Belachelijk!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Van die smerige mensen die eten wat zezelf willen
Ik weet niet hoe ik je dit nu uit moet leggen, maar een landelijke omroep speelt er een groot spel in?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heeft de NOS te maken met de belangen waarom een oorlog wordt gevoerd?
Uhuh heel eng. Stel dat we 101 dalmatiers nou eens gingen opnemen met allemaal labradors waar we zwarte vlekjes opschilderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zelfde met diversiteit nu he als ze van oorsprong een blank hetero personage door een donker of lgbt persoon laten spelen hoor je opeens wat goed en dapper bla bla.
Terwijl als een blank persoon een van oorsprong minderheid rol speelt een indiaan of een afrikaan ofzo spreekt men daar nu schande van.
Enge wereld leven we.
Dit insinueert dat er ook oorlogen zijn gestart zonder reden, uit verveling ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Noem een oorlog die niet gespeeld is voor politiek belang of macht of geld?
Ja? Hoe dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik je dit nu uit moet leggen, maar een landelijke omroep speelt er een groot spel in?
JE HEBT TE ETEN WAT IK ACCEPTABEL VIND VERDOMMEquote:
Oorlogen worden overduidelijk gevoerd zodat de NOS wat te berichtgeven heeft en je afleidt van wat het eigenlijk zou moeten berichtgevenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dit insinueert dat er ook oorlogen zijn gestart zonder reden, uit verveling ofzo.
Ik ga dan in het zonnetje zitten en cocktails klappen. Vind ik een nuttigere bezigheid van mijn vrije tijd.
Waarom is het grappig als moeder gerda stiekem bewerkte vega troep koopt en dat aan man en kinderen voorschotelt en dan zegt eigenlijk was dit geen echt vlees maar is het schandalig als je pita en lisa het lesbische boomknuffel stel stiekem een echte hamburger serveert ipv van een vega ding?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Sowieso is dit voorbeeld machtig mooi
Eten die 'normale' mensen volgens jou enkel vlees? Of eten ze ook pakweg...groente en fruit?
Zo ja: Dan doe je niemand kwaad door ze wat vega's te geven.
Dus in jouw wereld is de 'normale' mens een carnivoor?
Niemand krijgt iets stiekems voorgeschoteld. Je kan nog altijd een verpakking lezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom is het grappig als moeder gerda stiekem bewerkte vega troep koopt en dat aan man en kinderen voorschotelt en dan zegt eigenlijk was dit geen echt vlees maar is het schandalig als je pita en lisa het lesbische boomknuffel stel stiekem een echte hamburger serveert ipv van een vega ding?
Wat is deze 'bewerkte vega troep' in jouw hoofd?quote:
ok check hoe hitler het deed dan met media bv? En is een voorbeeld hoor, niet dat ik het nu hier zo schaar over dat. |quote:
Nopequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
JE HEBT TE ETEN WAT IK ACCEPTABEL VIND VERDOMME
Hey daar hebben we Godwin's Law.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:41 schreef kree het volgende:
[..]
ok check hoe hitler het deed dan met media bv? En is een voorbeeld hoor, niet dat ik het nu hier zo schaar over dat. |
|
Maar om maar te zeggen en dat komt jullie koppies blijkbaar niet in, dat wel degelijk media dus invloed heeft.
Hitler was een dictator. De hele overheid stond in zijn dienst.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:41 schreef kree het volgende:
[..]
ok check hoe hitler het deed dan met media bv? En is een voorbeeld hoor, niet dat ik het nu hier zo schaar over dat. |
|
Maar om maar te zeggen en dat komt jullie koppies blijkbaar niet in, dat wel degelijk media dus invloed heeft.
Oh oke.quote:
Nee, want de NOS bepaalt hoe we hier een coalitie vormenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Zover ik weet hebben we in Nederland een democratie.
hoho dat was Duitsland ook toenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hitler was een dictator. De hele overheid stond in zijn dienst.
Zover ik weet hebben we in Nederland een democratie.
Vegatrol.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weetje wat het nu is als je normale mensen stiekem vega dingen laat eten en ze het toch lekker vinden is dat zogenaamd grappig of ludiek.
Maar als je zo een vegatrol vlees laat eten stiekem schreeuwen ze moord en brand snap je mijn punt?
Dank kree. Ik heb de afgelopen weken niet zo hard gelachenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, want de NOS bepaalt hoe we hier een coalitie vormen
1 partij in de regering met 1 leider is idd een democratie.quote:
ja maar snap je de link niet waar ik op terug wil komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hey daar hebben we Godwin's Law.
Maar we hadden het toch over de NOS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |