quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is verkloot![]()
![]()
helapidaka u hebt niet gewonnen deze maand
hoho oordeel over, mag niet heeeeee? Ik meld hem even aan bij de EU enzo :")quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
pff niet weten dat het NOS eenzijdige en onjuiste info geeft.....
hoeveel voorbeeld wil je hebben? Half NL stemt voor iets anders en uiteindelijk wordt t wss weer beetje half zachte coalitie ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je noemt nog steeds geen voorbeelden. Hier kan ik niets mee.
Wat heet coalitievorming te maken met de rest van je punten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel voorbeeld wil je hebben? Half NL stemt voor iets anders en uiteindelijk wordt t wss weer beetje half zachte coalitie ofzo.
Deze maand lijkt me onwaarschijnlijkquote:
Eerst hebben we het over staatsnieuws en wat ze zeggen over Israel en nu ga je over een coalitie praten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel voorbeeld wil je hebben? Half NL stemt voor iets anders en uiteindelijk wordt t wss weer beetje half zachte coalitie ofzo.
Er is geen stand meerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Deze maand lijkt me onwaarschijnlijk
Je hebt nog altijd wat standjes met @Monsterkoekiequote:
betrekking met tot het staats nieuws dus en hoe ik erover denk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat heet coalitievorming te maken met de rest van je punten?
De enige standjes die tellenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd wat standjes met @:monsterkoekie
Maar we hadden het over Israel en staatsnieuws.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
betrekking met tot het staats nieuws dus en hoe ik erover denk.
Ben helemaal geen wappie btw, maargoed aks we toch die discussie aangaan dan doen we hem maar ff ook
je vroeg zelf waarom NOS niet te vertrouwen was?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst hebben we het over staatsnieuws en wat ze zeggen over Israel en nu ga je over een coalitie praten?
Wat heeft de NOS in vredesnaam te maken met het coalitievormen van Den Haag?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
je vroeg zelf waarom NOS niet te vertrouwen was?
Ik leg uit gefundeerd door de staat en de kiezers dus, en politieke partijen.
nee we hadden het over dat de NOS niet correct altijd alle punten weergeeft. Of althans ze brengen punten die ze goed uitkomen. "quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar we hadden het over Israel en staatsnieuws.
Wat heeft de NOS te maken met de coalitie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
je vroeg zelf waarom NOS niet te vertrouwen was?
Ik leg uit gefundeerd door de staat en de kiezers dus, en politieke partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |