Ja maar je hebt niet geDMed om dat filmpje te zien dus je wil niet weten hoe die vis in dat blikje komtquote:Op woensdag 3 april 2024 22:23 schreef drakin het volgende:
Maar ik weet dat, jemig ik wet echt allang hoe de wereld draait en wat er gebeurd voor iets in de supermarkt ligt.
En ik weet hoe het anders kan
nou ik wel omdat ik er toevallig mee te maken had. en ben het er ook niet zo mee eens. en dat geeft dus iets hoe het gaat.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Ik stuur jou ook geen filmpjes over de vleesindustrie.
RP gekeken Mikey?quote:
Dat komt omdat ik boek wil lezenquote:Op woensdag 3 april 2024 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar je hebt niet geDMed om dat filmpje te zien dus je wil niet weten hoe die vis in dat blikje komt
Blikje open, vis erin, blikje dicht.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar je hebt niet geDMed om dat filmpje te zien dus je wil niet weten hoe die vis in dat blikje komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn filmpje?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
BTW,ik had dat filmpje al lang een keer gezien.
Nee nog niet was druk met huis.quote:
DM me voor een filmpje om te laten zien hoeveel leed er nodig is om van een boom jouw boekje te makenquote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
Blikje open, vis erin, blikje dicht.Maar gaat het lampje dan ook uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
naja idd, ik kon het nog toelichten mss ook hoe zoiets echt gaat, maar heb al geen zin meer in dit gezeik, ik hoef me nl niet te verdedigingen erover nl. tis stukje industrie wat iedereen wel ok vind, totdat ze het echte verhaal kennen. en dat maakt dit nu al weer helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:23 schreef drakin het volgende:
Maar ik weet dat, jemig ik wet echt allang hoe de wereld draait en wat er gebeurd voor iets in de supermarkt ligt.
En ik weet hoe het anders kan
quote:
Ik heb het gedmed naar wie het wildequote:Op woensdag 3 april 2024 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft iemand het toch openbaar gemaakt
Nog nieuws?quote:
Niemand zegt dat ze het ok vinden.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
naja idd, ik kon het nog toelichten mss ook hoe zoiets echt gaat, maar heb al geen zin meer in dit gezeik, ik hoef me nl niet te verdedigingen erover nl. tis stukje industrie wat iedereen wel ok vind, totdat ze het echte verhaal kennen. en dat maakt dit nu al weer helemaal duidelijk.
Ja sta eerste moet voor vrijdag beslissen of ik het neem.quote:
Welke?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja sta eerste moet voor vrijdag beslissen of ik het neem.
Niemand heeft gezegd dat ze dit oké vinden. Jij hebt een rare manier van conclusies trekken.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
naja idd, ik kon het nog toelichten mss ook hoe zoiets echt gaat, maar heb al geen zin meer in dit gezeik, ik hoef me nl niet te verdedigingen erover nl. tis stukje industrie wat iedereen wel ok vind, totdat ze het echte verhaal kennen. en dat maakt dit nu al weer helemaal duidelijk.
Ask the elephantquote:Op woensdag 3 april 2024 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar gaat het lampje dan ook uit?
Ik moest vroeger vaak mee te veerijden.Zou ik nu niet meer echt achterstaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:29 schreef kree het volgende:
ik zal het eens anders vragen dan, om maar duidelijk te maken. Wat doen jullie allemaal voor werk waar je mss zelf niet helemaal achter staat?
mijn conclusie erover is, dat ik alles wel snap en hoe het gaat. En dat ik het er niet altijd mee eens was, zeker niet toen ik het zelf zag op zo'n schip.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat ze dit oké vinden. Jij hebt een rare manier van conclusies trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |