Wappie gedrag.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen reageren niet: ja zie je wel, mensen kijken weg en willen het niet weten 11!!!!1!11!1
Ja die sporen niet...zijn ongeveer dezelfde mensen als die friet uitspreken als Patat.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sommige mensen doen ketchup op hun frikandel speciaal
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Baudetisme in zijn puurste vorm
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die ruikt wel naar frikandel speciaal
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat stond er ook.
Want autoincorrect
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat stond er ook voor de "ninja" edit
blijf uit mijn DMquote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef drakin het volgende:
Beetje moe nu, tijd voor boek lezen.
Ik hoef niet in 26 berichten te vertellen wat dat is he? Een boek.
Niet iedereen weet dat namelijk want gebruikt het nooit en weet ook niet waar het vandaan komt.
Ik kan wel een linkje via dm sturen voor wie echt interesse heeft.
Heb je er wel goed over nagedacht voordat je het boek hebt gekocht? Je weet niet hoe het in de winkel is gekomen en wat het allemaal daarvoor heeft moeten doorstaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef drakin het volgende:
Niet iedereen weet dat namelijk want gebruikt het nooit en weet ook niet waar het vandaan komt.
Nee hoor, precies verkeerd. Dat zijn namelijk de mensen die het wel goed hebben.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja die sporen niet...zijn ongeveer dezelfde mensen als die friet uitspreken als Patat.
.
Graag. Nee ben zelf vergeten wat het is een boekquote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef drakin het volgende:
Lekker tegen elkaar boeren?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Al 30 minuten met de niet-meer-puber-des-huizes aan de telefoon.
Tijd voor een documentaire over al het leed wat oud papier wordt aangedaanquote:Op woensdag 3 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je er wel goed over nagedacht voordat je het boek hebt gekocht? Je weet niet hoe het in de winkel is gekomen en wat het allemaal daarvoor heeft moeten doorstaan.
Weet je niet hoeveel bomen er gestorven zijn nee he mensen willen dat niet weten die willen niet weten waar het vandaan komtquote:Op woensdag 3 april 2024 22:02 schreef drakin het volgende:
Ik zou het onder een DM hebben gezet. Niet iedereen leest hierquote:Op woensdag 3 april 2024 22:04 schreef drakin het volgende:
Zie je wel, geen reactie.
Dit is dus bericht 2 van de 26
Ern boek is van papier en ja dat is heel erg want waar komt dat vandaan?
En hoe open je nou zon ding
Ik antwoord enkel via dmquote:
Heb je toevallig een boek hoe vissen ingeblikt worden?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:04 schreef drakin het volgende:
Zie je wel, geen reactie.
Dit is dus bericht 2 van de 26
Ern boek is van papier en ja dat is heel erg want waar komt dat vandaan?
En hoe open je nou zon ding
ok ok, dat is niet mijn bedoeling, laat ik zeggen voor wie dan koopt vis bv dus he?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik eet geen vis. Eet jij vis?
Ik vind het prima om iets aan de kaak te stellen, maar je doet nu net alsof iedereen dit hier koopt. Je weet het niet, je hebt er niet naar gevraagd, maar je doet een aanname dat het zo is.
Jep.quote:
Daar heb ik dus een boek over die dat uitlegtquote:Op woensdag 3 april 2024 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je er wel goed over nagedacht voordat je het boek hebt gekocht? Je weet niet hoe het in de winkel is gekomen en wat het allemaal daarvoor heeft moeten doorstaan.
Ik heb nog wel een filmpje maar die wil ik niet laten zien want die mag niet openbaar wordenquote:Op woensdag 3 april 2024 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd voor een documentaire over al het leed wat oud papier wordt aangedaan
Dat zijn wel gesprekken.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep.
Hij loopt leeg over dat kinderen echt de smet op de wereld zijn, 18 jaar af zien
"En als ze dan op mij lijken ben je er na 18 jaar nog niet vanaf, dan heb je er op zijn 24e nog steeds last van, met zn kut ADHD"
Ik heb alleen boeken over wat ern boek isquote:Op woensdag 3 april 2024 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je toevallig een boek hoe vissen ingeblikt worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |