit een pak uit de supermarkt komt?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:49 schreef kree het volgende:
ik merk kortzichtigheid enzo. en vooral van dat niemand nu eigenlijk weet hoe dit gaat. hmmms daarom doe ik alleen via dm rest filmpjes. en echt er zitten geen schokkende beelden in. Wel de waarheid hoe zoiets gaat. En heb het btw nog meerdere malen benoemd eerder al hoe oneerlijk het is dat grote vissersschepen leegvissen voor de kust van mauretanie. terwijl ik vissers zie in een kano met emmertje... Maar dat is land politiek daar die dat toelaten wel..
Zonde wel.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet gekocht. Tis viscose en dat blijft niet mooi
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:52 schreef kree het volgende:
ik weet niet hoe iedereen erin staat hoor. En dus zal wel voor ieder anders zijn. Maar ik weet hoe de vis in de supermarkt komt. En ja dat hele verhaal ziet er iets lelijker uit als dat je alleen kijkt naar je gesealde pakketje vis of blikje enzo. Haha dat is de waarheid.
heeft hij öb nodig?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, paul zn act speelt weer op. Tis de tijd van de maand.
ja beetje wel, terwijl ik ook kritiek krijg.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je merkt niet dat het werkelijk niemand interesseert?
Dat is jammer .....quote:Op woensdag 3 april 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet gekocht. Tis viscose en dat blijft niet mooi
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je ook een bouwpakket van een LEGO-tuinhuisje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is meer het idee van 'het interesseert niemand'quote:Op woensdag 3 april 2024 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja beetje wel, terwijl ik ook kritiek krijg.
En dan is het dus meer idd het idee "we willen dit niet weten"
En dat is het hele punt dus ook.
Vervelend iddquote:Op woensdag 3 april 2024 21:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, paul zn act speelt weer op. Tis de tijd van de maand.
ik zeg in het algemeen en wat ik denk, als het je aanspreekt al, nou dan heb ik een punt. zo niet helemaal prima.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom praat je tegen ons alsof we kindertjes zijn die denken dat melk uit een pak uit de supermarkt komt?
ga maar langs basisscholen met je verhaaltjesquote:Op woensdag 3 april 2024 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg in het algemeen en wat ik denk, als het je aanspreekt al, nou dan heb ik een punt. zo niet helemaal prima.
Jij bent de enige die nu reageertquote:Op woensdag 3 april 2024 21:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, het is meer het idee van 'het interesseert niemand'
niemand wil het eigenlijk weten dus begrijp ik hier nu al ff hoor...... want zeg laat het zien. gelijk gezeik alweer.quote:
niemand wil het eigenlijk weten dus begrijp ik hier nu al ff hoor...... want zeg laat het zien. gelijk gezeik alweer.quote:
dat is hetzelfde he als iemand die in de supermarkt het wel koopt. en naderhand zegt. jaaaaaaaa zo niet mee eens.... en dan toch blijven doen.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, het is meer het idee van 'het interesseert niemand'
Ben je een Jehova's Getuige geweest in een vorig leven?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
niemand wil het eigenlijk weten dus begrijp ik hier nu al ff hoor...... want zeg laat het zien. gelijk gezeik alweer.
hahaha. maakt niet uit, maar gaf het een kans, dan maar niet he
hihi LOL niet zo drama over doen he? beetje discussie mag best. Ik heb er gewoon twijfels over. en jij ook. Naja. denk we komen er neit uit dus de waarheid zal in het midden liggen he?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
niemand wil het eigenlijk weten dus begrijp ik hier nu al ff hoor...... want zeg laat het zien. gelijk gezeik alweer.
En je bent ook geen boerquote:Op woensdag 3 april 2024 21:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn boertje ruikt naar frikandel speciaal.
Maar ik heb helemaal geen frikandel op
Ik las "broertje"quote:Op woensdag 3 april 2024 21:57 schreef Mickytjuh het volgende:
zou goed idee zijn wel als je mss een verandering wil. Maar ik ga er niet over he? Ik werk in elektrotechniek en of het nu gaat over een visserschip of nu bv drinkwater of eerder laadpalen. dat is mijn vak, niet het bepalen wat en wel niet te doen......?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga maar langs basisscholen met je verhaaltjes
Stond er ook.quote:
Dat stond er ook.quote:
Daarom laat ik ook nooit een boertje. Stel je voor dat het naar pizza met ananas ruikt en ik ben helemaal vergeten hoe lekker het had gesmaaktquote:Op woensdag 3 april 2024 21:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ookquote:
niet overdrijven om uit te lokken, ben hier heel ongevoelig voor hequote:Op woensdag 3 april 2024 21:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben je een Jehova's Getuige geweest in een vorig leven?
Ik eet geen vis. Eet jij vis?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
dat is hetzelfde he als iemand die in de supermarkt het wel koopt. en naderhand zegt. jaaaaaaaa zo niet mee eens.... en dan toch blijven doen.
lekker man met ananas eropquote:Op woensdag 3 april 2024 21:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sommige mensen doen ketchup op hun frikandel speciaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |