SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
ok omdat je het vraagt, het gaat er dus om hoe eenzijdig nieuws gebracht kan worden. tuurlijk ze vertellen allemaal een waar verhaal. Het zit hem dus niet in de reporters die het zien. Maar wel wat er selectief gebracht word in de NOS om 18:00quote:
Zal voorbeeld noemen he en over Israel en hoe dat daar gaat. Dat ik dus via via en is rechtsreeks die daar is enzo andere verhalen hoor als wat op het nieuws gebracht werd.
En is er maar eentje zo, die ik na kon trekken, maar dit gaat veel vaker natuurlijk.
Sterker nog, alleen al omdat je mij betwijfeld over dat ik het staats nieuws noem, is al beetje van dat je zegt ik geloof wat er op de NOS komt, en dat is gewoon niet waar of een eerlijk verhaal wel, maar wel uitgeknipt wat past enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Dit is nog steeds te vaag. Maar wat zegt NOS dan niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:11 schreef kree het volgende:
[..]
ok omdat je het vraagt, het gaat er dus om hoe eenzijdig nieuws gebracht kan worden. tuurlijk ze vertellen allemaal een waar verhaal. Het zit hem dus niet in de reporters die het zien. Maar wel wat er selectief gebracht word in de NOS om 18:00
Zal voorbeeld noemen he en over Israel en hoe dat daar gaat. Dat ik dus via via en is rechtsreeks die daar is enzo andere verhalen hoor als wat op het nieuws gebracht werd.
En is er maar eentje zo, die ik na kon trekken, maar dit gaat veel vaker natuurlijk.
Sterker nog, alleen al omdat je mij betwijfeld over dat ik het staats nieuws noem, is al beetje van dat je zegt ik geloof wat er op de NOS komt, en dat is gewoon niet waar of een eerlijk verhaal wel, maar wel uitgeknipt wat past enzo.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
de andere verhalen die hij via via en is rechtsreeks die daar is enzo hoortquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is nog steeds te vaag. Maar wat zegt NOS dan niet?
duidelijk tochmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
"andere verhalen"quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
de andere verhalen die hij via via en is rechtsreeks die daar is enzo hoort
duidelijk toch
Ja dat is logisch ja
Trotste mama van Ambar
NOS brengt een eenzijdig verhaal omdat iemand via via via iets anders gehoord heeft. Oke
Trotste mama van Ambar
Ik heb via via gehoord dat alle bitches hier aan mijn pritt stift willen plakkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Tegen deze domheid kan ik niet op wappienquote:Trotste mama van Ambar
Heyy dat heb ik ook gehoordquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb via via gehoord dat alle bitches hier aan mijn pritt stift willen plakken![]()
een eenzijdig publiek beeld zegt de NOS want gefundeerd door de regering. en politieke partijen. Helaas zijn ze er niet zo handig in om ook gelijk over te brengen wat volk (die op ze stemt dus) over te brengen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is nog steeds te vaag. Maar wat zegt NOS dan niet?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb via via via gehoord dat die persoon iemand kende die weer gehoord had van een achternichtje dat daarvan de achterneef je dood gaat van sojabonen eten.Trotste mama van Ambar
Je noemt nog steeds geen voorbeelden. Hier kan ik niets mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
een eenzijdig publiek beeld zegt de NOS want gefundeerd door de regering. en politieke partijen. Helaas zijn ze er niet zo handig in om ook gelijk over te brengen wat volk (die op ze stemt dus) over te brengen.Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is verkloot![]()
![]()
helapidaka u hebt niet gewonnen deze maand![]()
![]()
![]()
![]()
hoho oordeel over, mag niet heeeeee? Ik meld hem even aan bij de EU enzo :")quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
pff niet weten dat het NOS eenzijdige en onjuiste info geeft.....Do what you love, love what you do!![]()
Goede argumentatie verder wel:
Ja iemand liegt, want daar zit de regering en politieke partijen achter. Verder geen voorbeelden ofzo dat je dus ook niet kan controleren of het waar is.
Dan kan ik alsnog niet zelf onderzoek doen!Trotste mama van Ambar
hoeveel voorbeeld wil je hebben? Half NL stemt voor iets anders en uiteindelijk wordt t wss weer beetje half zachte coalitie ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je noemt nog steeds geen voorbeelden. Hier kan ik niets mee.Do what you love, love what you do!![]()
Wat heet coalitievorming te maken met de rest van je punten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel voorbeeld wil je hebben? Half NL stemt voor iets anders en uiteindelijk wordt t wss weer beetje half zachte coalitie ofzo.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Deze maand lijkt me onwaarschijnlijkquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Eerst hebben we het over staatsnieuws en wat ze zeggen over Israel en nu ga je over een coalitie praten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel voorbeeld wil je hebben? Half NL stemt voor iets anders en uiteindelijk wordt t wss weer beetje half zachte coalitie ofzo.
Trotste mama van Ambar
Er is geen stand meerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Deze maand lijkt me onwaarschijnlijk![]()
![]()
Je hebt nog altijd wat standjes met @Monsterkoekiequote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
betrekking met tot het staats nieuws dus en hoe ik erover denk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat heet coalitievorming te maken met de rest van je punten?
Ben helemaal geen wappie btw, maargoed aks we toch die discussie aangaan dan doen we hem maar ff ook
De enige standjes die tellenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd wat standjes met @:monsterkoekie![]()
![]()
Maar we hadden het over Israel en staatsnieuws.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
betrekking met tot het staats nieuws dus en hoe ik erover denk.
Ben helemaal geen wappie btw, maargoed aks we toch die discussie aangaan dan doen we hem maar ff ookmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
je vroeg zelf waarom NOS niet te vertrouwen was?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst hebben we het over staatsnieuws en wat ze zeggen over Israel en nu ga je over een coalitie praten?
Ik leg uit gefundeerd door de staat en de kiezers dus, en politieke partijen.Do what you love, love what you do!![]()
Wat heeft de NOS in vredesnaam te maken met het coalitievormen van Den Haag?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
je vroeg zelf waarom NOS niet te vertrouwen was?
Ik leg uit gefundeerd door de staat en de kiezers dus, en politieke partijen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nee we hadden het over dat de NOS niet correct altijd alle punten weergeeft. Of althans ze brengen punten die ze goed uitkomen. "quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar we hadden het over Israel en staatsnieuws.
Niet nou andere erbij halen he, ik deed dat als voorbeeldDo what you love, love what you do!![]()
@ieniminimuis ik heb goed nieuws, Wilma is weer begonnen aan de pilWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat heeft de NOS te maken met de coalitie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
je vroeg zelf waarom NOS niet te vertrouwen was?
Ik leg uit gefundeerd door de staat en de kiezers dus, en politieke partijen.Trotste mama van Ambar
Nos is heel vertekentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dus jij mag wel andere punten erbij halen, maar als ik dan terug wil keren naar een eerder onderwerp, dan mag dat niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:24 schreef kree het volgende:
Niet nou andere erbij halen he, ik deed dat als voorbeeld
En nog steeds noem je geen een punt op alleen maar je vage algemene statementsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
nee we hadden het over dat de NOS niet correct altijd alle punten weergeeft. Of althans ze brengen punten die ze goed uitkomen. "
Niet nou andere erbij halen he, ik deed dat als voorbeeldTrotste mama van Ambar
omdat en noem het woord staatsomroep maar niet meer dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat heeft de NOS in vredesnaam te maken met het coalitievormen van Den Haag?
Een recht soort van wat alle mensen in NL hebben om te kijken en ook kosteloos. Gefundeerd dus door de staat.
Of te wel kiezers. en die wij betalen ook nog?Do what you love, love what you do!![]()
Omdat de coalitie besprekingen achter gesloten deuren gebeuren liegt de NOS?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
omdat en noem het woord staatsomroep maar niet meer dan.
Een recht soort van wat alle mensen in NL hebben om te kijken en ook kosteloos. Gefundeerd dus door de staat.
Of te wel kiezers. en die wij betalen ook nog?Trotste mama van Ambar
jawel als je punt hebt graag? maar kom dan met een andere wat mijn tegendeel bewijst?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dus jij mag wel andere punten erbij halen, maar als ik dan terug wil keren naar een eerder onderwerp, dan mag dat niet?Do what you love, love what you do!![]()
Ik probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
omdat en noem het woord staatsomroep maar niet meer dan.
Of te wel kiezers. en die wij betalen ook nog?
Wat heeft de NOS met het coalitievormen in Den Haag te maken?
Bepaalt de NOS wat de partijen doen ofzo?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Jij wijkt af met je mening. De bewijslast ligt bij jou.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
jawel als je punt hebt graag? maar kom dan met een andere wat mijn tegendeel bewijst?
En je geeft geen enkel argument waarom de NOS iets te maken heeft met de coalitie.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nee daar gaat het niet om in deze, wel dat ik denk dat er een grotere vinger in de pap is van de regering uit. wat wij krijgen op het nieuws...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de coalitie besprekingen achter gesloten deuren gebeuren liegt de NOS?Do what you love, love what you do!![]()
Discussiëren is meestal niet een kwaliteit van een wappie. Helemaal niet als een hoofd wappie het niet heeft voorgekauwdTrotste mama van Ambar
op zijn minst he. en druk ik het zacht uit, kunnen ze hele stemming van het "volk" beïnvloeden door hoe dingen te brengen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik probeer het nog een keer.
Wat heeft de NOS met het coalitievormen in Den Haag te maken?
Bepaalt de NOS wat de partijen doen ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Noem dan een helder voorbeeld. En geen vage steekwoorden zoals Israël of coalitie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee daar gaat het niet om in deze, wel dat ik denk dat er een grotere vinger in de pap is van de regering uit. wat wij krijgen op het nieuws...Trotste mama van Ambar
![]()
Everywhere you go, you always take the wappie with you
Allemaal de schuld van de linkse woke overheidTrotste mama van Ambar
Oke, maar de verkiezingen zijn nu geweest. En de stemmen zijn vrij radicaal anders dan normaal, daar begon je zelf ook al over. We zijn nu bezig een coalitie te vormen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:29 schreef kree het volgende:
[..]
op zijn minst he. en druk ik het zacht uit, kunnen ze hele stemming van het "volk" beïnvloeden door hoe dingen te brengen.
Welke invloed heeft de NOS op dat coalitievormingsproces?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Doen alles om kabinet Karbonade I tegen te houdenTrotste mama van Ambar
Kabinet Speklap I
Geen gezeik, iedereen rijk
Nos doet voornamelijk links nieuws wat weer stemmen aan pvda groelinks etc oplevert klopt kree ik snap je. Hele woke propaganda en veganisten enzo ook allemaal die klimaatterroristen enzo allemaal zelfde enge kliek.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee daar gaat het niet om in deze, wel dat ik denk dat er een grotere vinger in de pap is van de regering uit. wat wij krijgen op het nieuws...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van die smerige mensen die eten wat zequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nos doet voornamelijk links nieuws wat weer stemmen aan pvda groelinks etc oplevert klopt kree ik snap je. Hele woke propaganda en veganisten enzo ook allemaal die klimaatterroristen enzo allemaal zelfde enge kliek.zelf willen
met wat ze brengen in de media.... Door de staats omroep dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oke, maar de verkiezingen zijn nu geweest. En de stemmen zijn vrij radicaal anders dan normaal, daar begon je zelf ook al over. We zijn nu bezig een coalitie te vormen.
Welke invloed heeft de NOS op dat coalitievormingsproces?
Haha lol maar heb geen zin in zo want wil de discussie wel aan gaan, maarja omdat je al beetje hulp inriep van je maatjes om het idee van mij belachelijk te maken, daar heb ik geen zin in
wacht wat zeg je nu? Ik hoor eens met mequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nos doet voornamelijk links nieuws wat weer stemmen aan pvda groelinks etc oplevert klopt kree ik snap je. Hele woke propaganda en veganisten enzo ook allemaal die klimaatterroristen enzo allemaal zelfde enge kliek.
Dus de regeringspartijen doen wat de NOS doet, en tis niet de NOS die verslag legt van wat de regeringspartijen doen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
met wat ze brengen in de media.... Door de staats omroep dus.
Haha lol maar heb geen zin in zo want wil de discussie wel aan gaan, maarja omdat je al beetje hulp inriep van je maatjes om het idee van mij belachelijk te maken, daar heb ik geen zin inmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nogmaals de grootste complot die vorige eeuw is ingezet is het eten van elke dag vlees. Past wel bij de wappies dat ze er nog steeds heilig in gelovenTrotste mama van Ambar
Weetje wat het nu is als je normale mensen stiekem vega dingen laat eten en ze het toch lekker vinden is dat zogenaamd grappig of ludiek.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Van die smerige mensen die eten wat zezelf willen
Maar als je zo een vegatrol vlees laat eten stiekem schreeuwen ze moord en brand snap je mijn punt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kun je dan op zijn minst een voorbeeld noemen wat ze dan precies in de media brengen en hoe dat niet waar is of niet een neutrale invalshoek heeft?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
met wat ze brengen in de media.... Door de staats omroep dus.
Haha lol maar heb geen zin in zo want wil de discussie wel aan gaan, maarja omdat je al beetje hulp inriep van je maatjes om het idee van mij belachelijk te maken, daar heb ik geen zin inTrotste mama van Ambar
Ja ik snap dat jij een slag in de zender hebtquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Vanavond nog even een kilo beenham verorberen en daarna nog minstens 6 kalkoenpotenTrotste mama van Ambar
omdat politiek spel, die ver en ver boven ons speelt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je dan op zijn minst een voorbeeld noemen wat ze dan precies in de media brengen en hoe dat niet waar is of niet een neutrale invalshoek heeft?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is nog steeds geen voorbeeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
omdat politiek spel, die ver en ver boven ons speelt.Trotste mama van Ambar
graagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:35 schreef kree het volgende:
of moet ik nog voorbeelden noemen daarvan ook?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Een duidelijk hypothetisch voorbeeld is bijvoorbeeld het helemaal niet laten zien van een persconferentie van Wilders oid. Terwijl RTL dat wel doet.Trotste mama van Ambar
Of dat NOS met volle teugen vermeld dat er in Gaza kindertjes in ovens worden verbrand.Trotste mama van Ambar
denk terug aan vorige oorlogen. en noem ik WW2 nog niet eens want dat was eigenlijk nog een korte ten opzichte van anderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen voorbeeld.
Noem mij eens 1 oorlog erna die niet gespeeld is over een politiek spel of belangen in hebben ergens?
NOS zegt om te helpen. tuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Sowieso is dit voorbeeld machtig mooiquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weetje wat het nu is als je normale mensen stiekem vega dingen laat eten en ze het toch lekker vinden is dat zogenaamd grappig of ludiek.
Eten die 'normale' mensen volgens jou enkel vlees? Of eten ze ook pakweg...groente en fruit?
Zo ja: Dan doe je niemand kwaad door ze wat vega's te geven.
Dus in jouw wereld is de 'normale' mens een carnivoor?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wat heeft de NOS te maken met de belangen waarom een oorlog wordt gevoerd?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
denk terug aan vorige oorlogen. en noem ik WW2 nog niet eens want dat was eigenlijk nog een korte ten opzichte van anderen.
Noem mij eens 1 oorlog erna die niet gespeeld is over een politiek spel of belangen in hebben ergens?
NOS zegt om te helpen. tuurlijk.Trotste mama van Ambar
Ik vind het werkelijk fascinerend hoe jouw brein werkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
denk terug aan vorige oorlogen. en noem ik WW2 nog niet eens want dat was eigenlijk nog een korte ten opzichte van anderen.
NOS zegt om te helpen. tuurlijk.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Het zelfde met diversiteit nu he als ze van oorsprong een blank hetero personage door een donker of lgbt persoon laten spelen hoor je opeens wat goed en dapper bla bla.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:33 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat jij een slag in de zender hebt
Terwijl als een blank persoon een van oorsprong minderheid rol speelt een indiaan of een afrikaan ofzo spreekt men daar nu schande van.
Enge wereld leven we.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Noem een oorlog die niet gespeeld is voor politiek belang of macht of geld?Trotste mama van Ambar
Ik vraag me af in hoeveel posts je over de X-Men begint.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zelfde met diversiteit nu he als ze van oorsprong een blank hetero personage door een donker of lgbt persoon laten spelen hoor je opeens wat goed en dapper bla bla.
Terwijl als een blank persoon een van oorsprong minderheid rol speelt een indiaan of een afrikaan ofzo spreekt men daar nu schande van.
Enge wereld leven we.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Belachelijk!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Van die smerige mensen die eten wat zezelf willen
![]()
Ik weet niet hoe ik je dit nu uit moet leggen, maar een landelijke omroep speelt er een groot spel in?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heeft de NOS te maken met de belangen waarom een oorlog wordt gevoerd?Do what you love, love what you do!![]()
Uhuh heel eng. Stel dat we 101 dalmatiers nou eens gingen opnemen met allemaal labradors waar we zwarte vlekjes opschilderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zelfde met diversiteit nu he als ze van oorsprong een blank hetero personage door een donker of lgbt persoon laten spelen hoor je opeens wat goed en dapper bla bla.
Enge wereld leven we.Trotste mama van Ambar
Dit insinueert dat er ook oorlogen zijn gestart zonder reden, uit verveling ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Noem een oorlog die niet gespeeld is voor politiek belang of macht of geld?
Ik ga dan in het zonnetje zitten en cocktails klappen. Vind ik een nuttigere bezigheid van mijn vrije tijd.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja? Hoe dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik je dit nu uit moet leggen, maar een landelijke omroep speelt er een groot spel in?Trotste mama van Ambar
JE HEBT TE ETEN WAT IK ACCEPTABEL VIND VERDOMMEquote:
Oorlogen worden overduidelijk gevoerd zodat de NOS wat te berichtgeven heeft en je afleidt van wat het eigenlijk zou moeten berichtgevenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dit insinueert dat er ook oorlogen zijn gestart zonder reden, uit verveling ofzo.
Ik ga dan in het zonnetje zitten en cocktails klappen. Vind ik een nuttigere bezigheid van mijn vrije tijd.Trotste mama van Ambar
Waarom is het grappig als moeder gerda stiekem bewerkte vega troep koopt en dat aan man en kinderen voorschotelt en dan zegt eigenlijk was dit geen echt vlees maar is het schandalig als je pita en lisa het lesbische boomknuffel stel stiekem een echte hamburger serveert ipv van een vega ding?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Sowieso is dit voorbeeld machtig mooi
Eten die 'normale' mensen volgens jou enkel vlees? Of eten ze ook pakweg...groente en fruit?
Zo ja: Dan doe je niemand kwaad door ze wat vega's te geven.
Dus in jouw wereld is de 'normale' mens een carnivoor?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niemand krijgt iets stiekems voorgeschoteld. Je kan nog altijd een verpakking lezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom is het grappig als moeder gerda stiekem bewerkte vega troep koopt en dat aan man en kinderen voorschotelt en dan zegt eigenlijk was dit geen echt vlees maar is het schandalig als je pita en lisa het lesbische boomknuffel stel stiekem een echte hamburger serveert ipv van een vega ding?Trotste mama van Ambar
Wat is deze 'bewerkte vega troep' in jouw hoofd?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ok check hoe hitler het deed dan met media bv? En is een voorbeeld hoor, niet dat ik het nu hier zo schaar over dat. |quote:
|
Maar om maar te zeggen en dat komt jullie koppies blijkbaar niet in, dat wel degelijk media dus invloed heeft.Do what you love, love what you do!![]()
Nopequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
JE HEBT TE ETEN WAT IK ACCEPTABEL VIND VERDOMME![]()
Hey daar hebben we Godwin's Law.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:41 schreef kree het volgende:
[..]
ok check hoe hitler het deed dan met media bv? En is een voorbeeld hoor, niet dat ik het nu hier zo schaar over dat. |
|
Maar om maar te zeggen en dat komt jullie koppies blijkbaar niet in, dat wel degelijk media dus invloed heeft.
Maar we hadden het toch over de NOS?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hitler was een dictator. De hele overheid stond in zijn dienst.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:41 schreef kree het volgende:
[..]
ok check hoe hitler het deed dan met media bv? En is een voorbeeld hoor, niet dat ik het nu hier zo schaar over dat. |
|
Maar om maar te zeggen en dat komt jullie koppies blijkbaar niet in, dat wel degelijk media dus invloed heeft.
Zover ik weet hebben we in Nederland een democratie.Trotste mama van Ambar
Oh oke.quote:
Dan zou ik vooral eten wat je zelf wil.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee, want de NOS bepaalt hoe we hier een coalitie vormenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Zover ik weet hebben we in Nederland een democratie.
hoho dat was Duitsland ook toenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hitler was een dictator. De hele overheid stond in zijn dienst.
Zover ik weet hebben we in Nederland een democratie.
Ondertussen wel even belasting aangifte gedaan. Jammer wel dat ik mijn geboortetrust nog steeds niet kan krijgenTrotste mama van Ambar
Ondanks mijn username, eet ik wel altijd 3/4 dagen per week vegetarisch eigenlijk
Vegatrol.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weetje wat het nu is als je normale mensen stiekem vega dingen laat eten en ze het toch lekker vinden is dat zogenaamd grappig of ludiek.
Maar als je zo een vegatrol vlees laat eten stiekem schreeuwen ze moord en brand snap je mijn punt?Wel grappig hoe je een hele groep mensen negatief weg kan zetten door een of ander filmpje dat je misschien op tiktok of ergens anders ziet en denkt dat iedereen hetzelfde is.
Oh ja ik ben trouwens vegetariër, een vegatrol dus.![]()
Dank kree. Ik heb de afgelopen weken niet zo hard gelachenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, want de NOS bepaalt hoe we hier een coalitie vormenTrotste mama van Ambar
1 partij in de regering met 1 leider is idd een democratie.quote:Trotste mama van Ambar
Er is veel dubbele moraal in de wereld tegenwoordig over minderheden veganisten milieu activisten etc etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wist niet waar je het over had, dus ik google het ff
https://denkzelfna.nl/202(...)5-miljoen-opleveren/
https://geboortetrust.hetbewustepad.nl/geboorte-trust/
De url's zegt al genoet denk ik. Nice hoor.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ja maar snap je de link niet waar ik op terug wil komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hey daar hebben we Godwin's Law.
Maar we hadden het toch over de NOS?
Effe alles weg genomen is de NOS een omroep gefundeerd door de staat, dus de kiezers zeg maar bepalen.Do what you love, love what you do!![]()
Is gezonder dan een vetrolquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Vegatrol.Wel grappig hoe je een hele groep mensen negatief weg kan zetten door een of ander filmpje dat je misschien op tiktok of ergens anders ziet en denkt dat iedereen hetzelfde is.
Oh ja ik ben trouwens vegetariër, een vegatrol dus.
Smile, it's free therapy.![]()
Dr.Mikey is an sich een goed argument om een FOK! abbo te nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Vegatrol.Wel grappig hoe je een hele groep mensen negatief weg kan zetten door een of ander filmpje dat je misschien op tiktok of ergens anders ziet en denkt dat iedereen hetzelfde is.
Oh ja ik ben trouwens vegetariër, een vegatrol dus.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Elke keer als je gevraagd wordt iets over de NOS te zeggen, ga je het over andere dingen hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar snap je de link niet waar ik op terug wil komen.
Effe alles weg genomen is de NOS een omroep gefundeerd door de staat, dus de kiezers zeg maar bepalen.
Ik snap dat je er geen fuck van snapt ja
die partij van Hitler ook is gewoon democratisch gekozen ook hoor, in eerste instantie dus, net zoals we hier doen. ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 partij in de regering met 1 leider is idd een democratie.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom stem ik nog als de (linkse woke) NOS toch de coalitie bepaald?!
En waarom gaat de NOS dan voor een Kabinet Karbonade I waarbij Wilders het liefst een einde ziet van de publieke omroepen?Trotste mama van Ambar
Ik vind het wel heftig om te lezen dat mensen die bewust kiezen om een bepaalde voedingsgroep uit te sluiten meteen zo in een hokje gedrukt worden![]()
Ik eet al 27 jaar bewust geen vlees of vis ik val daar niemand mee lastig en heb anderen nooit bekritiseerd op hun keuzes om bv wel vlees te eten. Maar blijkbaar maakt mij dat meteen een radicaal of een wappie?![]()
Klopt er is toen 1x democratisch gestemd of het een dictatuur moest worden. Dat hebben ze gedaan ja. Heel democratisch verder die periode tussen 1933 en 1945quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
die partij van Hitler ook is gewoon democratisch gekozen ook hoor, in eerste instantie dus, net zoals we hier doen. ?Trotste mama van Ambar
Ik snap niet dat jullie nog zo geloofwaardig zijn over wat de NOS maar roept.........?
En dan wel zeggen ik doe zelf onderzoek? tja?
leg het me uit dan? waarom vertrouwen jullie de NOS wel? Zal het eens omdraaien voor de grap.Do what you love, love what you do!![]()
Vind het vooral altijd machtig mooi dat links woke alle touwtjes in handen heeft, maar dat we al sinds minstens 2010 alleen maar rechtse kabinetten hebben gehadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom stem ik nog als de (linkse woke) NOS toch de coalitie bepaald?!
En waarom gaat de NOS dan voor een Kabinet Karbonade I waarbij Wilders het liefst een einde ziet van de publieke omroepen?
Linkse deuger! Klimaatactivist! WEFfer! Klaus Swab pijperd!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik vind het wel heftig om te lezen dat mensen die bewust kiezen om een bepaalde voedingsgroep uit te sluiten meteen zo in een hokje gedrukt worden![]()
Ik eet al 27 jaar bewust geen vlees of vis ik val daar niemand mee lastig en heb anderen nooit bekritiseerd op hun keuzes om bv wel vlees te eten. Maar blijkbaar maakt mij dat meteen een radicaal of een wappie?
grapjes ditTrotste mama van Ambar
Ik zou me niet al te veel aantrekken van wat Dr.Mikey zegt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik eet al 27 jaar bewust geen vlees of vis ik val daar niemand mee lastig en heb anderen nooit bekritiseerd op hun keuzes om bv wel vlees te eten. Maar blijkbaar maakt mij dat meteen een radicaal of een wappie?
Die is nogal ontstemd omdat er een transgender in de X-Men zit ofzo.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Yes, machtig mooiquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vind het vooral altijd machtig mooi dat links woke alle touwtjes in handen heeft, maar dat we al sinds minstens 2010 alleen maar rechtse kabinetten hebben gehad
Nederland wordt steeds (extreem) rechtser, maar alles blijft de schuld van linksTrotste mama van Ambar
Ik heb ze nog nooit op een leugen kunnen betrappen, en als ze iets foutiefs vermelden, dan corrigeren ze dat zelf ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:47 schreef kree het volgende:
leg het me uit dan? waarom vertrouwen jullie de NOS wel? Zal het eens omdraaien voor de grap.
Zo, ik heb nu een argument waarom ik ze wel vertrouw.
Kan jij na een uur discussieren ook -1- concreet punt opnoemen wat jouw punt ondersteunt?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wereldwijd joh kijk nu weer die gekkigheid met morph in x-men Disney die in alle remakes die ze uitbrengen een lgbt figuur toevoegt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vind het vooral altijd machtig mooi dat links woke alle touwtjes in handen heeft, maar dat we al sinds minstens 2010 alleen maar rechtse kabinetten hebben gehadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Inclusiviteit is ontzettend links en woke
Trotste mama van Ambar
Mooi is het wel om te zien, als ik jullie het vuur aan je schenen leg en kritische vragen ga stellen dat het ineens maar gewoon weer lol topic moet worden. oftewel weet niet op te reageren want kreetje heeft een punt.
Nou weet ik het niet zeker, maar volgens mij zijn Marvel en Disney commerciele bedrijven, en geen overheden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wereldwijd joh kijk nu weer die gekkigheid met morph in x-men Disney die in alle remakes die ze uitbrengen een lgbt figuur toevoegt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ben bang dat je dit zelf ook nog gelooftquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef kree het volgende:
als ik jullie het vuur aan je schenen leg en kritische vragen ga stellen
Ik heb geen kritische vraag gezien vanuit jouquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef kree het volgende:
Mooi is het wel om te zien, als ik jullie het vuur aan je schenen leg en kritische vragen ga stellen dat het ineens maar gewoon weer lol topic moet worden. oftewel weet niet op te reageren want kreetje heeft een punt.Trotste mama van Ambar
ik zei dus niet dat ze leugens vertellen, nu snap je dus mijn punt niet. Ik zeg ze brengen eenzijdig verhaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit op een leugen kunnen betrappen, en als ze iets foutiefs vermelden, dan corrigeren ze dat zelf ook.
Zo, ik heb nu een argument waarom ik ze wel vertrouw.
Kan jij na een uur discussieren ook -1- concreet punt opnoemen wat jouw punt ondersteunt?
NOS heeft bepaald dat X-Men woke moest wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nou weet ik het niet zeker, maar volgens mij zijn Marvel en Disney commerciele bedrijven, en geen overheden.Trotste mama van Ambar
En word nu eens concreetquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik zei dus niet dart ze leugens vertellen, nu snap je dus mijn punt niet. Ik zeg ze brengen eenzijdig verhaal.
Ik ben concreet geworden. Jij roept lukraak wat en vindt dan dat je gelijk hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
En jij hebt last van het feit dat een ander persoon tot de lgbtq community behoort?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wereldwijd joh kijk nu weer die gekkigheid met morph in x-men Disney die in alle remakes die ze uitbrengen een lgbt figuur toevoegt.![]()
Shit, dit gaat dieper dan ik dachtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NOS heeft bepaald dat X-Men woke moest wordenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Het is niet voor niks dat bijna elka marvel film na endgame geflopt is mensen zijn dat beu gelukkig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nou weet ik het niet zeker, maar volgens mij zijn Marvel en Disney commerciele bedrijven, en geen overheden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En jij hebt geen een voorbeeld gegeven van wat ze verkondigd hebben en wat de andere kant van het verhaal zou zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik zei dus niet dat ze leugens vertellen, nu snap je dus mijn punt niet. Ik zeg ze brengen eenzijdig verhaal.Trotste mama van Ambar
Ah ja dan zijn ze wel een overheid. Logisch ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat bijna elka marvel film na endgame geflopt is mensen zijn dat beu gelukkig.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Sommige vleeseters voelen zich nogal aangevallen alleen al door het feit dat je zegt dat je vegetarisch eet. Alsof een vegetariër er op uit is om iedereen z'n stuk vlees af te pakken. Ik zeg altijd maar zo, laat iedereen in z'n waarde. Ik heb familie en vrienden die wel gewoon vlees eten, dat maakt ze niet anders (minder leuk, lief, irritant of aardig) en andersom is dat ook zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik eet al 27 jaar bewust geen vlees of vis ik val daar niemand mee lastig en heb anderen nooit bekritiseerd op hun keuzes om bv wel vlees te eten. Maar blijkbaar maakt mij dat meteen een radicaal of een wappie?![]()
nee hoor ik zei wat ik denk of dacht? en mss zijn jullie het er onwijs niet mee eens. Maar ik heb niet echt iets gehoord waardoor ik denk, tja ze hebben gelijk?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En word nu eens concreet
Ik ben concreet geworden. Jij roept lukraak wat en vindt dan dat je gelijk hebt.Do what you love, love what you do!![]()
En tegenwoordig als je als mannelijke sporter matig bent is het idee laat je ombouwen tot vrouw zeg dat je transgender bent en je wint bij de vrouwen vervolgens alles met twee vingers in de neus.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
toch wel eigenlijk. meerdere wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij hebt geen een voorbeeld gegeven van wat ze verkondigd hebben en wat de andere kant van het verhaal zou zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Hebben we het nu over feiten, of meningen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor ik zei wat ik denk of dacht? en mss zijn jullie het er onwijs niet mee eens. Maar ik heb niet echt iets gehoord waardoor ik denk, tja ze hebben gelijk?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee het ware vage dingen.quote:
Als ik zulke argumenten had aangedragen tijdens mijn studie, had ik geen diploma gehad.Trotste mama van Ambar
Feitelijke meningenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hebben we het nu over feiten, of meningen?
Trotste mama van Ambar
beetje beiden denkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hebben we het nu over feiten, of meningen?
Naja, wat Kree en Mikey hier roepen zijn feitelijk meningen idd.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nou ik hoor ook geen mening van jou? en ben je het eens dan met wat de NOS bv brengt over oorlogen in Oekraïne en etc etc. dit zijn die politieke spellen nl. die al 40 jaar terug gaan voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee het ware vage dingen.
Als ik zulke argumenten had aangedragen tijdens mijn studie, had ik geen diploma gehad.
En het volk proberen achter een mening te krijgen?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb de bingo kaart wel vol.
Schuld van links: check
Iets met woke: check
Vega shizzle: check
Vage argumenten die geen argumenten zijn: check
Beschuldigen naar de tegenpartij dat ze geen discussie kunnen houden: check
Rare complotten: checkTrotste mama van Ambar
Dat ze weer expres die bebloede kindjes laten zien als ze de grenzen weer eens open gaan zetten en alleen de mannen uit die landen vervolgens komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik hoor ook geen mening van jou? en ben je het eens dan met wat de NOS bv brengt over oorlogen in Oekraïne en etc etc. dit zijn die politieke spellen nl. die al 40 jaar terug gaan voor zover ik weet.
En het volk proberen achter een mening te krijgen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
neeeee zo kom je er niet mee weg. zie vorige.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Rare complotten: checkDo what you love, love what you do!![]()
NOS brengt journaal van wat zij op dat moment het belangrijkste vinden om de kijker over te informeren. Dat doen ze met een team in de meest neutrale vorm. Dat is journalistiek. Gebaseerd op de feiten zoals ze op dat moment bekend zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik hoor ook geen mening van jou? en ben je het eens dan met wat de NOS bv brengt over oorlogen in Oekraïne en etc etc. dit zijn die politieke spellen nl. die al 40 jaar terug gaan voor zover ik weet.
En het volk proberen achter een mening te krijgen?Trotste mama van Ambar
bijvoorbeeld he, en ook in Gaza nu.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze weer expres die bebloede kindjes laten zien als ze de grenzen weer eens open gaan zetten en alleen de mannen uit die landen vervolgens komen.
Wil ik nog niet eens mening erover geven wat ik denk wat daar moet gebeuren, want heb daar mening over.
Maar zie dus hoe het gaat en iedereen verteld word zo via nieuws. lekker selectief wel.Do what you love, love what you do!![]()
Zelf onderzoek doen dan. Spring op een boot die kant op en ga zelf kijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
bijvoorbeeld he, en ook in Gaza nu.
Wil ik nog niet eens mening erover geven wat ik denk wat daar moet gebeuren, want heb daar mening over.
Maar zie dus hoe het gaat en iedereen verteld word zo via nieuws. lekker selectief wel.Trotste mama van Ambar
Israel kan je an sich ook via land bereikenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelf onderzoek doen dan. Spring op een boot die kant op en ga zelf kijken.
Lol wie betaald en fundeert de NOS dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NOS brengt journaal van wat zij op dat moment het belangrijkste vinden om de kijker over te informeren. Dat doen ze met een team in de meest neutrale vorm. Dat is journalistiek. Gebaseerd op de feiten zoals ze op dat moment bekend zijn.Do what you love, love what you do!![]()
NOS wordt uit publiek geld betaald.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Lol wie betaald en fundeert de NOS dan?
Net zoals snelwegen, maar die zijn ook keihard links en woke en geven een zeer eenzijdig beeld van de samenleving.Trotste mama van Ambar
Jimmyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Lol wie betaald en fundeert de NOS dan?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Maar elke uitkeringsklapper verkondigt ook de mening van de overheid, omdat ze betaald worden door de overheid.Trotste mama van Ambar
Hier zijn de snelwegen rechtsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NOS wordt uit publiek geld betaald.
Net zoals snelwegen, maar die zijn ook keihard links en woke en geven een zeer eenzijdig beeld van de samenleving.
In Engeland zijn de snelwegen links
nou snap mijn punt dan? Ik heb niks tegen de NOS opzich hoor of dat ze denk feiten halen. Maar ok uiteindelijk is er een baas die ze betaald salaris. en die zegt zo en zo moet dat even.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NOS wordt uit publiek geld betaald.
Net zoals snelwegen, maar die zijn ook keihard links en woke en geven een zeer eenzijdig beeld van de samenleving.
House of cards kijken jullie. gelijk serie tip
Oke. Dus jij praat natuurlijk ook precies 1 op 1 de mening van je baas na, omdat hij je betaald.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou snap mijn punt dan? Ik heb niks tegen de NOS opzich hoor of dat ze denk feiten halen. Maar ok uiteindelijk is er een baas die ze betaald salaris. en die zegt zo en zo moet dat even.
Daarnaast is house of cards fictie. Zoek eens op wat het woord fictie betekent.Trotste mama van Ambar
Van die mensen die op die enge timmermans stemmen hopen dat hij het land nog verder kapot gaat maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je vertrouwt de NOS niet, maar een Netflix-serie is voor jou een betere bron van waarheid?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou snap mijn punt dan? Ik heb niks tegen de NOS opzich hoor of dat ze denk feiten halen. Maar ok uiteindelijk is er een baas die ze betaald salaris. en die zegt zo en zo moet dat even.
Correct. Ik zie het land graag ten onder gaan om mensen zoals jij te sarren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van die mensen die op die enge timmermans stemmen hopen dat hij het land nog verder kapot gaat maken.Trotste mama van Ambar
Ik ga boodschappen halen. Ik denk dat ik lekker allemaal bewerkte vega sjizzle haal.Trotste mama van Ambar
nee, maar uiteindelijk als ik moet kiezen tussen mijn baan houden enzo of uitspreken erover. Dan heb ik de keuze snel gemaakt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Dus jij praat natuurlijk ook precies 1 op 1 de mening van je baas na, omdat hij je betaald.
Daarnaast is house of cards fictie. Zoek eens op wat het woord fictie betekent.
Owh wacht was er neit een heel drama met NPO ook juist over dit laatst nog?Do what you love, love what you do!![]()
Onderweg naar huis moet je dat dan nog ff stiekem aan een normale carnivoor voeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga boodschappen halen. Ik denk dat ik lekker allemaal bewerkte vega sjizzle haal.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
je verdraait het verhaal, ik zeg het lijkt erop, niet dat dat zo klopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je vertrouwt de NOS niet, maar een Netflix-serie is voor jou een betere bron van waarheid?Do what you love, love what you do!![]()
Blij dat jij al die insider knowledge met ons deeltquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:04 schreef kree het volgende:
[..]
je verdraait het verhaal, ik zeg het lijkt erop, niet dat dat zo klopt.
Ik ga ook eens wat eten regelen.
Paar lekkere vega burgers misschienmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
tuurlijk doe ik graagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Blij dat jij al die insider knowledge met ons deelt
Volgens mij was het drama over grensoverschrijdend gedrag. Maargoed dat snap jij toch niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
nee, maar uiteindelijk als ik moet kiezen tussen mijn baan houden enzo of uitspreken erover. Dan heb ik de keuze snel gemaakt.
Owh wacht was er neit een heel drama met NPO ook juist over dit laatst nog?
NOS hoeft de overheid niet na te praten omdat het betaald wordt door de overheid. NOS wordt betaald zodat er altijd een onafhankelijke nieuwsbron beschikbaar is voor de inwoners van Nederland. Dat is zo geregeld in dit democratische land.Trotste mama van Ambar
maargoed we houden erover op want kan nog uren doorgaan enzo hierover. We gaan het denk niet eens worden?Do what you love, love what you do!![]()
Zo die soja door zijn strot drukken alsof het een gans is alleen op de wereld is omdat men ganzenlever wil eten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Onderweg naar huis moet je dat dan nog ff stiekem aan een normale carnivoor voeren.Trotste mama van Ambar
zo niet mee eens dat laatste. LOL onafhankelijk ook. na denk het niet he.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij was het drama over grensoverschrijdend gedrag. Maargoed dat snap jij toch niet.
NOS hoeft de overheid niet na te praten omdat het betaald wordt door de overheid. NOS wordt betaald zodat er altijd een onafhankelijke nieuwsbron beschikbaar is voor de inwoners van Nederland. Dat is zo geregeld in dit democratische land.Do what you love, love what you do!![]()
Ik voeg nog even toe:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Rare complotten: check
Jij verdraait mijn woorden terwijl ik het eigenlijk wel zo gezegd heb, maar nu jij het zo zegt ondersteunt het mijn verhaal niet meer. Check.Trotste mama van Ambar
Ja het is geen ongehoord nederland of blackbox of het alternatieve nieuws.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:07 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet mee eens dat laatste. LOL onafhankelijk ook. na denk het niet he.Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo die soja door zijn strot drukken alsof het een gans is alleen op de wereld is omdat men ganzenlever wil eten.rustig vrouw
![]()
![]()
niet zo drama over doen he? beetje discussie mag best. Ik heb er gewoon twijfels over. en jij ook. Naja. denk we komen er neit uit dus de waarheid zal in het midden liggen he?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voeg nog even toe:
Jij verdraait mijn woorden terwijl ik het eigenlijk wel zo gezegd heb, maar nu jij het zo zegt ondersteunt het mijn verhaal niet meer. Check.Do what you love, love what you do!![]()
Nee de waarheid ligt in dit geval niet in het midden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo drama over doen he? beetje discussie mag best. Ik heb er gewoon twijfels over. en jij ook. Naja. denk we komen er neit uit dus de waarheid zal in het midden liggen he?
Als iemand het echt helemaal fout heeft en de ander niet, dan ligt de waarheid niet ergens in het midden.Trotste mama van Ambar
Iets is het midden maar wel een stuk meer naar linksquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo drama over doen he? beetje discussie mag best. Ik heb er gewoon twijfels over. en jij ook. Naja. denk we komen er neit uit dus de waarheid zal in het midden liggen he?![]()
ok maar wie bepaalt dan uiteindelijk welk nieuws wij zien?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja het is geen ongehoord nederland of blackbox of het alternatieve nieuws.
Het kan bv zijn van arme kindjes in Gaza die bommen op hun hoofd krijgen etc.
Of het kan ook nieuws zijn van heeeeej Israel heeft hesbola netwerk opgerold en gebombardeerd.
Snap je mijn punt. en dit werkt op gevoel van heel veel. Het is beide dus waar. maar oké hoe krijg je het volk op je hand he? (zie vorige post met hitler vergelijking)Do what you love, love what you do!![]()
Gaat om de inhoud
oud directeur NOS die wat te melden heeft![]()
oogkleppen afzetten
is niet voor het eerst dat het in de media komt
Vraag het de NOS. Ga een dagje meelopenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
ok maar wie bepaalt dan uiteindelijk welk nieuws wij zien?
Het kan bv zijn van arme kindjes in Gaza die bommen op hun hoofd krijgen etc.
Of het kan ook nieuws zijn van heeeeej Israel heeft hesbola netwerk opgerold en gebombardeerd.
Snap je mijn punt. en dit werkt op gevoel van heel veel. Het is beide dus waar. maar oké hoe krijg je het volk op je hand he? (zie vorige post met hitler vergelijking)Trotste mama van Ambar
Ik stel voor dat we DTS naar het Brave New World Forum verplaatsenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nos doet voornamelijk links nieuws wat weer stemmen aan pvda groelinks etc oplevert klopt kree ik snap je. Hele woke propaganda en veganisten enzo ook allemaal die klimaatterroristen enzo allemaal zelfde enge kliek.![]()
heel makkelijk doen jullie dit af, maar ik weet ijk ben hier niet de enige in. En ok ik zeg het gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Is toch een hele enge man met enge ideeën.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct. Ik zie het land graag ten onder gaan om mensen zoals jij te sarren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
we houden erop denk, want ok wil er best over kletsen enzo en mijn keiharde mening geven en waardeer btw die van jullie ook, maar het is beetje duidelijk dat we het hier niet eens over gaan worden. Hahaha en dat mag. dat is democratie
Democratie is een bestuursvorm waarin de wil van het volk de bron is van legitieme machtsuitoefening. Men onderscheidt directe democratie, waarin burgers persoonlijk stemmen over wetten, besluiten en benoemingen, en indirecte, waarin het volk zich laat vertegenwoordigen door een gekozen orgaan, zoals een raad of parlement.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:15 schreef kree het volgende:
we houden erop denk, want ok wil er best over kletsen enzo en mijn keiharde mening geven en waardeer btw die van jullie ook, maar het is beetje duidelijk dat we het hier niet eens over gaan worden. Hahaha en dat mag. dat is democratiemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
juist. em gebeurt dat nu op dit moment dan? zie grootste partijen,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Democratie is een bestuursvorm waarin de wil van het volk de bron is van legitieme machtsuitoefening. Men onderscheidt directe democratie, waarin burgers persoonlijk stemmen over wetten, besluiten en benoemingen, en indirecte, waarin het volk zich laat vertegenwoordigen door een gekozen orgaan, zoals een raad of parlement.
Absoluutquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
juist. em gebeurt dat nu op dit moment dan? zie grootste partijen,
Ik heb overigens wel legit nog een lekker recept voor vegan broodjes 'gyros' met jackfruit en vegan tzatziki
ja in de zin van dat ze het volk eigenlijk maar laten zakken, van wtf ze hebben dat wel gedaan maar op de stoeltjes daar komen ze er niet uit omdat onderling verschil. met elkaar enzo.quote:
WTF we hebben gekozen heel NL. en dat zouden ze meoten volgen. Niet bullshit gelul enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens die logica moeten de PVV, GL-PVDA en VVD samen in de regering stappenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja in de zin van dat ze het volk eigenlijk maar laten zakken, van wtf ze hebben dat wel gedaan maar op de stoeltjes daar komen ze er niet uit omdat onderling verschil. met elkaar enzo.
WTF we hebben gekozen heel NL. en dat zouden ze meoten volgen. Niet bullshit gelul enzo.
En dan moeten NSC en BBB weg. Akkoord?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Linkje? Delen in het receptentopic of hier?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:19 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb overigens wel legit nog een lekker recept voor vegan broodjes 'gyros' met jackfruit en vegan tzatziki![]()
ik kan me hier kwaad over maken echt, het maakt mij niet uit de uitkomst. Maar vind gewoon dat dat gekozen is door het volk en zo zouden ze het moeten doen. Geen dealtjes geen middenweg. bam klaar de eerste 3-4 die meeste stemmen hebben regeringDo what you love, love what you do!![]()
Vmbo diploma gehaald ja?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hallo, hoogopgeleid persoon hier, wat is het probleem?![]()
Die moeten er eerst samen uitkomen, dat klopt. Dat hebben ze geprobeerd, alleen zei GL/PvdA dat ze daar absoluut niet aan mee gingen werken, vandaar dat PVV/NSC/BBB nu met elkaar praten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Volgens die logica moeten de PVV, GL-PVDA en VVD samen in de regering stappen
En dan moeten NSC en BBB weg. Akkoord?![]()
Ja in mijn dm svpquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:19 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb overigens wel legit nog een lekker recept voor vegan broodjes 'gyros' met jackfruit en vegan tzatziki![]()
het ligt nu iets lastiger dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Volgens die logica moeten de PVV, GL-PVDA en VVD samen in de regering stappen
En dan moeten NSC en BBB weg. Akkoord?
Maar komt door het systeem he? en daarom zijn veel mensen klaar ermee ook.
PVV-NSC-BBB akkoord zo zou het moeten iig.Do what you love, love what you do!![]()
quote:en mijn veterdiploma
Het schijnt dat je hier mag pochen als je hoogopgeleid of manager bent, dus dan ga ik daar ook aan meedoen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2024 17:24:46 ]![]()
Stoere boy! Heb je ook je pietendiploma?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]en mijn veterdiplomA
Het schijnt dat je hier mag pochen als je hoogopgeleid of manager bent, dus dan ga ik daar ook aan meedoen![]()
Ja dat snap ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die moeten er eerst samen uitkomen, dat klopt. Dat hebben ze geprobeerd, alleen zei GL/PvdA dat ze daar absoluut niet aan mee gingen werken, vandaar dat PVV/NSC/BBB nu met elkaar praten.
Dus de conclusie is: Democratisch gekozen partijen moeten er alsnog samen uitkomen of ze samen kunnen & willen regeren.
AKA: 'Het volk heeft gesproken' is hier geen argument in
Zoek hem zo ff opquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Linkje? Delen in het receptentopic of hier?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Stoere boy! Heb je ook je pietendiploma?![]()
En je mag schijnbaar mensen belachelijk maken als je denkt dat mensen minder hoogopgeleid zijn.
Wat natuurlijk absoluut belachelijk is.![]()
helemaal niet ik heb zelfde als jou. hahahaha. , naja nog mbo herwel achter gedaan. Maar who cares.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]en mijn veterdiploma
Het schijnt dat je hier mag pochen als je hoogopgeleid of manager bent, dus dan ga ik daar ook aan meedoen
Ik hou onwijs niet van mensen die erover doen of ze alles weten enzo wel.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, GL-PvdA is de op 1 na grootste partij van het land. Het volk heeft gesprokenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:23 schreef kree het volgende:
[..]
het ligt nu iets lastiger dus.
Maar komt door het systeem he? en daarom zijn veel mensen klaar ermee ook.
PVV-NSC-BBB akkoord zo zou het moeten iig.
Waarom sluit je GL-PvdA zomaar uit, als de stem van het volk je zo aangaat?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik heb vmbo gedaan dus ik maak niemand belachelijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
En je mag schijnbaar mensen belachelijk maken als je denkt dat mensen minder hoogopgeleid zijn.
Wat natuurlijk absoluut belachelijk is.![]()
![]()
haha ik sluit ze niet uit? dat doet de regering, wmb prima ook hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, GL-PvdA is de op 1 na grootste partij van het land. Het volk heeft gesproken
Waarom sluit je GL-PvdA zomaar uit, als de stem van het volk je zo aangaat?
Maar we hebben systeem hier dat ze het allen eens moeten worden.Do what you love, love what you do!![]()
Nou, en als 'de regering' pakweg Geert Wilders uitsluit om premier te worden, dan is dat toch ook prima?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:27 schreef kree het volgende:
haha ik sluit ze niet uit? dat doet de regering, wmb prima ook hoor.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nou aangezien de koning er nu is, mss kan hij het maar zeggen. (ook nog zoiets macht koninklijk huis)quote:Do what you love, love what you do!![]()
Niks mis mee, een hoop vmbo-ers zijn een stuk slimmer in het leven dan mensen die een duurder papiertje hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
ik heb vmbo gedaan dus ik maak niemand belachelijk![]()
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:28 schreef kree het volgende:
[..]
nou aangezien de koning er nu is, mss kan hij het maar zeggen. (ook nog zoiets macht koninklijk huis)![]()
euhm nee wmb niet, want meerderheid heeft op hem gestemd nl?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nou, en als 'de regering' pakweg Geert Wilders uitsluit om premier te worden, dan is dat toch ook prima?Do what you love, love what you do!![]()
Dat dure papiertje heb ik ook hoor inclusief de studielening waar ik een hele mooie auto voor had kunnen kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niks mis mee, een hoop vmbo-ers zijn een stuk slimmer in het leven dan mensen die een duurder papiertje hebben.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Echt zin in @:aardappelschotel met @:speklap in mijn buikje![]()
![]()
dat klinkt apart zo zonder context
De meerderheid heeft niet op Wilders gestemdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee wmb niet, want meerderheid heeft op hem gestemd nl?![]()
Was ook mijn bedoelingquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
dat klinkt apart zo zonder context![]()
![]()
Onjuist.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee wmb niet, want meerderheid heeft op hem gestemd nl?
23,6% heeft op zijn partij gestemd. Dat is geen meerderheid.
De meerderheid van de mensen heeft op de PVV / GL-PvdA / VVD gestemd. Volgens jouw eigen logica moeten die dus samen regeren.
Of mogen er alleen partijen uitgesloten worden waar jij het niet eens mee bent, en mogen de partijen waar jij het wel eens mee bent absoluut niet uitgesloten worden?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
vind het een beetje lastig nl die hele discussie want denken jullie dat ik onwijs extreem rechts ben. En ben ik helemaal niet. Maar vind wel gewoon dat een stemming onder land en bevolking dat moet reprecentateren in hele kabinet of eerste kamer.
en ben het neit eens met dealtjes ondereen van ik geef puntje weg aan jou en doe jij ff wat naar mij.
Wtf mensen daarom stem, ik niet op iets?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben dat wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:32 schreef kree het volgende:
vind het een beetje lastig nl die hele discussie want denken jullie dat ik onwijs extreem rechts ben. En ben ik helemaal niet. Maar vind wel gewoon dat een stemming onder land en bevolking dat moet reprecentateren in hele kabinet of eerste kamer.
en ben het neit eens met dealtjes ondereen van ik geef puntje weg aan jou en doe jij ff wat naar mij.
Wtf mensen daarom stem, ik niet op iets?![]()
Wij nederlanders zijn hardleers hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
want VVD heeft al eerder bewezen het zo goed te doen in Nederland?![]()
![]()
Als je niet stemt mag je ook niet meepraten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:32 schreef kree het volgende:
Wtf mensen daarom stem, ik niet op iets?![]()
Dus omdat 23,6% van het land op Geert Wilders stemt, heeft de overige 76,4% maar pech?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:32 schreef kree het volgende:
Wtf mensen daarom stem, ik niet op iets?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik hou erover op, want gewoon geen zin meer. maar moet zeggen interessante discussie dit
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij nederlanders zijn hardleers hehelaas soms wel ja.
Mooi is het wel om te zien, als ik je het vuur aan je schenen leg en kritische vragen ga stellen dat we maar stoppen met discussieren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:34 schreef kree het volgende:
ik hou erover op, want gewoon geen zin meer. maar moet zeggen interessante discussie dit
Ik kom gewoon ff met logica en getallen aan, en je weet dat je geen goed tegenargument hebt, dus je stopt maar
je mist dus het punt en kun je met nummers komen. wat het volk wil is gewoon totaal iets anders als wat het hiervoor was,. en kun je lang of kort over lullen. dat blijkt uit stemmen.\|quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dus omdat 23,6% van het land op Geert Wilders stemt, heeft de overige 76,4% maar pech?
DUs ok trek je conclusies he?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niet terug spelen dit, dat vroeg ik al veel eerder aan jou?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mooi is het wel om te zien, als ik je het vuur aan je schenen leg en kritische vragen ga stellen dat we maar stoppen met discussieren.
Ik kom gewoon ff met logica en getallen aan, en je weet dat je geen goed tegenargument hebt, dus je stopt maarDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben in ieder geval blij dat we naar alle waarschijnlijkheid geen Frans Timmermans als premier krijgen. De horror.![]()
Land kapotquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:37 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat we naar alle waarschijnlijkheid geen Frans Timmermans als premier krijgen. De horror.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
"Het volk" is 23,6%.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
je mist dus het punt en kun je met nummers komen. wat het volk wil is gewoon totaal iets anders als wat het hiervoor was,. en kun je lang of kort over lullen. dat blijkt uit stemmen.\|
DUs ok trek je conclusies he?
"En dan kan je met nummers komen", alsof dat een tegenargument isKLOPT. En uit die stemmen blijkt dat 23,6% op de PVV heeft gestemd, en dus veruit de meerderheid (76,4%) dat dus NIET wil.quote:dat blijkt uit stemmen.\|
Ik trek mijn conclusie inderdaad. Voornamelijk over die kronkel in jouw bovenkamer
ja en dat systeem moet dus ook de weg uit, dat we teveel kleine partijtjes hebben die ook stemmen mogen krijgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
"Het volk" is 23,6%.
"En dan kan je met nummers komen", alsof dat een tegenargument is
[..]
KLOPT. En uit die stemmen blijkt dat 23,6% op de PVV heeft gestemd, en dus veruit de meerderheid (76,4%) dat dus NIET wil.
Ik trek mijn conclusie inderdaad. Voornamelijk over die kronkel in jouw bovenkamer
Maar over het algemeen het volk heeft rechts gestemd en zo zouden ze ook die richting op moeten? Altijd mee eens ik? wss niet. Maar geef het maar een kans he?Do what you love, love what you do!![]()
neequote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja en dat systeem moet dus ook de weg uit, dat we teveel kleine partijtjes hebben die ook stemmen mogen krijgen.
Maar over het algemeen het volk heeft rechts gestemd en zo zouden ze ook die richting op moeten? Altijd mee eens ik? wss niet. Maar geef het maar een kans he?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat twee-partijensysteem in de VS werkt idd zo goed
Gewoon links of rechts, en klaar
tis toch gelul hier he als ik dat papier dus open vouwde met de laatste verkiezingen. gvd zeg. paar A3 aan elkaar gewoon. tis nog erger als op mijn werk met inspectie dingen. :'
)Do what you love, love what you do!![]()
Giant douche vs turt sandwich.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:41 schreef Speklap3000 het volgende:
Dat twee-partijensysteem in de VS werkt idd zo goed
Gewoon links of rechts, en klaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Prima hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch ff discussie zo tussendoor. altijd goed![]()
Wedstrijd afgelopen.
Plekje omhoog gegaanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Moet toegeven dat ik ook wel een paar onorthodoxe meningen heb gehoord.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
We zoeken de spelersbusOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dit topic sluit automatisch over 3 posts.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: