NOS wordt uit publiek geld betaald.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Lol wie betaald en fundeert de NOS dan?
Jimmyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Lol wie betaald en fundeert de NOS dan?
Hier zijn de snelwegen rechtsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NOS wordt uit publiek geld betaald.
Net zoals snelwegen, maar die zijn ook keihard links en woke en geven een zeer eenzijdig beeld van de samenleving.
nou snap mijn punt dan? Ik heb niks tegen de NOS opzich hoor of dat ze denk feiten halen. Maar ok uiteindelijk is er een baas die ze betaald salaris. en die zegt zo en zo moet dat even.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NOS wordt uit publiek geld betaald.
Net zoals snelwegen, maar die zijn ook keihard links en woke en geven een zeer eenzijdig beeld van de samenleving.
Oke. Dus jij praat natuurlijk ook precies 1 op 1 de mening van je baas na, omdat hij je betaald.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou snap mijn punt dan? Ik heb niks tegen de NOS opzich hoor of dat ze denk feiten halen. Maar ok uiteindelijk is er een baas die ze betaald salaris. en die zegt zo en zo moet dat even.
House of cards kijken jullie. gelijk serie tip
Je vertrouwt de NOS niet, maar een Netflix-serie is voor jou een betere bron van waarheid?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou snap mijn punt dan? Ik heb niks tegen de NOS opzich hoor of dat ze denk feiten halen. Maar ok uiteindelijk is er een baas die ze betaald salaris. en die zegt zo en zo moet dat even.
House of cards kijken jullie. gelijk serie tip
Correct. Ik zie het land graag ten onder gaan om mensen zoals jij te sarren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van die mensen die op die enge timmermans stemmen hopen dat hij het land nog verder kapot gaat maken.
nee, maar uiteindelijk als ik moet kiezen tussen mijn baan houden enzo of uitspreken erover. Dan heb ik de keuze snel gemaakt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Dus jij praat natuurlijk ook precies 1 op 1 de mening van je baas na, omdat hij je betaald.
Daarnaast is house of cards fictie. Zoek eens op wat het woord fictie betekent.
Onderweg naar huis moet je dat dan nog ff stiekem aan een normale carnivoor voeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga boodschappen halen. Ik denk dat ik lekker allemaal bewerkte vega sjizzle haal.
je verdraait het verhaal, ik zeg het lijkt erop, niet dat dat zo klopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je vertrouwt de NOS niet, maar een Netflix-serie is voor jou een betere bron van waarheid?
Blij dat jij al die insider knowledge met ons deeltquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:04 schreef kree het volgende:
[..]
je verdraait het verhaal, ik zeg het lijkt erop, niet dat dat zo klopt.
tuurlijk doe ik graagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Blij dat jij al die insider knowledge met ons deelt
Volgens mij was het drama over grensoverschrijdend gedrag. Maargoed dat snap jij toch niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
nee, maar uiteindelijk als ik moet kiezen tussen mijn baan houden enzo of uitspreken erover. Dan heb ik de keuze snel gemaakt.
Owh wacht was er neit een heel drama met NPO ook juist over dit laatst nog?
Zo die soja door zijn strot drukken alsof het een gans is alleen op de wereld is omdat men ganzenlever wil eten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Onderweg naar huis moet je dat dan nog ff stiekem aan een normale carnivoor voeren.
zo niet mee eens dat laatste. LOL onafhankelijk ook. na denk het niet he.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij was het drama over grensoverschrijdend gedrag. Maargoed dat snap jij toch niet.
NOS hoeft de overheid niet na te praten omdat het betaald wordt door de overheid. NOS wordt betaald zodat er altijd een onafhankelijke nieuwsbron beschikbaar is voor de inwoners van Nederland. Dat is zo geregeld in dit democratische land.
Ik voeg nog even toe:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de bingo kaart wel vol.
Schuld van links: check
Iets met woke: check
Vega shizzle: check
Vage argumenten die geen argumenten zijn: check
Beschuldigen naar de tegenpartij dat ze geen discussie kunnen houden: check
Rare complotten: check
Ja het is geen ongehoord nederland of blackbox of het alternatieve nieuws.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:07 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet mee eens dat laatste. LOL onafhankelijk ook. na denk het niet he.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo die soja door zijn strot drukken alsof het een gans is alleen op de wereld is omdat men ganzenlever wil eten.
niet zo drama over doen he? beetje discussie mag best. Ik heb er gewoon twijfels over. en jij ook. Naja. denk we komen er neit uit dus de waarheid zal in het midden liggen he?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voeg nog even toe:
Jij verdraait mijn woorden terwijl ik het eigenlijk wel zo gezegd heb, maar nu jij het zo zegt ondersteunt het mijn verhaal niet meer. Check.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |