Ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende discussie met kree ga ik kree outwappie-en
Roep mij ook ff dan zet ik de drank en snacks klaarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende discussie met kree ga ik kree outwappie-en
Als je de volgende keer begint, kan je me dan ff taggen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En bij mij klopt de logica ook nog![]()
![]()
Ja dat is de volgende stap hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is wel gezonder dan een lijntje in je neus![]()
Die winkelketens zijn erop uit je te vergiftigen, wegblijvenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet eigenlijk wel boodschappen doen
Uiteraard.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als je de volgende keer begint, kan je me dan ff taggen?
Ik ga naar de AHquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die winkelketens zijn erop uit je te vergiftigen, wegblijven
Ik een opleiding? Neuh. Ik wilde niet in contact staan met die linkse woke bolwerken van onderwijsinstellingen waar ze ook nog eens staatspropaganda verkondigen. Ik heb mijn eigen onderzoek gedaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:56 schreef kree het volgende:
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.... tuurlijk ik heb er wel opleiding in gehad en freatische lagen en etc.
En mss muis ook wel als ik zo haar posts lees.
Maar ik zeg wat ik zie dus zeg maar op het hier en nu, en daarom zeg ik valt mee. Dat dat over jaren vooruit anders is? tja. aan de slimmere mensen. hey.
Zelfscan? Cash bij de kassa.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker gratis winkelen bij de zelfscan
Cash moneysquote:
Klantenbinding noemen ze datquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker gratis winkelen bij de zelfscan
owh nou dacht het ff omdat opzich wat je poste wel waar was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik een opleiding? Neuh. Ik wilde niet in contact staan met die linkse woke bolwerken van onderwijsinstellingen waar ze ook nog eens staatspropaganda verkondigen. Ik heb mijn eigen onderzoek gedaan.
Ik vergeet ook standaard mijn bonuskaart.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Cash moneys
Audit trail achterlaten van je uitgavenpratroon
Sommige ah hebben tegenwoordig ook cash machine bij zelfscanquote:
Ik heb gewoon eigen onderzoek gedaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef kree het volgende:
[..]
owh nou dacht het ff omdat opzich wat je poste wel waar was.. qua verhaal dus, niet waar ik tegen aan loop.
Of had je ff een AI chatGPT-tje gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |