Nee de waarheid ligt in dit geval niet in het midden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo drama over doen he? beetje discussie mag best. Ik heb er gewoon twijfels over. en jij ook. Naja. denk we komen er neit uit dus de waarheid zal in het midden liggen he?
Iets is het midden maar wel een stuk meer naar linksquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo drama over doen he? beetje discussie mag best. Ik heb er gewoon twijfels over. en jij ook. Naja. denk we komen er neit uit dus de waarheid zal in het midden liggen he?
ok maar wie bepaalt dan uiteindelijk welk nieuws wij zien?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja het is geen ongehoord nederland of blackbox of het alternatieve nieuws.
Vraag het de NOS. Ga een dagje meelopenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
ok maar wie bepaalt dan uiteindelijk welk nieuws wij zien?
Het kan bv zijn van arme kindjes in Gaza die bommen op hun hoofd krijgen etc.
Of het kan ook nieuws zijn van heeeeej Israel heeft hesbola netwerk opgerold en gebombardeerd.
Snap je mijn punt. en dit werkt op gevoel van heel veel. Het is beide dus waar. maar oké hoe krijg je het volk op je hand he? (zie vorige post met hitler vergelijking)
Ik stel voor dat we DTS naar het Brave New World Forum verplaatsenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nos doet voornamelijk links nieuws wat weer stemmen aan pvda groelinks etc oplevert klopt kree ik snap je. Hele woke propaganda en veganisten enzo ook allemaal die klimaatterroristen enzo allemaal zelfde enge kliek.
Is toch een hele enge man met enge ideeën.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct. Ik zie het land graag ten onder gaan om mensen zoals jij te sarren.
Democratie is een bestuursvorm waarin de wil van het volk de bron is van legitieme machtsuitoefening. Men onderscheidt directe democratie, waarin burgers persoonlijk stemmen over wetten, besluiten en benoemingen, en indirecte, waarin het volk zich laat vertegenwoordigen door een gekozen orgaan, zoals een raad of parlement.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:15 schreef kree het volgende:
we houden erop denk, want ok wil er best over kletsen enzo en mijn keiharde mening geven en waardeer btw die van jullie ook, maar het is beetje duidelijk dat we het hier niet eens over gaan worden. Hahaha en dat mag. dat is democratie
juist. em gebeurt dat nu op dit moment dan? zie grootste partijen,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Democratie is een bestuursvorm waarin de wil van het volk de bron is van legitieme machtsuitoefening. Men onderscheidt directe democratie, waarin burgers persoonlijk stemmen over wetten, besluiten en benoemingen, en indirecte, waarin het volk zich laat vertegenwoordigen door een gekozen orgaan, zoals een raad of parlement.
Absoluutquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
juist. em gebeurt dat nu op dit moment dan? zie grootste partijen,
ja in de zin van dat ze het volk eigenlijk maar laten zakken, van wtf ze hebben dat wel gedaan maar op de stoeltjes daar komen ze er niet uit omdat onderling verschil. met elkaar enzo.quote:
Volgens die logica moeten de PVV, GL-PVDA en VVD samen in de regering stappenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja in de zin van dat ze het volk eigenlijk maar laten zakken, van wtf ze hebben dat wel gedaan maar op de stoeltjes daar komen ze er niet uit omdat onderling verschil. met elkaar enzo.
WTF we hebben gekozen heel NL. en dat zouden ze meoten volgen. Niet bullshit gelul enzo.
Linkje? Delen in het receptentopic of hier?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:19 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb overigens wel legit nog een lekker recept voor vegan broodjes 'gyros' met jackfruit en vegan tzatziki
Vmbo diploma gehaald ja?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hallo, hoogopgeleid persoon hier, wat is het probleem?
Die moeten er eerst samen uitkomen, dat klopt. Dat hebben ze geprobeerd, alleen zei GL/PvdA dat ze daar absoluut niet aan mee gingen werken, vandaar dat PVV/NSC/BBB nu met elkaar praten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Volgens die logica moeten de PVV, GL-PVDA en VVD samen in de regering stappen
En dan moeten NSC en BBB weg. Akkoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |