Het is niet voor niks dat bijna elka marvel film na endgame geflopt is mensen zijn dat beu gelukkig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nou weet ik het niet zeker, maar volgens mij zijn Marvel en Disney commerciele bedrijven, en geen overheden.
En jij hebt geen een voorbeeld gegeven van wat ze verkondigd hebben en wat de andere kant van het verhaal zou zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik zei dus niet dat ze leugens vertellen, nu snap je dus mijn punt niet. Ik zeg ze brengen eenzijdig verhaal.
Ah ja dan zijn ze wel een overheid. Logisch ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat bijna elka marvel film na endgame geflopt is mensen zijn dat beu gelukkig.
Sommige vleeseters voelen zich nogal aangevallen alleen al door het feit dat je zegt dat je vegetarisch eet. Alsof een vegetariër er op uit is om iedereen z'n stuk vlees af te pakken. Ik zeg altijd maar zo, laat iedereen in z'n waarde. Ik heb familie en vrienden die wel gewoon vlees eten, dat maakt ze niet anders (minder leuk, lief, irritant of aardig) en andersom is dat ook zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik vind het wel heftig om te lezen dat mensen die bewust kiezen om een bepaalde voedingsgroep uit te sluiten meteen zo in een hokje gedrukt worden![]()
Ik eet al 27 jaar bewust geen vlees of vis ik val daar niemand mee lastig en heb anderen nooit bekritiseerd op hun keuzes om bv wel vlees te eten. Maar blijkbaar maakt mij dat meteen een radicaal of een wappie?
nee hoor ik zei wat ik denk of dacht? en mss zijn jullie het er onwijs niet mee eens. Maar ik heb niet echt iets gehoord waardoor ik denk, tja ze hebben gelijk?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En word nu eens concreet
Ik ben concreet geworden. Jij roept lukraak wat en vindt dan dat je gelijk hebt.
toch wel eigenlijk. meerdere wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En jij hebt geen een voorbeeld gegeven van wat ze verkondigd hebben en wat de andere kant van het verhaal zou zijn.
Hebben we het nu over feiten, of meningen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor ik zei wat ik denk of dacht? en mss zijn jullie het er onwijs niet mee eens. Maar ik heb niet echt iets gehoord waardoor ik denk, tja ze hebben gelijk?
Nee het ware vage dingen.quote:
Feitelijke meningenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hebben we het nu over feiten, of meningen?
beetje beiden denkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hebben we het nu over feiten, of meningen?
Naja, wat Kree en Mikey hier roepen zijn feitelijk meningen idd.quote:
nou ik hoor ook geen mening van jou? en ben je het eens dan met wat de NOS bv brengt over oorlogen in Oekraïne en etc etc. dit zijn die politieke spellen nl. die al 40 jaar terug gaan voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee het ware vage dingen.
Als ik zulke argumenten had aangedragen tijdens mijn studie, had ik geen diploma gehad.
Dat ze weer expres die bebloede kindjes laten zien als ze de grenzen weer eens open gaan zetten en alleen de mannen uit die landen vervolgens komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik hoor ook geen mening van jou? en ben je het eens dan met wat de NOS bv brengt over oorlogen in Oekraïne en etc etc. dit zijn die politieke spellen nl. die al 40 jaar terug gaan voor zover ik weet.
En het volk proberen achter een mening te krijgen?
neeeee zo kom je er niet mee weg. zie vorige.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de bingo kaart wel vol.
Schuld van links: check
Iets met woke: check
Vega shizzle: check
Vage argumenten die geen argumenten zijn: check
Beschuldigen naar de tegenpartij dat ze geen discussie kunnen houden: check
Rare complotten: check
NOS brengt journaal van wat zij op dat moment het belangrijkste vinden om de kijker over te informeren. Dat doen ze met een team in de meest neutrale vorm. Dat is journalistiek. Gebaseerd op de feiten zoals ze op dat moment bekend zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik hoor ook geen mening van jou? en ben je het eens dan met wat de NOS bv brengt over oorlogen in Oekraïne en etc etc. dit zijn die politieke spellen nl. die al 40 jaar terug gaan voor zover ik weet.
En het volk proberen achter een mening te krijgen?
bijvoorbeeld he, en ook in Gaza nu.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze weer expres die bebloede kindjes laten zien als ze de grenzen weer eens open gaan zetten en alleen de mannen uit die landen vervolgens komen.
Zelf onderzoek doen dan. Spring op een boot die kant op en ga zelf kijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
bijvoorbeeld he, en ook in Gaza nu.
Wil ik nog niet eens mening erover geven wat ik denk wat daar moet gebeuren, want heb daar mening over.
Maar zie dus hoe het gaat en iedereen verteld word zo via nieuws. lekker selectief wel.
Israel kan je an sich ook via land bereikenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelf onderzoek doen dan. Spring op een boot die kant op en ga zelf kijken.
Lol wie betaald en fundeert de NOS dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NOS brengt journaal van wat zij op dat moment het belangrijkste vinden om de kijker over te informeren. Dat doen ze met een team in de meest neutrale vorm. Dat is journalistiek. Gebaseerd op de feiten zoals ze op dat moment bekend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |