SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gelukkig nieuwjaar!
Aan de hoeveelheid vuurwerk te horenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alsof kutschool invloed heeft op mijn talenkennis, spreek beter Duits, Engels en Nederlands dan toen ik die vakken heb op school
Uw ADH vitamine Worst
Tu as fait de la ville et une coupe du vinTrotste mama van Ambar
Ik qua begrijpen wel, zeker met Duits, want snapte er toen geen reet van, maar het helpt als je weken in het buitenland zit met Duitsers enzo. Hahahahaquote:Op woensdag 3 april 2024 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof kutschool invloed heeft op mijn talenkennis, spreek beter Duits, Engels en Nederlands dan toen ik die vakken heb op school
Iig om het te begrijpen, over Gramatica. ja das ander verhaal. maar zul je wel snappen zelf ook.Do what you love, love what you do!![]()
Et une nouvelle cuisine est un peu plus de la loiTrotste mama van Ambar
Jammer dat het gros daar alleen Frans spreektquote:Op woensdag 3 april 2024 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ging wel stug NL spreken in Brussel![]()
Vind het sowieso treurig om met je taalkennis te schuilen achter middelbare schoolkennis als je daar meer dan 10 jaar niet meer op zitUw ADH vitamine Worst
Talen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Couve-flor com meias e tênisquote:Op woensdag 3 april 2024 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Maçã e limão com molho de alho francês![]()
het is trouwens het zelfde met russen hoor, want ook weken op een boot gezeten met ze.
Het helpt btw als er iemand is die dan wel engels kent en die nog beetje kan vertalen.
maar moet zeggen je pikt toch dan snel woordjes op wel of wat ze nou bedoelen mits je vraagt.
Vloeiend dat spreken is het niet, maar kun je er vrij snel belangrijke woordjes uit halen en wat ze daarmee bedoelen. en de rest is beetje improviseren met handgebaren. Maar moet zeggen toch gaat het vrij snel dan goed. Zelfs met technische dingen enzo, maar dat je elkaar snapt als techneuten dus wel wat ze nu bedoelen.
Maar is hoop handgebaren en wijzen vooral dan. vind t altijd wel leuk ook
Do what you love, love what you do!![]()
Ach kwam net van de middelbare toen ik daar heen gingquote:Op woensdag 3 april 2024 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jammer dat het gros daar alleen Frans spreekt
Uw ADH vitamine Worst
blyatquote:Op woensdag 3 april 2024 20:52 schreef kree het volgende:
het is trouwens het zelfde met russen hoor, want ook weken op een boot gezeten met ze.
Het helpt btw als er iemand is die dan wel engels kent en die nog beetje kan vertalen.
maar moet zeggen je pikt toch dan snel woordjes op wel of wat ze nou bedoelen mits je vraagt.
Vloeiend dat spreken is het niet, maar kun je er vrij snel belangrijke woordjes uit halen en wat ze daarmee bedoelen. en de rest is beetje improviseren met handgebaren. Maar moet zeggen toch gaat het vrij snel dan goed. Zelfs met technische dingen enzo, maar dat je elkaar snapt als techneuten dus wel wat ze nu bedoelen.
Maar is hoop handgebaren en wijzen vooral dan. vind t altijd wel leuk ookUw ADH vitamine Worst
Duits op middelbaar werd hem niet, ik heb het later redelijk leren spreken.
Net als Fries.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik spreek geen enkele taal. Ik laat mannen altijd het woord voerenTrotste mama van Ambar
Independent Womenquote:Op woensdag 3 april 2024 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik spreek geen enkele taal. Ik laat mannen altijd het woord voeren![]()
Bij mij op de opleiding zit een Deen, ik vraag af en toe wel wat iets betekend ivm jargon.
En dan is het eigenlijk zo simpel
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik spreek alles behalve lichaamstaal, ben qua emoties uiten net een rotsUw ADH vitamine Worst
Eigen wifi surft wel lekker.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Engels, Nederlands, Fries, Duits, gebarentaal en Frans les in gehad.
Laatste 2 maar 1 jaar en bijna alles is kwijtgeraakt
Bij Noorse, Spaanse en Zweedse kennissen gebruik ik de vertaalknop gewoon. Of in het echie praten we EngelsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
met russen had ik vooral het woordje "roh-abate". zoals uitgesproken dus. `ik hoorde dat die eerste week heel veel.quote:
Wat achtergrond erover, er was van ons bedrijf, Nederlands dus een opdracht van een Duits bedrijf die die order had van de reder.
`werkte niet goed, dus ga er maar heen. LOL. naar maurtanie dus en daar naar die boot.
WTF snapte er geen reet van in eerste instantie, maar kwamen toch met oplossingen tezamen.
Laatste week werd maar besloten er moet van die Duitse ook maar iemand mee die ook naar Russischs kon vertalen. En toen werd het allemaal een stuk duidelijker.
Wat dat woordje nu betekende en die heb ik geleerd.
"het werkt niet"
"jullie werken niet"
"installatie werkt niet"
"onderdeel werkt niet"
daar ging dat hele woordje over afhankelijk van context die je dan dus niet snapt. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
zo ff trouwens vertaald google dat,
maar ik zeg het zoals ik het hoorde
работать
rabotat'
idat vertaald in "werken" dus, goed zal wel naamvallen zijn met werkende of het werkt etc.
maar zo klonk het iig.. grappig toch.
Do what you love, love what you do!![]()
"spasi-va" is btw ook nog een goede om te kennen.
Komt neer op dankjewel.Do what you love, love what you do!![]()
Spasiba.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:04 schreef kree het volgende:
Komt neer op dankjewel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pozhaluystaquote:Op woensdag 3 april 2024 21:04 schreef kree het volgende:
Komt neer op dankjewel.
Alsjeblieft![]()
![]()
Ik dacht dag het spasiba was
Maar je zal de pravda wel sprekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik leer paar Russisch als we Russische staat geworden zijnTrotste mama van Ambar
Of Spasiboquote:Op woensdag 3 april 2024 21:05 schreef drakin het volgende:
Ik dacht dag het spasiba was
Maar je zal de pravda wel spreken![]()
Duurt niet lang meerquote:Op woensdag 3 april 2024 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik leer paar Russisch als we Russische staat geworden zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: