Ja die lui maken het hele land naar de knoppenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en iig voor jezelf zoiets klopt, maar bv wat ik doe met drinkwater enzo reken ze toch aardig gemiddelde uit en over aantal jaren.
Nu kan ik er niet zo diep op ingaan=, simpelweg omdat het boven mijn loonschaal is. Maar ze plannen iig 10 jaar vooruit op dit soort dingen. En al jaren bekend dat het een probleem gaat worden.. politiek doet er helaas niks aan en die moeten vergunning geven ervoor ook voor drinkwater winning.
oja politiek. ook weer lekker zooitje die
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is nog eens een boute voorspelling
De wind kan zo maar roet in het eten gooienquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is ook onmogelijk om in de toekomst te kijken![]()
Ik vind het al knap dat ze het in grote lijnen kunnen voorspellen
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan wel voorspellen dat jij de winnaar bent van maart.
eensquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is wel degelijk een water probleem kree. Het grondwater is niet eindeloos. En als je bepaalde grondwaterstanden niet op een bepaald niveau houdt, krijg in het westen verzilting, verzakkingen en hier in het oosten gewoon niets meer.
Je kunt best eindeloos rivierwater zuiveren, maar daar heb je in Drenthe weinig aan. Daarnaast ging de droogte niet perse over drinkwater, maar vooral over grondwater. Waarvan het wel fijn is als het er is voor de planten. Het heeft meer gevolgen dan we denken. Hele bossen leggen het loodje, omdat de grondwaterstanden te laag waren.
En droogte ontstaat op dit moment ook vooral omdat er op de zandgronden te weinig regenwater richting de bodem gaat en teveel en te snel wordt afgevoerd richting het oppervlaktewater. Maar ik snap dat je daar niets van weet als jij je alleen bezig houdt met leidingwerk. Het watersysteem van Nederland is complex.
Zo technisch is dit niet kreequote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
eens. maargoed wilde het niet al te technisch maken enzo
toch wel hoor of mss is het beter woord complex. en je zit btw fout dat ik in de richting zit van leidingen werk. want dat is hele andere afdeling.quote:
Top voor je.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
toch wel hoor of mss is het beter woord complex. en je zit btw fout dat ik in de richting zit van leidingen werk. want dat is hele andere afdeling.
Maar je hebt gelijk hoor dat ik me niet bezig hou met de details ervan, want hele knappe koppen zitten er daarvoor. Ik zie vooral de storingen dus aan drinkwater winning in eerster instantie, dus voordat leidingen in gaat
dat zeg ik ook niet? Ik concludeer wel wat ik zie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Top voor je.
Maakt je nog geen expert op het gebied van water en droogte.
Jawel. Je zegt dat droogte een hoax was omdat ....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet? Ik concludeer wel wat ik zie.. En durf beetje te zeggen dat ik er mss wel toch iets van verstand van heb?
Ja want we hebben kreequote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:38 schreef Shii het volgende:
Oké doe al die hydrologen en waterexperts en alle andere deskundigen maar de deur uit.
Dat drinkwater duurder wordt heeft o.a. te maken met reinigingskosten etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:39 schreef kree het volgende:
haha zal jullie nog 1 ding zeggen, als drinkwater duurder gaat worden (en kost al vrij weinig). Dan gaat het niet naar ons monteurs in salaris, maar naar overhead. vanuit corporale.
Om dat en zei je zelf ook, als er wel water valt pompen we het te snel weg.nnnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel. Je zegt dat droogte een hoax was omdat ....
dat ook idd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat drinkwater duurder wordt heeft o.a. te maken met reinigingskosten etc.
Ik ben opgehouden met lezen toen je staatsnieuws zeiquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
Om dat en zei je zelf ook, als er wel water valt pompen we het te snel weg.nnn
Dit gestuurd btw door waterschappen, waar boeren een groot aandeel in hebben.
Want ja. het staatsnieuws bericht dat wel als de boeren de droogte krijgen, wat er alleen niet bij verteld word is, dat ze met waterschappen het waterpeil zo danig manipuleren met wegpompoen. zodat de boeren ook op hun land kunnen begin voorjaar met zware machines.
En daardoor huizen verzakken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
Om dat en zei je zelf ook, als er wel water valt pompen we het te snel weg.nnn
Dit gestuurd btw door waterschappen, waar boeren een groot aandeel in hebben.
Want ja. het staatsnieuws bericht dat wel als de boeren de droogte krijgen, wat er alleen niet bij verteld word is, dat ze met waterschappen het waterpeil zo danig manipuleren met wegpompoen. zodat de boeren ook op hun land kunnen begin voorjaar met zware machines.
haha geloof er niks vanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben opgehouden met lezen toen je staatsnieuws zei
ja klopt wel en dit is hoog heemraadschap die dat doet, helaas weet ik daar dan weinig van. verder.quote:
haha nog niet helemaal idd. maar for shure manipuleren ze nieuwsgeving. en hoor er steeds meer hoor die maar kabel tv opzeggen of het nieuws neit eens meer willen zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand die de term "staatsnieuws" gebruikt in Nederland daar lees ik niets meer van. Tis geen Rusland of Noord-Korea
Oke ga je toch lekker zelf onderzoek doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
haha nog niet helemaal idd. maar for shure manipuleren ze nieuwsgeving. en hoor er steeds meer hoor die maar kabel tv opzeggen of het nieuws neit eens meer willen zien.
Dus weet zeker ben er niet de enige in.
beter idee idd. ipv gelijk de NOS gelovenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke ga je toch lekker zelf onderzoek doen
Ja, meestal van de kant van de NOSquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
beter idee idd. ipv gelijk de NOS geloven
let wel trouwens ik zeg niet dat ze het met opzet manipuleren. Maar dingen brengen van 1 kant wel beetje.
haha je zit er nu al te dik in,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ervoor kree, maar houd mij erbuiten
Ik moet soms huilen van je postsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
beter idee idd. ipv gelijk de NOS geloven
let wel trouwens ik zeg niet dat ze het met opzet manipuleren. Maar dingen brengen van 1 kant wel beetje.
Dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Staatsnieuws zeggen maar zelf bij een instituut van de staat werken
Halloquote:
Nu ook al.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hallo
Morgen zitten we weer op een lijn
lol ik weet niet waarom je dit post, om te provoceren mss enzoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet soms huilen van je postsEn daarmee heb ik bewezen dat droogte een hoax is. Net als de landing op de maan of die brug in Baltimore
hohoooo zo is het niet meerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Staatsnieuws zeggen maar zelf bij een instituut van de staat werken
Nicequote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:53 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb de eerste (Duitse) druk van Kraftwerk's Autobahn gekocht vandaag
Ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende discussie met kree ga ik kree outwappie-en
Roep mij ook ff dan zet ik de drank en snacks klaarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende discussie met kree ga ik kree outwappie-en
Als je de volgende keer begint, kan je me dan ff taggen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En bij mij klopt de logica ook nog![]()
![]()
Ja dat is de volgende stap hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is wel gezonder dan een lijntje in je neus![]()
Die winkelketens zijn erop uit je te vergiftigen, wegblijvenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet eigenlijk wel boodschappen doen
Uiteraard.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als je de volgende keer begint, kan je me dan ff taggen?
Ik ga naar de AHquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die winkelketens zijn erop uit je te vergiftigen, wegblijven
Ik een opleiding? Neuh. Ik wilde niet in contact staan met die linkse woke bolwerken van onderwijsinstellingen waar ze ook nog eens staatspropaganda verkondigen. Ik heb mijn eigen onderzoek gedaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:56 schreef kree het volgende:
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.... tuurlijk ik heb er wel opleiding in gehad en freatische lagen en etc.
En mss muis ook wel als ik zo haar posts lees.
Maar ik zeg wat ik zie dus zeg maar op het hier en nu, en daarom zeg ik valt mee. Dat dat over jaren vooruit anders is? tja. aan de slimmere mensen. hey.
Zelfscan? Cash bij de kassa.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker gratis winkelen bij de zelfscan
Cash moneysquote:
Klantenbinding noemen ze datquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker gratis winkelen bij de zelfscan
owh nou dacht het ff omdat opzich wat je poste wel waar was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik een opleiding? Neuh. Ik wilde niet in contact staan met die linkse woke bolwerken van onderwijsinstellingen waar ze ook nog eens staatspropaganda verkondigen. Ik heb mijn eigen onderzoek gedaan.
Ik vergeet ook standaard mijn bonuskaart.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Cash moneys
Audit trail achterlaten van je uitgavenpratroon
Sommige ah hebben tegenwoordig ook cash machine bij zelfscanquote:
Ik heb gewoon eigen onderzoek gedaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef kree het volgende:
[..]
owh nou dacht het ff omdat opzich wat je poste wel waar was.. qua verhaal dus, niet waar ik tegen aan loop.
Of had je ff een AI chatGPT-tje gedaan?
alleen nog bij de vernieuwde kassa's gezienquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sommige ah hebben tegenwoordig ook cash machine bij zelfscan
nou slim idee iddquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eigen onderzoek gedaan.
Ik vertrouw geen enkele vorm van media.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou slim idee idd. Doe ik ook ipv media te vertrouwen
maar je hebt wel problemen met als ik de term noem "staats nieuws" ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vertrouw geen enkele vorm van media.
Ik heb de popcorn alquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
@:speklap3000 & @:hemarookworst lezen jullie terug?
Hoe ver?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
@:speklap3000 & @:hemarookworst lezen jullie terug?
Daarmee insinueer je dat de staat nieuws brengtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:02 schreef kree het volgende:
[..]
maar je hebt wel problemen met als ik de term noem "staats nieuws" ?
nee, maar wel dat ze specifiek er dingen in en uit laten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daarmee insinueer je dat de staat nieuws brengt
Noem eens een voorbeeld dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:06 schreef kree het volgende:
[..]
nee, maar wel dat ze specifiek er dingen in en uit laten.
en kan over allerlei onderwerpen zijn hoor.
De Staatscourantquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daarmee insinueer je dat de staat nieuws brengt
Zoute popcorn?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:08 schreef JustinK het volgende:
Ik ga er ook even voor zitten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |