Ik ben dat wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:32 schreef kree het volgende:
vind het een beetje lastig nl die hele discussie want denken jullie dat ik onwijs extreem rechts ben. En ben ik helemaal niet. Maar vind wel gewoon dat een stemming onder land en bevolking dat moet reprecentateren in hele kabinet of eerste kamer.
en ben het neit eens met dealtjes ondereen van ik geef puntje weg aan jou en doe jij ff wat naar mij.
Wtf mensen daarom stem, ik niet op iets?
Wij nederlanders zijn hardleers hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
want VVD heeft al eerder bewezen het zo goed te doen in Nederland?
Als je niet stemt mag je ook niet meepraten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:32 schreef kree het volgende:
vind het een beetje lastig nl die hele discussie want denken jullie dat ik onwijs extreem rechts ben. En ben ik helemaal niet. Maar vind wel gewoon dat een stemming onder land en bevolking dat moet reprecentateren in hele kabinet of eerste kamer.
en ben het neit eens met dealtjes ondereen van ik geef puntje weg aan jou en doe jij ff wat naar mij.
Dus omdat 23,6% van het land op Geert Wilders stemt, heeft de overige 76,4% maar pech?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:32 schreef kree het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij nederlanders zijn hardleers he
Mooi is het wel om te zien, als ik je het vuur aan je schenen leg en kritische vragen ga stellen dat we maar stoppen met discussieren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:34 schreef kree het volgende:
ik hou erover op, want gewoon geen zin meer. maar moet zeggen interessante discussie dit
je mist dus het punt en kun je met nummers komen. wat het volk wil is gewoon totaal iets anders als wat het hiervoor was,. en kun je lang of kort over lullen. dat blijkt uit stemmen.\|quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dus omdat 23,6% van het land op Geert Wilders stemt, heeft de overige 76,4% maar pech?
niet terug spelen dit, dat vroeg ik al veel eerder aan jou?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mooi is het wel om te zien, als ik je het vuur aan je schenen leg en kritische vragen ga stellen dat we maar stoppen met discussieren.
Ik kom gewoon ff met logica en getallen aan, en je weet dat je geen goed tegenargument hebt, dus je stopt maar
Land kapotquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:37 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat we naar alle waarschijnlijkheid geen Frans Timmermans als premier krijgen. De horror.
"Het volk" is 23,6%.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
je mist dus het punt en kun je met nummers komen. wat het volk wil is gewoon totaal iets anders als wat het hiervoor was,. en kun je lang of kort over lullen. dat blijkt uit stemmen.\|
DUs ok trek je conclusies he?
KLOPT. En uit die stemmen blijkt dat 23,6% op de PVV heeft gestemd, en dus veruit de meerderheid (76,4%) dat dus NIET wil.quote:dat blijkt uit stemmen.\|
ja en dat systeem moet dus ook de weg uit, dat we teveel kleine partijtjes hebben die ook stemmen mogen krijgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
"Het volk" is 23,6%.
"En dan kan je met nummers komen", alsof dat een tegenargument is
[..]
KLOPT. En uit die stemmen blijkt dat 23,6% op de PVV heeft gestemd, en dus veruit de meerderheid (76,4%) dat dus NIET wil.
Ik trek mijn conclusie inderdaad. Voornamelijk over die kronkel in jouw bovenkamer
neequote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja en dat systeem moet dus ook de weg uit, dat we teveel kleine partijtjes hebben die ook stemmen mogen krijgen.
Maar over het algemeen het volk heeft rechts gestemd en zo zouden ze ook die richting op moeten? Altijd mee eens ik? wss niet. Maar geef het maar een kans he?
Giant douche vs turt sandwich.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:41 schreef Speklap3000 het volgende:
Dat twee-partijensysteem in de VS werkt idd zo goed
Gewoon links of rechts, en klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |