haha nog niet helemaal idd. maar for shure manipuleren ze nieuwsgeving. en hoor er steeds meer hoor die maar kabel tv opzeggen of het nieuws neit eens meer willen zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand die de term "staatsnieuws" gebruikt in Nederland daar lees ik niets meer van. Tis geen Rusland of Noord-Korea
Oke ga je toch lekker zelf onderzoek doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
haha nog niet helemaal idd. maar for shure manipuleren ze nieuwsgeving. en hoor er steeds meer hoor die maar kabel tv opzeggen of het nieuws neit eens meer willen zien.
Dus weet zeker ben er niet de enige in.
beter idee idd. ipv gelijk de NOS gelovenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke ga je toch lekker zelf onderzoek doen
Ja, meestal van de kant van de NOSquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
beter idee idd. ipv gelijk de NOS geloven
let wel trouwens ik zeg niet dat ze het met opzet manipuleren. Maar dingen brengen van 1 kant wel beetje.
haha je zit er nu al te dik in,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ervoor kree, maar houd mij erbuiten
Ik moet soms huilen van je postsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
beter idee idd. ipv gelijk de NOS geloven
let wel trouwens ik zeg niet dat ze het met opzet manipuleren. Maar dingen brengen van 1 kant wel beetje.
Dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Staatsnieuws zeggen maar zelf bij een instituut van de staat werken
Halloquote:
Nu ook al.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hallo
Morgen zitten we weer op een lijn
lol ik weet niet waarom je dit post, om te provoceren mss enzoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet soms huilen van je postsEn daarmee heb ik bewezen dat droogte een hoax is. Net als de landing op de maan of die brug in Baltimore
hohoooo zo is het niet meerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Staatsnieuws zeggen maar zelf bij een instituut van de staat werken
Nicequote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:53 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb de eerste (Duitse) druk van Kraftwerk's Autobahn gekocht vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |