Ja in mijn dm svpquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:19 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb overigens wel legit nog een lekker recept voor vegan broodjes 'gyros' met jackfruit en vegan tzatziki
het ligt nu iets lastiger dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Volgens die logica moeten de PVV, GL-PVDA en VVD samen in de regering stappen
En dan moeten NSC en BBB weg. Akkoord?
quote:
Stoere boy! Heb je ook je pietendiploma?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]en mijn veterdiplomA
Het schijnt dat je hier mag pochen als je hoogopgeleid of manager bent, dus dan ga ik daar ook aan meedoen
Ja dat snap ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die moeten er eerst samen uitkomen, dat klopt. Dat hebben ze geprobeerd, alleen zei GL/PvdA dat ze daar absoluut niet aan mee gingen werken, vandaar dat PVV/NSC/BBB nu met elkaar praten.
Zoek hem zo ff opquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Linkje? Delen in het receptentopic of hier?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Stoere boy! Heb je ook je pietendiploma?
helemaal niet ik heb zelfde als jou. hahahaha. , naja nog mbo herwel achter gedaan. Maar who cares.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]en mijn veterdiploma
Het schijnt dat je hier mag pochen als je hoogopgeleid of manager bent, dus dan ga ik daar ook aan meedoen
Nee, GL-PvdA is de op 1 na grootste partij van het land. Het volk heeft gesprokenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:23 schreef kree het volgende:
[..]
het ligt nu iets lastiger dus.
Maar komt door het systeem he? en daarom zijn veel mensen klaar ermee ook.
PVV-NSC-BBB akkoord zo zou het moeten iig.
ik heb vmbo gedaan dus ik maak niemand belachelijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
En je mag schijnbaar mensen belachelijk maken als je denkt dat mensen minder hoogopgeleid zijn.
Wat natuurlijk absoluut belachelijk is.
haha ik sluit ze niet uit? dat doet de regering, wmb prima ook hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, GL-PvdA is de op 1 na grootste partij van het land. Het volk heeft gesproken
Waarom sluit je GL-PvdA zomaar uit, als de stem van het volk je zo aangaat?
Nou, en als 'de regering' pakweg Geert Wilders uitsluit om premier te worden, dan is dat toch ook prima?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:27 schreef kree het volgende:
haha ik sluit ze niet uit? dat doet de regering, wmb prima ook hoor.
nou aangezien de koning er nu is, mss kan hij het maar zeggen. (ook nog zoiets macht koninklijk huis)quote:
Niks mis mee, een hoop vmbo-ers zijn een stuk slimmer in het leven dan mensen die een duurder papiertje hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
ik heb vmbo gedaan dus ik maak niemand belachelijk
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:28 schreef kree het volgende:
[..]
nou aangezien de koning er nu is, mss kan hij het maar zeggen. (ook nog zoiets macht koninklijk huis)
euhm nee wmb niet, want meerderheid heeft op hem gestemd nl?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nou, en als 'de regering' pakweg Geert Wilders uitsluit om premier te worden, dan is dat toch ook prima?
Dat dure papiertje heb ik ook hoor inclusief de studielening waar ik een hele mooie auto voor had kunnen kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niks mis mee, een hoop vmbo-ers zijn een stuk slimmer in het leven dan mensen die een duurder papiertje hebben.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Echt zin in @:aardappelschotel met @:speklap in mijn buikje
De meerderheid heeft niet op Wilders gestemdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee wmb niet, want meerderheid heeft op hem gestemd nl?
Was ook mijn bedoelingquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
dat klinkt apart zo zonder context
Onjuist.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee wmb niet, want meerderheid heeft op hem gestemd nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |