SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
ok omdat je het vraagt, het gaat er dus om hoe eenzijdig nieuws gebracht kan worden. tuurlijk ze vertellen allemaal een waar verhaal. Het zit hem dus niet in de reporters die het zien. Maar wel wat er selectief gebracht word in de NOS om 18:00quote:
Zal voorbeeld noemen he en over Israel en hoe dat daar gaat. Dat ik dus via via en is rechtsreeks die daar is enzo andere verhalen hoor als wat op het nieuws gebracht werd.
En is er maar eentje zo, die ik na kon trekken, maar dit gaat veel vaker natuurlijk.
Sterker nog, alleen al omdat je mij betwijfeld over dat ik het staats nieuws noem, is al beetje van dat je zegt ik geloof wat er op de NOS komt, en dat is gewoon niet waar of een eerlijk verhaal wel, maar wel uitgeknipt wat past enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Dit is nog steeds te vaag. Maar wat zegt NOS dan niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:11 schreef kree het volgende:
[..]
ok omdat je het vraagt, het gaat er dus om hoe eenzijdig nieuws gebracht kan worden. tuurlijk ze vertellen allemaal een waar verhaal. Het zit hem dus niet in de reporters die het zien. Maar wel wat er selectief gebracht word in de NOS om 18:00
Zal voorbeeld noemen he en over Israel en hoe dat daar gaat. Dat ik dus via via en is rechtsreeks die daar is enzo andere verhalen hoor als wat op het nieuws gebracht werd.
En is er maar eentje zo, die ik na kon trekken, maar dit gaat veel vaker natuurlijk.
Sterker nog, alleen al omdat je mij betwijfeld over dat ik het staats nieuws noem, is al beetje van dat je zegt ik geloof wat er op de NOS komt, en dat is gewoon niet waar of een eerlijk verhaal wel, maar wel uitgeknipt wat past enzo.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
de andere verhalen die hij via via en is rechtsreeks die daar is enzo hoortquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is nog steeds te vaag. Maar wat zegt NOS dan niet?
duidelijk tochmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
"andere verhalen"quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
de andere verhalen die hij via via en is rechtsreeks die daar is enzo hoort
duidelijk toch
Ja dat is logisch ja
Trotste mama van Ambar
NOS brengt een eenzijdig verhaal omdat iemand via via via iets anders gehoord heeft. Oke
Trotste mama van Ambar
Ik heb via via gehoord dat alle bitches hier aan mijn pritt stift willen plakkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Tegen deze domheid kan ik niet op wappienquote:Trotste mama van Ambar
Heyy dat heb ik ook gehoordquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb via via gehoord dat alle bitches hier aan mijn pritt stift willen plakken![]()
een eenzijdig publiek beeld zegt de NOS want gefundeerd door de regering. en politieke partijen. Helaas zijn ze er niet zo handig in om ook gelijk over te brengen wat volk (die op ze stemt dus) over te brengen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is nog steeds te vaag. Maar wat zegt NOS dan niet?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb via via via gehoord dat die persoon iemand kende die weer gehoord had van een achternichtje dat daarvan de achterneef je dood gaat van sojabonen eten.Trotste mama van Ambar
Je noemt nog steeds geen voorbeelden. Hier kan ik niets mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
een eenzijdig publiek beeld zegt de NOS want gefundeerd door de regering. en politieke partijen. Helaas zijn ze er niet zo handig in om ook gelijk over te brengen wat volk (die op ze stemt dus) over te brengen.Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is verkloot![]()
![]()
helapidaka u hebt niet gewonnen deze maand![]()
![]()
![]()
![]()
hoho oordeel over, mag niet heeeeee? Ik meld hem even aan bij de EU enzo :")quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
pff niet weten dat het NOS eenzijdige en onjuiste info geeft.....Do what you love, love what you do!![]()
Goede argumentatie verder wel:
Ja iemand liegt, want daar zit de regering en politieke partijen achter. Verder geen voorbeelden ofzo dat je dus ook niet kan controleren of het waar is.
Dan kan ik alsnog niet zelf onderzoek doen!Trotste mama van Ambar
hoeveel voorbeeld wil je hebben? Half NL stemt voor iets anders en uiteindelijk wordt t wss weer beetje half zachte coalitie ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je noemt nog steeds geen voorbeelden. Hier kan ik niets mee.Do what you love, love what you do!![]()
Wat heet coalitievorming te maken met de rest van je punten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel voorbeeld wil je hebben? Half NL stemt voor iets anders en uiteindelijk wordt t wss weer beetje half zachte coalitie ofzo.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Deze maand lijkt me onwaarschijnlijkquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Eerst hebben we het over staatsnieuws en wat ze zeggen over Israel en nu ga je over een coalitie praten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel voorbeeld wil je hebben? Half NL stemt voor iets anders en uiteindelijk wordt t wss weer beetje half zachte coalitie ofzo.
Trotste mama van Ambar
Er is geen stand meerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Deze maand lijkt me onwaarschijnlijk![]()
![]()
Je hebt nog altijd wat standjes met @Monsterkoekiequote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
betrekking met tot het staats nieuws dus en hoe ik erover denk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat heet coalitievorming te maken met de rest van je punten?
Ben helemaal geen wappie btw, maargoed aks we toch die discussie aangaan dan doen we hem maar ff ook
De enige standjes die tellenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd wat standjes met @:monsterkoekie![]()
![]()
Maar we hadden het over Israel en staatsnieuws.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
betrekking met tot het staats nieuws dus en hoe ik erover denk.
Ben helemaal geen wappie btw, maargoed aks we toch die discussie aangaan dan doen we hem maar ff ookmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
je vroeg zelf waarom NOS niet te vertrouwen was?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst hebben we het over staatsnieuws en wat ze zeggen over Israel en nu ga je over een coalitie praten?
Ik leg uit gefundeerd door de staat en de kiezers dus, en politieke partijen.Do what you love, love what you do!![]()
Wat heeft de NOS in vredesnaam te maken met het coalitievormen van Den Haag?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
je vroeg zelf waarom NOS niet te vertrouwen was?
Ik leg uit gefundeerd door de staat en de kiezers dus, en politieke partijen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nee we hadden het over dat de NOS niet correct altijd alle punten weergeeft. Of althans ze brengen punten die ze goed uitkomen. "quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar we hadden het over Israel en staatsnieuws.
Niet nou andere erbij halen he, ik deed dat als voorbeeldDo what you love, love what you do!![]()
@ieniminimuis ik heb goed nieuws, Wilma is weer begonnen aan de pilWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat heeft de NOS te maken met de coalitie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
je vroeg zelf waarom NOS niet te vertrouwen was?
Ik leg uit gefundeerd door de staat en de kiezers dus, en politieke partijen.Trotste mama van Ambar
Nos is heel vertekentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dus jij mag wel andere punten erbij halen, maar als ik dan terug wil keren naar een eerder onderwerp, dan mag dat niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:24 schreef kree het volgende:
Niet nou andere erbij halen he, ik deed dat als voorbeeld
En nog steeds noem je geen een punt op alleen maar je vage algemene statementsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
nee we hadden het over dat de NOS niet correct altijd alle punten weergeeft. Of althans ze brengen punten die ze goed uitkomen. "
Niet nou andere erbij halen he, ik deed dat als voorbeeldTrotste mama van Ambar
omdat en noem het woord staatsomroep maar niet meer dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat heeft de NOS in vredesnaam te maken met het coalitievormen van Den Haag?
Een recht soort van wat alle mensen in NL hebben om te kijken en ook kosteloos. Gefundeerd dus door de staat.
Of te wel kiezers. en die wij betalen ook nog?Do what you love, love what you do!![]()
Omdat de coalitie besprekingen achter gesloten deuren gebeuren liegt de NOS?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
omdat en noem het woord staatsomroep maar niet meer dan.
Een recht soort van wat alle mensen in NL hebben om te kijken en ook kosteloos. Gefundeerd dus door de staat.
Of te wel kiezers. en die wij betalen ook nog?Trotste mama van Ambar
jawel als je punt hebt graag? maar kom dan met een andere wat mijn tegendeel bewijst?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dus jij mag wel andere punten erbij halen, maar als ik dan terug wil keren naar een eerder onderwerp, dan mag dat niet?Do what you love, love what you do!![]()
Ik probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
omdat en noem het woord staatsomroep maar niet meer dan.
Of te wel kiezers. en die wij betalen ook nog?
Wat heeft de NOS met het coalitievormen in Den Haag te maken?
Bepaalt de NOS wat de partijen doen ofzo?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Jij wijkt af met je mening. De bewijslast ligt bij jou.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
jawel als je punt hebt graag? maar kom dan met een andere wat mijn tegendeel bewijst?
En je geeft geen enkel argument waarom de NOS iets te maken heeft met de coalitie.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nee daar gaat het niet om in deze, wel dat ik denk dat er een grotere vinger in de pap is van de regering uit. wat wij krijgen op het nieuws...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de coalitie besprekingen achter gesloten deuren gebeuren liegt de NOS?Do what you love, love what you do!![]()
Discussiëren is meestal niet een kwaliteit van een wappie. Helemaal niet als een hoofd wappie het niet heeft voorgekauwdTrotste mama van Ambar
op zijn minst he. en druk ik het zacht uit, kunnen ze hele stemming van het "volk" beïnvloeden door hoe dingen te brengen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik probeer het nog een keer.
Wat heeft de NOS met het coalitievormen in Den Haag te maken?
Bepaalt de NOS wat de partijen doen ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Noem dan een helder voorbeeld. En geen vage steekwoorden zoals Israël of coalitie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee daar gaat het niet om in deze, wel dat ik denk dat er een grotere vinger in de pap is van de regering uit. wat wij krijgen op het nieuws...Trotste mama van Ambar
![]()
Everywhere you go, you always take the wappie with you
Allemaal de schuld van de linkse woke overheidTrotste mama van Ambar
Oke, maar de verkiezingen zijn nu geweest. En de stemmen zijn vrij radicaal anders dan normaal, daar begon je zelf ook al over. We zijn nu bezig een coalitie te vormen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:29 schreef kree het volgende:
[..]
op zijn minst he. en druk ik het zacht uit, kunnen ze hele stemming van het "volk" beïnvloeden door hoe dingen te brengen.
Welke invloed heeft de NOS op dat coalitievormingsproces?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Doen alles om kabinet Karbonade I tegen te houdenTrotste mama van Ambar
Kabinet Speklap I
Geen gezeik, iedereen rijk
Nos doet voornamelijk links nieuws wat weer stemmen aan pvda groelinks etc oplevert klopt kree ik snap je. Hele woke propaganda en veganisten enzo ook allemaal die klimaatterroristen enzo allemaal zelfde enge kliek.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee daar gaat het niet om in deze, wel dat ik denk dat er een grotere vinger in de pap is van de regering uit. wat wij krijgen op het nieuws...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van die smerige mensen die eten wat zequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nos doet voornamelijk links nieuws wat weer stemmen aan pvda groelinks etc oplevert klopt kree ik snap je. Hele woke propaganda en veganisten enzo ook allemaal die klimaatterroristen enzo allemaal zelfde enge kliek.zelf willen
met wat ze brengen in de media.... Door de staats omroep dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oke, maar de verkiezingen zijn nu geweest. En de stemmen zijn vrij radicaal anders dan normaal, daar begon je zelf ook al over. We zijn nu bezig een coalitie te vormen.
Welke invloed heeft de NOS op dat coalitievormingsproces?
Haha lol maar heb geen zin in zo want wil de discussie wel aan gaan, maarja omdat je al beetje hulp inriep van je maatjes om het idee van mij belachelijk te maken, daar heb ik geen zin in
wacht wat zeg je nu? Ik hoor eens met mequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nos doet voornamelijk links nieuws wat weer stemmen aan pvda groelinks etc oplevert klopt kree ik snap je. Hele woke propaganda en veganisten enzo ook allemaal die klimaatterroristen enzo allemaal zelfde enge kliek.
Dus de regeringspartijen doen wat de NOS doet, en tis niet de NOS die verslag legt van wat de regeringspartijen doen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
met wat ze brengen in de media.... Door de staats omroep dus.
Haha lol maar heb geen zin in zo want wil de discussie wel aan gaan, maarja omdat je al beetje hulp inriep van je maatjes om het idee van mij belachelijk te maken, daar heb ik geen zin inmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nogmaals de grootste complot die vorige eeuw is ingezet is het eten van elke dag vlees. Past wel bij de wappies dat ze er nog steeds heilig in gelovenTrotste mama van Ambar
Weetje wat het nu is als je normale mensen stiekem vega dingen laat eten en ze het toch lekker vinden is dat zogenaamd grappig of ludiek.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Van die smerige mensen die eten wat zezelf willen
Maar als je zo een vegatrol vlees laat eten stiekem schreeuwen ze moord en brand snap je mijn punt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kun je dan op zijn minst een voorbeeld noemen wat ze dan precies in de media brengen en hoe dat niet waar is of niet een neutrale invalshoek heeft?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
met wat ze brengen in de media.... Door de staats omroep dus.
Haha lol maar heb geen zin in zo want wil de discussie wel aan gaan, maarja omdat je al beetje hulp inriep van je maatjes om het idee van mij belachelijk te maken, daar heb ik geen zin inTrotste mama van Ambar
Ja ik snap dat jij een slag in de zender hebtquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Vanavond nog even een kilo beenham verorberen en daarna nog minstens 6 kalkoenpotenTrotste mama van Ambar
omdat politiek spel, die ver en ver boven ons speelt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je dan op zijn minst een voorbeeld noemen wat ze dan precies in de media brengen en hoe dat niet waar is of niet een neutrale invalshoek heeft?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is nog steeds geen voorbeeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
omdat politiek spel, die ver en ver boven ons speelt.Trotste mama van Ambar
graagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:35 schreef kree het volgende:
of moet ik nog voorbeelden noemen daarvan ook?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Een duidelijk hypothetisch voorbeeld is bijvoorbeeld het helemaal niet laten zien van een persconferentie van Wilders oid. Terwijl RTL dat wel doet.Trotste mama van Ambar
Of dat NOS met volle teugen vermeld dat er in Gaza kindertjes in ovens worden verbrand.Trotste mama van Ambar
denk terug aan vorige oorlogen. en noem ik WW2 nog niet eens want dat was eigenlijk nog een korte ten opzichte van anderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen voorbeeld.
Noem mij eens 1 oorlog erna die niet gespeeld is over een politiek spel of belangen in hebben ergens?
NOS zegt om te helpen. tuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Sowieso is dit voorbeeld machtig mooiquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weetje wat het nu is als je normale mensen stiekem vega dingen laat eten en ze het toch lekker vinden is dat zogenaamd grappig of ludiek.
Eten die 'normale' mensen volgens jou enkel vlees? Of eten ze ook pakweg...groente en fruit?
Zo ja: Dan doe je niemand kwaad door ze wat vega's te geven.
Dus in jouw wereld is de 'normale' mens een carnivoor?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wat heeft de NOS te maken met de belangen waarom een oorlog wordt gevoerd?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
denk terug aan vorige oorlogen. en noem ik WW2 nog niet eens want dat was eigenlijk nog een korte ten opzichte van anderen.
Noem mij eens 1 oorlog erna die niet gespeeld is over een politiek spel of belangen in hebben ergens?
NOS zegt om te helpen. tuurlijk.Trotste mama van Ambar
Ik vind het werkelijk fascinerend hoe jouw brein werkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
denk terug aan vorige oorlogen. en noem ik WW2 nog niet eens want dat was eigenlijk nog een korte ten opzichte van anderen.
NOS zegt om te helpen. tuurlijk.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Het zelfde met diversiteit nu he als ze van oorsprong een blank hetero personage door een donker of lgbt persoon laten spelen hoor je opeens wat goed en dapper bla bla.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:33 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat jij een slag in de zender hebt
Terwijl als een blank persoon een van oorsprong minderheid rol speelt een indiaan of een afrikaan ofzo spreekt men daar nu schande van.
Enge wereld leven we.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Noem een oorlog die niet gespeeld is voor politiek belang of macht of geld?Trotste mama van Ambar
Ik vraag me af in hoeveel posts je over de X-Men begint.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zelfde met diversiteit nu he als ze van oorsprong een blank hetero personage door een donker of lgbt persoon laten spelen hoor je opeens wat goed en dapper bla bla.
Terwijl als een blank persoon een van oorsprong minderheid rol speelt een indiaan of een afrikaan ofzo spreekt men daar nu schande van.
Enge wereld leven we.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: