En de schrijvers, als je wet hoe die behandeld worden download je nooit meer een boek.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
ok ok, dat is niet mijn bedoeling, laat ik zeggen voor wie dan boeken leest bv dus he?
Weet hoe het in de bibliotheek komt, denk dat is goed om toch ff te weten en denk de meesten niet hoe?
Ik antwoord op je dmquote:
Koop jij het ook?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
ok maar hou in gedachte wat ik laat zien, dat is hoe het gaat voor merendeel iig wat jullie kopen.
nee natuurlijk niet en vind het allemaal best wat iedereen doet, maar wat ik wel wil zeggen ga niet zeiken over iets wat je koopt in de supermarkt terwijl je geen idee hebt hoe het er komt. Dat is meer mijn punt.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kree, zou je er blij van worden als er ineens iemand van straat bij je naar binnen stapt en dan 10 uur gaat zitten preken over dingen die je echt niets interesseert?
ja hoor maar je hoort mij er niet over klagen, terwijl ik wel denk het zou beter kunnen.quote:
Dat is vals.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
En de schrijvers, als je wet hoe die behandeld worden download je nooit meer een boek.
Echt vreselijk slavenwerk is het
[..]
Ik antwoord op je dm
Waarom niet?quote:
Niemand zeikt hier over vis in blik.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet en vind het allemaal best wat iedereen doet, maar wat ik wel wil zeggen ga niet zeiken over iets wat je koopt in de supermarkt terwijl je geen idee hebt hoe het er komt. Dat is meer mijn punt.
En dan nog mag iedereen dat doen wmb hoor. maar weet wat erachter zit, alleen dat wilde ik ff ter sprake brengen. Maar duidelijk is "als ik het niet weet, dan boeit het niet".
Tsja.quote:
Dus als je het niet weet dan boeit het je niet, en ga dan niet zitten zeiken dat je geen idee hebt wat het is.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet en vind het allemaal best wat iedereen doet, maar wat ik wel wil zeggen ga niet zeiken over iets wat je koopt in de supermarkt terwijl je geen idee hebt hoe het er komt. Dat is meer mijn punt.
En dan nog mag iedereen dat doen wmb hoor. maar weet wat erachter zit, alleen dat wilde ik ff ter sprake brengen. Maar duidelijk is "als ik het niet weet, dan boeit het niet".
Weet je wat voor een dierenleed er schuil gaat achter jouw stukje vlees?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:19 schreef kree het volgende:
ik heb problemen met idee, van "als ik het niet weet" dan deert het niet.
Groot fan.quote:
niet rechtsreeks nee, en dat is het probleem, als ik ga uitleggen hoe komt dat in dat blik in supermarkt, dan is het ineens allemaal drama enzo.......quote:Op woensdag 3 april 2024 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
Niemand zeikt hier over vis in blik.
alleen jij.
Waarom niet?quote:
En een dm kan je ook niet beantwoorden?quote:
hoho ik gaf een filmpje en is maar deeltje ervan hoe dit ging, met vis fabriek schepen. daar kreeg ik commentaar over. dus dat wil ik wel ff uitleggen iig.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus als je het niet weet dan boeit het je niet, en ga dan niet zitten zeiken dat je geen idee hebt wat het is.
Kan ze alleen lezen.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
En een dm kan je ook niet beantwoorden?
Nog steedsquote:
Nee.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
niet rechtsreeks nee, en dat is het probleem, als ik ga uitleggen hoe komt dat in dat blik in supermarkt, dan is het ineens allemaal drama enzo.......
Zouden jullie niet willen weten dan hoe je vis in dat blikje komt, of in gesealde pakketje in de supermarkt schappen?
Niemand gaf commentaar over die schepen, men gaf commentaar over het drammen.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
hoho ik gaf een filmpje en is maar deeltje ervan hoe dit ging, met vis fabriek schepen. daar kreeg ik commentaar over. dus dat wil ik wel ff uitleggen iig.
Raarquote:
ja en daarom laat ik het zien, maar je gaat mis nu in het punt dat het "mijn" stukje vlees is.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:20 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat voor een dierenleed er schuil gaat achter jouw stukje vlees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |