Dus jij mag wel andere punten erbij halen, maar als ik dan terug wil keren naar een eerder onderwerp, dan mag dat niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:24 schreef kree het volgende:
Niet nou andere erbij halen he, ik deed dat als voorbeeld
En nog steeds noem je geen een punt op alleen maar je vage algemene statementsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
nee we hadden het over dat de NOS niet correct altijd alle punten weergeeft. Of althans ze brengen punten die ze goed uitkomen. "
Niet nou andere erbij halen he, ik deed dat als voorbeeld
omdat en noem het woord staatsomroep maar niet meer dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat heeft de NOS in vredesnaam te maken met het coalitievormen van Den Haag?
Omdat de coalitie besprekingen achter gesloten deuren gebeuren liegt de NOS?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
omdat en noem het woord staatsomroep maar niet meer dan.
Een recht soort van wat alle mensen in NL hebben om te kijken en ook kosteloos. Gefundeerd dus door de staat.
Of te wel kiezers. en die wij betalen ook nog?
jawel als je punt hebt graag? maar kom dan met een andere wat mijn tegendeel bewijst?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dus jij mag wel andere punten erbij halen, maar als ik dan terug wil keren naar een eerder onderwerp, dan mag dat niet?
Ik probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
omdat en noem het woord staatsomroep maar niet meer dan.
Een recht soort van wat alle mensen in NL hebben om te kijken en ook kosteloos. Gefundeerd dus door de staat.
Of te wel kiezers. en die wij betalen ook nog?
Jij wijkt af met je mening. De bewijslast ligt bij jou.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
jawel als je punt hebt graag? maar kom dan met een andere wat mijn tegendeel bewijst?
nee daar gaat het niet om in deze, wel dat ik denk dat er een grotere vinger in de pap is van de regering uit. wat wij krijgen op het nieuws...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de coalitie besprekingen achter gesloten deuren gebeuren liegt de NOS?
op zijn minst he. en druk ik het zacht uit, kunnen ze hele stemming van het "volk" beïnvloeden door hoe dingen te brengen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik probeer het nog een keer.
Wat heeft de NOS met het coalitievormen in Den Haag te maken?
Bepaalt de NOS wat de partijen doen ofzo?
Noem dan een helder voorbeeld. En geen vage steekwoorden zoals Israël of coalitie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee daar gaat het niet om in deze, wel dat ik denk dat er een grotere vinger in de pap is van de regering uit. wat wij krijgen op het nieuws...
Oke, maar de verkiezingen zijn nu geweest. En de stemmen zijn vrij radicaal anders dan normaal, daar begon je zelf ook al over. We zijn nu bezig een coalitie te vormen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:29 schreef kree het volgende:
[..]
op zijn minst he. en druk ik het zacht uit, kunnen ze hele stemming van het "volk" beïnvloeden door hoe dingen te brengen.
Nos doet voornamelijk links nieuws wat weer stemmen aan pvda groelinks etc oplevert klopt kree ik snap je. Hele woke propaganda en veganisten enzo ook allemaal die klimaatterroristen enzo allemaal zelfde enge kliek.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee daar gaat het niet om in deze, wel dat ik denk dat er een grotere vinger in de pap is van de regering uit. wat wij krijgen op het nieuws...
Van die smerige mensen die eten wat zequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nos doet voornamelijk links nieuws wat weer stemmen aan pvda groelinks etc oplevert klopt kree ik snap je. Hele woke propaganda en veganisten enzo ook allemaal die klimaatterroristen enzo allemaal zelfde enge kliek.
met wat ze brengen in de media.... Door de staats omroep dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oke, maar de verkiezingen zijn nu geweest. En de stemmen zijn vrij radicaal anders dan normaal, daar begon je zelf ook al over. We zijn nu bezig een coalitie te vormen.
Welke invloed heeft de NOS op dat coalitievormingsproces?
wacht wat zeg je nu? Ik hoor eens met mequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nos doet voornamelijk links nieuws wat weer stemmen aan pvda groelinks etc oplevert klopt kree ik snap je. Hele woke propaganda en veganisten enzo ook allemaal die klimaatterroristen enzo allemaal zelfde enge kliek.
Dus de regeringspartijen doen wat de NOS doet, en tis niet de NOS die verslag legt van wat de regeringspartijen doen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
met wat ze brengen in de media.... Door de staats omroep dus.
Haha lol maar heb geen zin in zo want wil de discussie wel aan gaan, maarja omdat je al beetje hulp inriep van je maatjes om het idee van mij belachelijk te maken, daar heb ik geen zin in
Weetje wat het nu is als je normale mensen stiekem vega dingen laat eten en ze het toch lekker vinden is dat zogenaamd grappig of ludiek.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Van die smerige mensen die eten wat zezelf willen
Kun je dan op zijn minst een voorbeeld noemen wat ze dan precies in de media brengen en hoe dat niet waar is of niet een neutrale invalshoek heeft?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
met wat ze brengen in de media.... Door de staats omroep dus.
Haha lol maar heb geen zin in zo want wil de discussie wel aan gaan, maarja omdat je al beetje hulp inriep van je maatjes om het idee van mij belachelijk te maken, daar heb ik geen zin in
Ja ik snap dat jij een slag in de zender hebtquote:
omdat politiek spel, die ver en ver boven ons speelt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je dan op zijn minst een voorbeeld noemen wat ze dan precies in de media brengen en hoe dat niet waar is of niet een neutrale invalshoek heeft?
Dat is nog steeds geen voorbeeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
omdat politiek spel, die ver en ver boven ons speelt.
graagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:35 schreef kree het volgende:
of moet ik nog voorbeelden noemen daarvan ook?
denk terug aan vorige oorlogen. en noem ik WW2 nog niet eens want dat was eigenlijk nog een korte ten opzichte van anderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen voorbeeld.
Sowieso is dit voorbeeld machtig mooiquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weetje wat het nu is als je normale mensen stiekem vega dingen laat eten en ze het toch lekker vinden is dat zogenaamd grappig of ludiek.
Wat heeft de NOS te maken met de belangen waarom een oorlog wordt gevoerd?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
denk terug aan vorige oorlogen. en noem ik WW2 nog niet eens want dat was eigenlijk nog een korte ten opzichte van anderen.
Noem mij eens 1 oorlog erna die niet gespeeld is over een politiek spel of belangen in hebben ergens?
NOS zegt om te helpen. tuurlijk.
Ik vind het werkelijk fascinerend hoe jouw brein werkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
denk terug aan vorige oorlogen. en noem ik WW2 nog niet eens want dat was eigenlijk nog een korte ten opzichte van anderen.
Noem mij eens 1 oorlog erna die niet gespeeld is over een politiek spel of belangen in hebben ergens?
NOS zegt om te helpen. tuurlijk.
Het zelfde met diversiteit nu he als ze van oorsprong een blank hetero personage door een donker of lgbt persoon laten spelen hoor je opeens wat goed en dapper bla bla.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:33 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat jij een slag in de zender hebt
Ik vraag me af in hoeveel posts je over de X-Men begint.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zelfde met diversiteit nu he als ze van oorsprong een blank hetero personage door een donker of lgbt persoon laten spelen hoor je opeens wat goed en dapper bla bla.
Terwijl als een blank persoon een van oorsprong minderheid rol speelt een indiaan of een afrikaan ofzo spreekt men daar nu schande van.
Enge wereld leven we.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |