Wappie gedrag.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen reageren niet: ja zie je wel, mensen kijken weg en willen het niet weten 11!!!!1!11!1
Ja die sporen niet...zijn ongeveer dezelfde mensen als die friet uitspreken als Patat.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sommige mensen doen ketchup op hun frikandel speciaal
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Baudetisme in zijn puurste vorm
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die ruikt wel naar frikandel speciaal
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat stond er ook.
Want autoincorrect
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat stond er ook voor de "ninja" edit
blijf uit mijn DMquote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef drakin het volgende:
Beetje moe nu, tijd voor boek lezen.
Ik hoef niet in 26 berichten te vertellen wat dat is he? Een boek.
Niet iedereen weet dat namelijk want gebruikt het nooit en weet ook niet waar het vandaan komt.
Ik kan wel een linkje via dm sturen voor wie echt interesse heeft.
Heb je er wel goed over nagedacht voordat je het boek hebt gekocht? Je weet niet hoe het in de winkel is gekomen en wat het allemaal daarvoor heeft moeten doorstaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef drakin het volgende:
Niet iedereen weet dat namelijk want gebruikt het nooit en weet ook niet waar het vandaan komt.
Nee hoor, precies verkeerd. Dat zijn namelijk de mensen die het wel goed hebben.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja die sporen niet...zijn ongeveer dezelfde mensen als die friet uitspreken als Patat.
.
Graag. Nee ben zelf vergeten wat het is een boekquote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef drakin het volgende:
Lekker tegen elkaar boeren?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Al 30 minuten met de niet-meer-puber-des-huizes aan de telefoon.
Tijd voor een documentaire over al het leed wat oud papier wordt aangedaanquote:Op woensdag 3 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je er wel goed over nagedacht voordat je het boek hebt gekocht? Je weet niet hoe het in de winkel is gekomen en wat het allemaal daarvoor heeft moeten doorstaan.
Weet je niet hoeveel bomen er gestorven zijn nee he mensen willen dat niet weten die willen niet weten waar het vandaan komtquote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef drakin het volgende:
Ik zou het onder een DM hebben gezet. Niet iedereen leest hierquote:Op woensdag 3 april 2024 22:04 schreef drakin het volgende:
Zie je wel, geen reactie.
Dit is dus bericht 2 van de 26
Ern boek is van papier en ja dat is heel erg want waar komt dat vandaan?
En hoe open je nou zon ding
Ik antwoord enkel via dmquote:
Heb je toevallig een boek hoe vissen ingeblikt worden?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:04 schreef drakin het volgende:
Zie je wel, geen reactie.
Dit is dus bericht 2 van de 26
Ern boek is van papier en ja dat is heel erg want waar komt dat vandaan?
En hoe open je nou zon ding
ok ok, dat is niet mijn bedoeling, laat ik zeggen voor wie dan koopt vis bv dus he?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik eet geen vis. Eet jij vis?
Ik vind het prima om iets aan de kaak te stellen, maar je doet nu net alsof iedereen dit hier koopt. Je weet het niet, je hebt er niet naar gevraagd, maar je doet een aanname dat het zo is.
Jep.quote:
Daar heb ik dus een boek over die dat uitlegtquote:Op woensdag 3 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je er wel goed over nagedacht voordat je het boek hebt gekocht? Je weet niet hoe het in de winkel is gekomen en wat het allemaal daarvoor heeft moeten doorstaan.
Ik heb nog wel een filmpje maar die wil ik niet laten zien want die mag niet openbaar wordenquote:Op woensdag 3 april 2024 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd voor een documentaire over al het leed wat oud papier wordt aangedaan
Dat zijn wel gesprekken.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep.
Hij loopt leeg over dat kinderen echt de smet op de wereld zijn, 18 jaar af zien
"En als ze dan op mij lijken ben je er na 18 jaar nog niet vanaf, dan heb je er op zijn 24e nog steeds last van, met zn kut ADHD"
Ik heb alleen boeken over wat ern boek isquote:Op woensdag 3 april 2024 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je toevallig een boek hoe vissen ingeblikt worden?
ok ok, dat is niet mijn bedoeling, laat ik zeggen voor wie dan boeken leest bv dus he?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen boeken over wat ern boek is
Vast mooi beschreven.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen boeken over wat ern boek is
Ik heb voor de echt onwetenden zelfs een aangepast youtube filmpjequote:Op woensdag 3 april 2024 22:08 schreef Shii het volgende:
Een boek over een boek dat gaat over een boek.
En laten we eerlijk zijn. Kookboeken smaken echt voor geen meterquote:Op woensdag 3 april 2024 22:09 schreef drakin het volgende:
Wat ef allemaal gebeurd voordat het in een boekwinkel ligt, schande gewoon.
Linkje in DM?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb voor de echt onwetenden zelfs een aangepast youtube filmpje
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn. Kookboeken smaken echt voor geen meter
En de schrijvers, als je wet hoe die behandeld worden download je nooit meer een boek.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
ok ok, dat is niet mijn bedoeling, laat ik zeggen voor wie dan boeken leest bv dus he?
Weet hoe het in de bibliotheek komt, denk dat is goed om toch ff te weten en denk de meesten niet hoe?
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn. Kookboeken smaken echt voor geen meter
Zware kost.quote:
Kree, je bent aan het drammen.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:09 schreef kree het volgende:
het is onwijs beetje internet helden die mij nu bekritiseren om daarin mee te werken.
Ik wil jullie laten zien hoe het gaat he en ook de realiteit. en filmpje was ik deelde is voorbeeld ervan. Of ik daar nou helemaal achter sta,,,,, daar gaat het me niet eens om.
Maar weet zo gaat het voor iedereen die zo in de supermarkt dingen koopt. En ga nou niet allemaal lieve schat uithouden van doe ik nooit en koop biologisch, want ook daarmee wordt je genaaid.
Speciaal nog wel.Of is dat een frikandel?quote:
Kree, zou je er blij van worden als er ineens iemand van straat bij je naar binnen stapt en dan 10 uur gaat zitten preken over dingen die je echt niets interesseert?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:14 schreef kree het volgende:
tis de waarheid ligt voor het grijpen he, voor iedereen trouwens en niet eens van mij en geef ik beeld van hoe ff uit mijn ervaring.
maar val mij er niet op aan? Ik bepaal het niet nl hoe dit gaat enzo. wie het wel bepalen is de consument uiteindelijk in de winkel., Dus zou zeggen neem er voorbeeld aan en doe dan wat je goed lijkt en koop 10x duurder. dat zou helpen wss
ok maar hou in gedachte wat ik laat zien, dat is hoe het gaat voor merendeel iig wat jullie kopen.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kree, je bent aan het drammen.
Niemand zit er op te wachten, niemand was bezig met dit onderwerp totdat jij begon met drammen. Dat niemand reageert zegt niks over die mensen, behalve dat ze het er nu niet over willen hebben. En dat zegt niks of ze wel of niet er van weten.
Met ketchupquote:Op woensdag 3 april 2024 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Speciaal nog wel.Of is dat een frikandel?
Wat valt je tegen? Je hebt een filmpje over vissen en dierenleed, maar toch niet zo erg dat het niet gezien mag worden en je koopt zelf gewoon je vis nog in blik in de winkel? Of koop je zelf ook 10x duurder?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:11 schreef kree het volgende:
valt me toch beetje tegen eigenlijk van jullie
En de schrijvers, als je wet hoe die behandeld worden download je nooit meer een boek.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
ok ok, dat is niet mijn bedoeling, laat ik zeggen voor wie dan boeken leest bv dus he?
Weet hoe het in de bibliotheek komt, denk dat is goed om toch ff te weten en denk de meesten niet hoe?
Ik antwoord op je dmquote:
Koop jij het ook?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
ok maar hou in gedachte wat ik laat zien, dat is hoe het gaat voor merendeel iig wat jullie kopen.
nee natuurlijk niet en vind het allemaal best wat iedereen doet, maar wat ik wel wil zeggen ga niet zeiken over iets wat je koopt in de supermarkt terwijl je geen idee hebt hoe het er komt. Dat is meer mijn punt.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kree, zou je er blij van worden als er ineens iemand van straat bij je naar binnen stapt en dan 10 uur gaat zitten preken over dingen die je echt niets interesseert?
ja hoor maar je hoort mij er niet over klagen, terwijl ik wel denk het zou beter kunnen.quote:
Dat is vals.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
En de schrijvers, als je wet hoe die behandeld worden download je nooit meer een boek.
Echt vreselijk slavenwerk is het
[..]
Ik antwoord op je dm
Waarom niet?quote:
Niemand zeikt hier over vis in blik.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet en vind het allemaal best wat iedereen doet, maar wat ik wel wil zeggen ga niet zeiken over iets wat je koopt in de supermarkt terwijl je geen idee hebt hoe het er komt. Dat is meer mijn punt.
En dan nog mag iedereen dat doen wmb hoor. maar weet wat erachter zit, alleen dat wilde ik ff ter sprake brengen. Maar duidelijk is "als ik het niet weet, dan boeit het niet".
Tsja.quote:
Dus als je het niet weet dan boeit het je niet, en ga dan niet zitten zeiken dat je geen idee hebt wat het is.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet en vind het allemaal best wat iedereen doet, maar wat ik wel wil zeggen ga niet zeiken over iets wat je koopt in de supermarkt terwijl je geen idee hebt hoe het er komt. Dat is meer mijn punt.
En dan nog mag iedereen dat doen wmb hoor. maar weet wat erachter zit, alleen dat wilde ik ff ter sprake brengen. Maar duidelijk is "als ik het niet weet, dan boeit het niet".
Weet je wat voor een dierenleed er schuil gaat achter jouw stukje vlees?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:19 schreef kree het volgende:
ik heb problemen met idee, van "als ik het niet weet" dan deert het niet.
Groot fan.quote:
niet rechtsreeks nee, en dat is het probleem, als ik ga uitleggen hoe komt dat in dat blik in supermarkt, dan is het ineens allemaal drama enzo.......quote:Op woensdag 3 april 2024 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
Niemand zeikt hier over vis in blik.
alleen jij.
Waarom niet?quote:
En een dm kan je ook niet beantwoorden?quote:
hoho ik gaf een filmpje en is maar deeltje ervan hoe dit ging, met vis fabriek schepen. daar kreeg ik commentaar over. dus dat wil ik wel ff uitleggen iig.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus als je het niet weet dan boeit het je niet, en ga dan niet zitten zeiken dat je geen idee hebt wat het is.
Kan ze alleen lezen.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
En een dm kan je ook niet beantwoorden?
Nog steedsquote:
Nee.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
niet rechtsreeks nee, en dat is het probleem, als ik ga uitleggen hoe komt dat in dat blik in supermarkt, dan is het ineens allemaal drama enzo.......
Zouden jullie niet willen weten dan hoe je vis in dat blikje komt, of in gesealde pakketje in de supermarkt schappen?
Niemand gaf commentaar over die schepen, men gaf commentaar over het drammen.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
hoho ik gaf een filmpje en is maar deeltje ervan hoe dit ging, met vis fabriek schepen. daar kreeg ik commentaar over. dus dat wil ik wel ff uitleggen iig.
Raarquote:
ja en daarom laat ik het zien, maar je gaat mis nu in het punt dat het "mijn" stukje vlees is.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:20 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat voor een dierenleed er schuil gaat achter jouw stukje vlees?
Ja maar je hebt niet geDMed om dat filmpje te zien dus je wil niet weten hoe die vis in dat blikje komtquote:Op woensdag 3 april 2024 22:23 schreef drakin het volgende:
Maar ik weet dat, jemig ik wet echt allang hoe de wereld draait en wat er gebeurd voor iets in de supermarkt ligt.
En ik weet hoe het anders kan
nou ik wel omdat ik er toevallig mee te maken had. en ben het er ook niet zo mee eens. en dat geeft dus iets hoe het gaat.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Ik stuur jou ook geen filmpjes over de vleesindustrie.
RP gekeken Mikey?quote:
Dat komt omdat ik boek wil lezenquote:Op woensdag 3 april 2024 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar je hebt niet geDMed om dat filmpje te zien dus je wil niet weten hoe die vis in dat blikje komt
Blikje open, vis erin, blikje dicht.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar je hebt niet geDMed om dat filmpje te zien dus je wil niet weten hoe die vis in dat blikje komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn filmpje?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
BTW,ik had dat filmpje al lang een keer gezien.
Nee nog niet was druk met huis.quote:
DM me voor een filmpje om te laten zien hoeveel leed er nodig is om van een boom jouw boekje te makenquote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
Blikje open, vis erin, blikje dicht.Maar gaat het lampje dan ook uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
naja idd, ik kon het nog toelichten mss ook hoe zoiets echt gaat, maar heb al geen zin meer in dit gezeik, ik hoef me nl niet te verdedigingen erover nl. tis stukje industrie wat iedereen wel ok vind, totdat ze het echte verhaal kennen. en dat maakt dit nu al weer helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:23 schreef drakin het volgende:
Maar ik weet dat, jemig ik wet echt allang hoe de wereld draait en wat er gebeurd voor iets in de supermarkt ligt.
En ik weet hoe het anders kan
quote:
Ik heb het gedmed naar wie het wildequote:Op woensdag 3 april 2024 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft iemand het toch openbaar gemaakt
Nog nieuws?quote:
Niemand zegt dat ze het ok vinden.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
naja idd, ik kon het nog toelichten mss ook hoe zoiets echt gaat, maar heb al geen zin meer in dit gezeik, ik hoef me nl niet te verdedigingen erover nl. tis stukje industrie wat iedereen wel ok vind, totdat ze het echte verhaal kennen. en dat maakt dit nu al weer helemaal duidelijk.
Ja sta eerste moet voor vrijdag beslissen of ik het neem.quote:
Welke?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja sta eerste moet voor vrijdag beslissen of ik het neem.
Niemand heeft gezegd dat ze dit oké vinden. Jij hebt een rare manier van conclusies trekken.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
naja idd, ik kon het nog toelichten mss ook hoe zoiets echt gaat, maar heb al geen zin meer in dit gezeik, ik hoef me nl niet te verdedigingen erover nl. tis stukje industrie wat iedereen wel ok vind, totdat ze het echte verhaal kennen. en dat maakt dit nu al weer helemaal duidelijk.
Ask the elephantquote:Op woensdag 3 april 2024 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar gaat het lampje dan ook uit?
Ik moest vroeger vaak mee te veerijden.Zou ik nu niet meer echt achterstaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:29 schreef kree het volgende:
ik zal het eens anders vragen dan, om maar duidelijk te maken. Wat doen jullie allemaal voor werk waar je mss zelf niet helemaal achter staat?
mijn conclusie erover is, dat ik alles wel snap en hoe het gaat. En dat ik het er niet altijd mee eens was, zeker niet toen ik het zelf zag op zo'n schip.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat ze dit oké vinden. Jij hebt een rare manier van conclusies trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |