Is gezonder dan een vetrolquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Vegatrol.Wel grappig hoe je een hele groep mensen negatief weg kan zetten door een of ander filmpje dat je misschien op tiktok of ergens anders ziet en denkt dat iedereen hetzelfde is.
Oh ja ik ben trouwens vegetariër, een vegatrol dus.
Dr.Mikey is an sich een goed argument om een FOK! abbo te nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Vegatrol.Wel grappig hoe je een hele groep mensen negatief weg kan zetten door een of ander filmpje dat je misschien op tiktok of ergens anders ziet en denkt dat iedereen hetzelfde is.
Oh ja ik ben trouwens vegetariër, een vegatrol dus.
Elke keer als je gevraagd wordt iets over de NOS te zeggen, ga je het over andere dingen hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar snap je de link niet waar ik op terug wil komen.
Effe alles weg genomen is de NOS een omroep gefundeerd door de staat, dus de kiezers zeg maar bepalen.
die partij van Hitler ook is gewoon democratisch gekozen ook hoor, in eerste instantie dus, net zoals we hier doen. ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 partij in de regering met 1 leider is idd een democratie.
Klopt er is toen 1x democratisch gestemd of het een dictatuur moest worden. Dat hebben ze gedaan ja. Heel democratisch verder die periode tussen 1933 en 1945quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
die partij van Hitler ook is gewoon democratisch gekozen ook hoor, in eerste instantie dus, net zoals we hier doen. ?
Vind het vooral altijd machtig mooi dat links woke alle touwtjes in handen heeft, maar dat we al sinds minstens 2010 alleen maar rechtse kabinetten hebben gehadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom stem ik nog als de (linkse woke) NOS toch de coalitie bepaald?!
En waarom gaat de NOS dan voor een Kabinet Karbonade I waarbij Wilders het liefst een einde ziet van de publieke omroepen?
Linkse deuger! Klimaatactivist! WEFfer! Klaus Swab pijperd!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik vind het wel heftig om te lezen dat mensen die bewust kiezen om een bepaalde voedingsgroep uit te sluiten meteen zo in een hokje gedrukt worden![]()
Ik eet al 27 jaar bewust geen vlees of vis ik val daar niemand mee lastig en heb anderen nooit bekritiseerd op hun keuzes om bv wel vlees te eten. Maar blijkbaar maakt mij dat meteen een radicaal of een wappie?
Ik zou me niet al te veel aantrekken van wat Dr.Mikey zegt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik vind het wel heftig om te lezen dat mensen die bewust kiezen om een bepaalde voedingsgroep uit te sluiten meteen zo in een hokje gedrukt worden![]()
Ik eet al 27 jaar bewust geen vlees of vis ik val daar niemand mee lastig en heb anderen nooit bekritiseerd op hun keuzes om bv wel vlees te eten. Maar blijkbaar maakt mij dat meteen een radicaal of een wappie?
Yes, machtig mooiquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vind het vooral altijd machtig mooi dat links woke alle touwtjes in handen heeft, maar dat we al sinds minstens 2010 alleen maar rechtse kabinetten hebben gehad
Ik heb ze nog nooit op een leugen kunnen betrappen, en als ze iets foutiefs vermelden, dan corrigeren ze dat zelf ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:47 schreef kree het volgende:
leg het me uit dan? waarom vertrouwen jullie de NOS wel? Zal het eens omdraaien voor de grap.
Wereldwijd joh kijk nu weer die gekkigheid met morph in x-men Disney die in alle remakes die ze uitbrengen een lgbt figuur toevoegt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vind het vooral altijd machtig mooi dat links woke alle touwtjes in handen heeft, maar dat we al sinds minstens 2010 alleen maar rechtse kabinetten hebben gehad
Nou weet ik het niet zeker, maar volgens mij zijn Marvel en Disney commerciele bedrijven, en geen overheden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wereldwijd joh kijk nu weer die gekkigheid met morph in x-men Disney die in alle remakes die ze uitbrengen een lgbt figuur toevoegt.
Ik ben bang dat je dit zelf ook nog gelooftquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef kree het volgende:
als ik jullie het vuur aan je schenen leg en kritische vragen ga stellen
Ik heb geen kritische vraag gezien vanuit jouquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef kree het volgende:
Mooi is het wel om te zien, als ik jullie het vuur aan je schenen leg en kritische vragen ga stellen dat het ineens maar gewoon weer lol topic moet worden. oftewel weet niet op te reageren want kreetje heeft een punt.
ik zei dus niet dat ze leugens vertellen, nu snap je dus mijn punt niet. Ik zeg ze brengen eenzijdig verhaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit op een leugen kunnen betrappen, en als ze iets foutiefs vermelden, dan corrigeren ze dat zelf ook.
Zo, ik heb nu een argument waarom ik ze wel vertrouw.
Kan jij na een uur discussieren ook -1- concreet punt opnoemen wat jouw punt ondersteunt?
NOS heeft bepaald dat X-Men woke moest wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nou weet ik het niet zeker, maar volgens mij zijn Marvel en Disney commerciele bedrijven, en geen overheden.
En word nu eens concreetquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik zei dus niet dart ze leugens vertellen, nu snap je dus mijn punt niet. Ik zeg ze brengen eenzijdig verhaal.
En jij hebt last van het feit dat een ander persoon tot de lgbtq community behoort?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wereldwijd joh kijk nu weer die gekkigheid met morph in x-men Disney die in alle remakes die ze uitbrengen een lgbt figuur toevoegt.
Shit, dit gaat dieper dan ik dachtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NOS heeft bepaald dat X-Men woke moest worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |