Het miezert hierquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:46 schreef Kissingbird het volgende:
zolang het droog is , is het toch best
quote:
Het is niet droog hier..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:46 schreef Kissingbird het volgende:
zolang het droog is , is het toch best
Zelfs met motregen is het nog beter dan andere delenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jullie wonen gewoon in het verkeerde deel van Nederland
Moet lachenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zelfs met motregen is het nog beter dan andere delen
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet lachen![]()
heb niks met de provincie waar ik woon
Gruwelijk nat?quote:
Ja, binnen wegrotten kan altijd nogquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hmm dat is niet fijn
hier tot nu toe de hele dag droog geweest.
Ga je nog de deur uit?
quote:
Elke provincie waar jij bent is mijn favoriete provinciequote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar wel met mijn provincie toch?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Elke provincie waar jij bent is mijn favoriete provincie
Zo is het hema!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ik laat me niet woosboest maken door het matige weer, want er is al veel meer daglicht en zon dan maand geleden
hahaha ja ik ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil deze zomer gvd niks over droogte klachten horen, zak zo'n beetje weg over de olifantenpaadjes
Heeft ook geen zin je boos maken over het weer, je veranderd er toch niets aanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ik laat me niet woosboest maken door het matige weer, want er is al veel meer daglicht en zon dan maand geleden
over het weer opzich eens, maar hoe ermee om wordt gegaan......quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin je boos maken over het weer, je veranderd er toch niets aan
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb geen woohoo in de vuurtoren. Je raakt er zwanger van
Hoe er mee omgegaan wordt? Die snap ik niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
over het weer opzich eens, maar hoe ermee om wordt gegaan......
nou dat er over een paar maanden gemekker is over droogte enzo. Maargoed het staatsnieuws verteld dat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe er mee omgegaan wordt? Die snap ik niet?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat er over een paar maanden gemekker is over droogte enzo. Maargoed het staatsnieuws verteld dat.
Nu zit ik er wat dichter bij als meeste natuurlijk dus heb wat inside informatie.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
De hoeveelheid regen die nu valt heeft weinig te maken of er bijvoorbeeld in augustus wel of niet droogte is.
er was nooit een probleem he qua drinkwater vorige zomer ook al niet. Shure het geeft meer storingen en gedoe met lage waterstand van de rivieren. Maar nooit een alarm afgegaan daarom bij ons dus.quote:
Over het weeer kan iemand inside info hebben, ze weten niet eens een dag van te voreven wat voor weer het wordtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat er over een paar maanden gemekker is over droogte enzo. Maargoed het staatsnieuws verteld dat.
Nu zit ik er wat dichter bij als meeste natuurlijk dus heb wat inside informatie.
Dat is net als met de warmtepompen. Het warmtenet zit vol, op sommige plaatsen kan er niets meer aangesloten wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:19 schreef kree het volgende:
[..]
er was nooit een probleem he qua drinkwater vorige zomer ook al niet. Shure het geeft meer storingen en gedoe met lage waterstand van de rivieren. Maar nooit een alarm afgegaan daarom bij ons dus.
`nu is het wel in de tactische planning over 10-jaar dat er een probleem gaat komen, maar dat is niet door water te kort nu. maar dat alle extra aansluitingen een probleem worden.
en gaat zwaar over mijn loonschaal dit om me er druk over te maken.
min of meer klopt dat, maar toch is het niet helemaal zo. Want werken met gemiddelden natuurlijk altijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het weeer kan iemand inside info hebben, ze weten niet eens een dag van te voreven wat voor weer het wordt
Resultaten uit het verleden bieden geen zekerheid voor de toekomstquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer klopt dat, maar toch is het niet helemaal zo. Want werken met gemiddelden natuurlijk altijd.
Nu zeggen bijvoorbeeld, volgende week droog en 20 graden, dan is het 9 van de 10 x zo dat er 14 met regen kijgenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer klopt dat, maar toch is het niet helemaal zo. Want werken met gemiddelden natuurlijk altijd.
jawel en iig voor jezelf zoiets klopt, maar bv wat ik doe met drinkwater enzo reken ze toch aardig gemiddelde uit en over aantal jaren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu zeggen bijvoorbeeld, volgende week droog en 20 graden, dan is het 9 van de 10 x zo dat er 14 met regen kijgen
Het is ook onmogelijk om in de toekomst te kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu zeggen bijvoorbeeld, volgende week droog en 20 graden, dan is het 9 van de 10 x zo dat er 14 met regen kijgen
Ik kan wel voorspellen dat jij de winnaar bent van maart.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is ook onmogelijk om in de toekomst te kijken![]()
Ik vind het al knap dat ze het in grote lijnen kunnen voorspellen
Dat is nog eens een boute voorspellingquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan wel voorspellen dat jij de winnaar bent van maart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |