quote:Op woensdag 3 april 2024 19:55 schreef Sarabi het volgende:
Helaas is een van de oude puzzels die ik heb liggen panorama en past die niet op mijn nieuwe matdus die valt sowieso af.
Jaaa, verder ben ik er echt superblij mee.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dat is jammer. .
Beetje fijne mat wel?
Zo zit ik er bijna elke avond bijquote:Op woensdag 3 april 2024 20:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaaa, verder ben ik er echt superblij mee.
Vanwege de katten kan ik echt niets laten liggen dus dit is ideaal.
En sinds dit weekend weet ik dat hij ook op de kleine tafel voor de tv past. Niet de beste manier voor mijn rugmaar soms wel leuk om voor de tv te puzzelen.
Zaterdag 6 april in Roelofarendsveenquote:Op woensdag 3 april 2024 20:17 schreef Smallish het volgende:
Gaan er niet wat dames uit dit topic morgen op voor het NK puzzelen? Is toch morgen? Zo ja, laten jullie even horen hoe het gaat? Of juist via jullie “supporters”? Best leuk en spannend! En leuk om te volgen….![]()
Ach ja, zaterdag natuurlijk……quote:Op woensdag 3 april 2024 23:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zaterdag 6 april in Roelofarendsveen
4 voorrondes en de finale op 1 dag
De solo moeten 500 stukjes leggen in 60min.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:40 schreef StevenHyde het volgende:
Succes dan![]()
Hoeveel stukjes moet je dan leggen?
Keep you posted!quote:Op woensdag 3 april 2024 20:17 schreef Smallish het volgende:
Gaan er niet wat dames uit dit topic morgen op voor het NK puzzelen? Is toch morgen? Zo ja, laten jullie even horen hoe het gaat? Of juist via jullie “supporters”? Best leuk en spannend! En leuk om te volgen….![]()
Jaaaa nog 2 nachtjes! Ik heb er echt veel zin in.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:17 schreef Smallish het volgende:
Als het een puzzel is die ik heb geoefend red ik t, anders niet. Dan zit ik tussen de 1:09-1:20 is mn ervaring.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:43 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jaaaa nog 2 nachtjes! Ik heb er echt veel zin in.
Ik hoor op social media dat veel mensen die meedoen het nog wel echt een uitdaging vinden om 500 stukjes in een uur te leggen. Dat lukt me over het algemeen wel. @:puala ook dacht ik. We zitten allebei in een andere voorronde dus wellicht halen we allebei de finale wel![]()
Denk dat ze zich op duo wel hebben verkeken. Anderhalf uur voor 1000 stukjes. Het snelste puzzelteam van Nederland haalt met zn vieren tegenwoordig ongeveer 45-55 minuten. Maar gemiddeld in de voorrondes halen de meeste snelle teams van 4 tussen de 1/1,5 uur. Dus met zn tweetjes is dat echt een flinke opgave denk ik.
Holy shit, dat doe ik dr niet naquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:12 schreef superkimmi het volgende:
De eerste solo finalist deed er net in de voorronde 34 minuten over. Dat is echt megasnel
Alleen kerstkriebels en op het nieuwe jaar zijn nog mogelijk.quote:
23 seconde langzamer dan de nummer 3quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
Helaas met een tijd van 40:18 4e geworden in de 2e voorronde en daarom geen finaleplaats…
Maar toch lekker gedaan @:superkimmi
quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
Helaas met een tijd van 40:18 4e geworden in de 2e voorronde en daarom geen finaleplaats…
Wauw wel echt een prestatiequote:Op zaterdag 6 april 2024 12:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
Dat is erg jammerquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:23 schreef superkimmi het volgende:
[..]
23 seconde langzamer dan de nummer 3
Ook een mooie prestatiequote:Op zaterdag 6 april 2024 15:59 schreef Puala het volgende:
Top 10 van mn ronde maar weet niet precies hoeveelste, dacht 8e
Zonde! Wel alsnog heel knapquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:23 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Vast wel haha. En als het ff kan ook bij de duoquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonde! Wel alsnog heel knapGa je het volgend jaar nog eens proberen?
Wat jammer! Maar nog steeds super gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:23 schreef superkimmi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:59 schreef Puala het volgende:
Top 10 van mn ronde maar weet niet precies hoeveelste, dacht 8e
Twee verschillende mag ook, zolang ze maar beide onder de actie vallen (en dat doen ze niet allemaal)quote:
DIe hebben vaak die aanbieding of niet?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
Jan van Haasteren-puzzels zijn 1+1 gratis bij Bol.com vandaag
Ja regelmatig we hebben er 2 besteld.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe hebben vaak die aanbieding of niet?
Helaas wel echt supermager aanbod, volgens mij maar vijf verschillende ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
Jan van Haasteren-puzzels zijn 1+1 gratis bij Bol.com vandaag
Dat was gisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)en&view=list&N=10564
Kan niks vinden over 1+1? Iemand die weet waar ik moet zoeken?
Tnx voor je antwoord. Hmmm, te laat dus. Heb nu iets van 25 Jvh puzzels en mijn vrouw zei ga maar weer een keer eentje maken die je jaren terug kocht ipv een nieuwe te kopenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat was gisteren.
Er was best wel keuze hoor meer dan een vorige keer.
Ik heb die vorige wel! Als je wil, kunnen we een keertje ruilen?quote:Op maandag 8 juli 2024 17:38 schreef H_T het volgende:
Nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
Helaas heb ik de vorige niet, dus zou ik die op Marktplaats moeten zoeken als ik die ook nog wil
Ik hou het in het achterhoofdquote:Op maandag 8 juli 2024 22:26 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb die vorige wel! Als je wil, kunnen we een keertje ruilen?
Haha nee dat snap ik. Dat was ook niet mijn insteekquote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hou het in het achterhoofdMaar ik ruil sowieso niet voor ik deze zelf gedaan heb
Prima te doen op 1 avond, zo blijktquote:Op maandag 8 juli 2024 17:38 schreef H_T het volgende:
Nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
Helaas heb ik de vorige niet, dus zou ik die op Marktplaats moeten zoeken als ik die ook nog wil
Wow... dat is indrukwekkendquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben best jaloers.
Ik ben superjaloers.
[ afbeelding ]
Leuk! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:57 schreef Patapon het volgende:
O.a. een puzzel gehad voor mijn verjaardag. 😁
[ afbeelding ]
Nog gefeliciteerd. Mooie puzzel heb je er weer een te doenquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:57 schreef Patapon het volgende:
O.a. een puzzel gehad voor mijn verjaardag. 😁
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Voor het eerst in tijden weer eens iets afgemaakt, 1000 stukjes, compleet en glow in the dark![]()
[ afbeelding ]
Je gaat hem krijgen van die Sinterklaas?quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sinterklaas heeft me gezegd dat ik De Van Haasteren advent-kalender niet mag kopen
Ik hoop het. Alleen kreeg expliciet te horen dat ik die niet mag kopenquote:Op zondag 15 september 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat hem krijgen van die Sinterklaas?
Ik zag hem ook! Lijkt mij echt leuk hahaquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sinterklaas heeft me gezegd dat ik De Van Haasteren advent-kalender niet mag kopen
Er is een livestream!quote:Op woensdag 18 september 2024 09:15 schreef linebear het volgende:
Zitten we klaar voor World Champion Jigsaw?
Ik heb inmiddels ook beide adventkalenders binnen gekregen. Kan niet wachten
Nice. In Nederland hadden ze bij t NK ook 32 minuten gehaald. Zit er al best dichtbijquote:Op woensdag 18 september 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is een livestream!
500 stukjes binnen 27 minuten in de individuele ronde
Ga jij nog een keer meedoen aan zo'n toernooi?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:52 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nice. In Nederland hadden ze bij t NK ook 32 minuten gehaald. Zit er al best dichtbij
Zeker! In januari speel ik de voorronde van het NK solo. Dit jaar doen ze net als bij de teams, ook verschillende voorrondes voor solo en duoquote:Op donderdag 19 september 2024 10:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga jij nog een keer meedoen aan zo'n toernooi?
Welke locatie doe je mee?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zeker! In januari speel ik de voorronde van het NK solo. Dit jaar doen ze net als bij de teams, ook verschillende voorrondes voor solo en duo
O leukquote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zeker! In januari speel ik de voorronde van het NK solo. Dit jaar doen ze net als bij de teams, ook verschillende voorrondes voor solo en duo
Haha dat dacht ik al toen de vraag kwam. Want in januari is de enige andere locatie roelofarendsveen en dat leek me minder logischquote:
oh afstand is in NL meestal goed te doen. Maar heb idd degene dichtste bij huis uitgekozenquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:25 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik al toen de vraag kwam. Want in januari is de enige andere locatie roelofarendsveen en dat leek me minder logisch
Wat een aparte vormen voor sommige stukjesquote:
Die ziet er cool uit, vooral die bijzondere vormen inderdaadquote:
Oh grappig, zo af lijkt dat het juist makkelijker makenquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:04 schreef Patapon het volgende:
Die aparte vormen maakte het lastig. Vooral omdat die voornamelijk in de lucht zaten.
@Puala en ik sowieso. In dezelfde voorronde. Maar die is pas in januariquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:57 schreef drakin het volgende:
Ik hoor hier vanmorgen over dat de voorrondes weer beginnen, wie van hier doen er mee?
Dan pas?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
@:puala en ik sowieso. In dezelfde voorronde. Maar die is pas in januari
Best veel. Waren er altijd al stuk of 15 voor teams. En nu zijn er dus ook solo en duoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan pas?Ik hoor het van iemand die vanavond naar een voorronde gaat. Hoeveel voorrondes zijn er?
Jemig, wat een grote aanloop voor het zover is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
@:puala en ik sowieso. In dezelfde voorronde. Maar die is pas in januari
Ik doe volgend weekend mee met een solo voorronde.Hoop vooral binnen de tijdslimiet te finishen, streeftijd sub 2 uur. 1e keer dat ik met zoiets meedoe, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:57 schreef drakin het volgende:
Ik hoor hier vanmorgen over dat de voorrondes weer beginnen, wie van hier doen er mee?
Knap hoor, ik doe altijd weken over één puzzel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:56 schreef LexerZ het volgende:
[..]
Ik doe volgend weekend mee met een solo voorronde.Hoop vooral binnen de tijdslimiet te finishen, streeftijd sub 2 uur. 1e keer dat ik met zoiets meedoe, ben benieuwd!
Snelste leggen ze in ongeveer 32minquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:56 schreef LexerZ het volgende:
[..]
Ik doe volgend weekend mee met een solo voorronde.Hoop vooral binnen de tijdslimiet te finishen, streeftijd sub 2 uur. 1e keer dat ik met zoiets meedoe, ben benieuwd!
Ik vind het zo knap dat mensen het zo snel kunnen, ik zit soms uren op een stukjequote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef drakin het volgende:
32 minuten![]()
Ik doe er ook net als Dot weken over, of vergeet de puzzel compleet weer
Ja, dan snap ik dat je de puzzel niet af krijgt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat mensen het zo snel kunnen, ik zit soms uren op een stukje
Krijg hem wel af, maar somsquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik dat je de puzzel niet af krijgt.
Tip: niet op stukjes gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat mensen het zo snel kunnen, ik zit soms uren op een stukje
Dat is wel een goede tip thnxquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:26 schreef Patapon het volgende:
[..]
Tip: niet op stukjes gaan zitten.
De winnares zat naast mij, bizar snel! Ik deed er 1h 42min over, doel gehaald dus tevredenquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:36 schreef Puala het volgende:
De soliste van vandaag legde de puzzel in 40 min, dat is wel do-able
Ook netjes!quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:32 schreef LexerZ het volgende:
[..]
De winnares zat naast mij, bizar snel! Ik deed er 1h 42min over, doel gehaald dus tevreden
Ja dat klinkt haalbaar! Dat was mijn tijd vorig jaar ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:36 schreef Puala het volgende:
De soliste van vandaag legde de puzzel in 40 min, dat is wel do-able
Zo 40 min ppppffff en jij ook snelquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:32 schreef LexerZ het volgende:
[..]
De winnares zat naast mij, bizar snel! Ik deed er 1h 42min over, doel gehaald dus tevreden
IK vraag mij altijd af hoe ze het zo snel doenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef drakin het volgende:
32 minuten![]()
Ik doe er ook net als Dot weken over, of vergeet de puzzel compleet weer
Ze hebben natuurlijk geen leven buiten puzzelenquote:Op woensdag 6 november 2024 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vraag mij altijd af hoe ze het zo snel doen
quote:Op woensdag 6 november 2024 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk geen leven buiten puzzelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:19 schreef heywoodu het volgende:
We hebben eindelijk een huis en zijn druk bezig, om het huis van mijn ouders alvast wat leger te maken zijn de meeste puzzels inmiddels over en zojuist in een kast op een zolderkamer ingedeeld![]()
![]()
Er zijn er een paar waarvan ik wéét dat ik ze heb, maar die ik nog niet tegen ben gekomen (Krypt roze en zwart bijvoorbeeld), en in elk geval één van 4000, 9000 en 18000 ligt er ook nog niet. Maar het gros wel en het verbaast me hoeveel er in de kast ging
Ik zal geen foto maken van de ravage bij ons thuis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er keurig uit
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:19 schreef heywoodu het volgende:
We hebben eindelijk een huis en zijn druk bezig, om het huis van mijn ouders alvast wat leger te maken zijn de meeste puzzels inmiddels over en zojuist in een kast op een zolderkamer ingedeeld![]()
![]()
Er zijn er een paar waarvan ik wéét dat ik ze heb, maar die ik nog niet tegen ben gekomen (Krypt roze en zwart bijvoorbeeld), en in elk geval één van 4000, 9000 en 18000 ligt er ook nog niet. Maar het gros wel en het verbaast me hoeveel er in de kast ging
Zo, dat zijn er heel wat. Netjes zo in een kast alles bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik zal geen foto maken van de ravage bij ons thuis!
Ziet er keurig uit
Of juist wel, daarom moeten ze hem zo snel leggenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk geen leven buiten puzzelen
Hier nog nooitquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:37 schreef DaMart het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je tegen het einde van een puzzel, met nog een paar stukjes te gaan, een stukje nergens geplaatst krijgt, om er vervolgens achter te komen dat er een stukje dubbel in de doos zat en er dus een overblijft? Ik nu wel.
[ afbeelding ]
Ja! Ik zal vanavond ff kijken welke 1000 stukjes ik nu heb liggen. Volgens mij heb ik ook nog een combidoos met een 1000 en 500quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Met kerst heb ik de Van Haasteren brouwerij puzzel gekregen. Helaas 2000 stukjes dus die kan niet op mijn mat, en met onze katten is laten liggen op de tafel ook geen optie![]()
Iemand hier toevallig interesse om deze puzzel te ruilen tegen een Van Haasteren puzzel van 1000 stukjes?
Wat voor een mat heb je? Heb ooit zo'n oprolbare gekocht met zo'n kartonnen koker waar het omheen moest maar dat werkte niet. Heb geen hele grote tafel, dus een goede mat zou een mooie oplossing zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Met kerst heb ik de Van Haasteren brouwerij puzzel gekregen. Helaas 2000 stukjes dus die kan niet op mijn mat, en met onze katten is laten liggen op de tafel ook geen optie![]()
Iemand hier toevallig interesse om deze puzzel te ruilen tegen een Van Haasteren puzzel van 1000 stukjes?
Ik heb zo koffer, ideaal Je kan hem zo opbergen als de tafel nodig hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat voor een mat heb je? Heb ooit zo'n oprolbare gekocht met zo'n kartonnen koker waar het omheen moest maar dat werkte niet. Heb geen hele grote tafel, dus een goede mat zou een mooie oplossing zijn.
Ja dat kan ook, ik maak bij een moeilijk puzzel ook stukken op die delen en dan kan ik het later zo bij depuzzel schuivenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:54 schreef Elleska het volgende:
Ik heb die koffer ook en heb daarin eens een grotere puzzel gemaakt in delen door gebruik te maken van de inlegdelen. Niet helemaal zo mooi als een geheel maar het werkt wel en als je wil kan je op het einde alles nog een geheel maken.
Dankjewel. De link lijkt dood, want ik kom gewoon op bol.com. Zou je nog eens willen sturen misschien?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo koffer, ideaal Je kan hem zo opbergen als de tafel nodig hebt
Je hebt hem in meerdere maten
https://www.bol.com/nl/nl(...)eMggdvgaAhZ2EALw_wcB
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_12.14.ProductTitlequote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel. De link lijkt dood, want ik kom gewoon op bol.com. Zou je nog eens willen sturen misschien?
Super! Ik heb eventueel ook nog de Van Haasteren Eurosong contest 1000 stukjes ter ruilquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja! Ik zal vanavond ff kijken welke 1000 stukjes ik nu heb liggen. Volgens mij heb ik ook nog een combidoos met een 1000 en 500
Ik heb dequote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat voor een mat heb je? Heb ooit zo'n oprolbare gekocht met zo'n kartonnen koker waar het omheen moest maar dat werkte niet. Heb geen hele grote tafel, dus een goede mat zou een mooie oplossing zijn.
Ziet er super handig uit op dat filmpje. Denk dat ik die ook ga halen, tnxquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Super! Ik heb eventueel ook nog de Van Haasteren Eurosong contest 1000 stukjes ter ruildie is 1 keer gemaakt.
[..]
Ik heb de
Jumbo Portapuzzle Standaard voor puzzels tot 1500 stukjes
Erg blij mee
O dat lijkt mij ook wel ideaalquote:Op donderdag 9 januari 2025 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik puzzel op een plaat waarop 2000 stukjes kunnen
Met van die lades erin en zo! Ideaal
Klinkt handig. Is dat ook makkelijk te verplaatsen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik puzzel op een plaat waarop 2000 stukjes kunnen
Met van die lades erin en zo! Ideaal
Ja hij past onder de salontafel (net) verplaatsen gaat primaquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt handig. Is dat ook makkelijk te verplaatsen?
Onze puzzelmat begint wat tekenen van ouderdom te vertonen, dus kijken rond voor een nieuwe.
Zo koffer is ook wel fijn DaMart, die kan je ook wegzetten. Ik zet hem hier altijd achter een kast, ook als de puzzel half af is. Hij blijft dan gewoon in elkaar zittenquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt handig. Is dat ook makkelijk te verplaatsen?
Onze puzzelmat begint wat tekenen van ouderdom te vertonen, dus kijken rond voor een nieuwe.
Wij hebben nu een soort koffer met puzzelmat en 4 losse bakjes voor de stukjes.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hij past onder de salontafel (net) verplaatsen gaat prima
Een mat vind ik persoonlijk minder werken
Maar voorkeuren verschillen uiteraard
Zo oprolbare mat heb ik ook gehad, ik vond het een drama, vandaar dat ik toen die koffer heb aangeschaftquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben nu een soort koffer met puzzelmat en 4 losse bakjes voor de stukjes.
Ik zie ook wel van die oprolbare matten, maar daarbij ben ik dan weer bang dat als je verder wil gaan, je de halve puzzel opnieuw in elkaar kan zetten.
Een koffer is handig als je niet alleen bentquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben nu een soort koffer met puzzelmat en 4 losse bakjes voor de stukjes.
Ik zie ook wel van die oprolbare matten, maar daarbij ben ik dan weer bang dat als je verder wil gaan, je de halve puzzel opnieuw in elkaar kan zetten.
Ik ben ook alleen maar vind die koffer reuze handig, als je het even zat bent klap je hem dicht en weg ermeequote:Op donderdag 9 januari 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een koffer is handig als je niet alleen bent
Als alleenstaande zonder dieren en kinderen kan ik prima een puzzel "open" hebben liggen op de grond
Wel kinderen en dieren -> geen plaat
Mijn tip dan
En die matten vond ik echt niet fijn werken... veert mee en zo
Ik houd ook niet van een puzzel die blijft liggen en rommel ruim ik direct op.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar vind die koffer reuze handig, als je het even zat bent klap je hem dicht en weg ermee
Ik hou er niet van als de tafel altijd vol ligt, dus ruim het regelmatig even op ( als ik aan het puzzelen ben)
ZOu mij wel storen, of ik moet hem onder de bank kunnen schuiven zodat ik het niet ziequote:Op donderdag 9 januari 2025 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van een puzzel die blijft liggen en rommel ruim ik direct op.
Alleen een plaat onder mijn tafel stoort mij niet. Als hij daar ligt zie ik hem praktisch niet
Als ik heel raar onderuit ga hangen zie ik hem jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu mij wel storen, of ik moet hem onder de bank kunnen schuiven zodat ik het niet zie
Ja, hier lopen twee kinderen rond, dus opbergen is wel zo handigquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een koffer is handig als je niet alleen bent
Als alleenstaande zonder dieren en kinderen kan ik prima een puzzel "open" hebben liggen op de grond
Wel kinderen en dieren -> geen plaat
Mijn tip dan
En die matten vond ik echt niet fijn werken... veert mee en zo
Ik krijg zaterdag een kind en diens ouders (oftewel vrienden& hun kind) over de vloer en dat geeft lichte paniek. Dit huis is zo niet kindvriendelijkquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hier lopen twee kinderen rond, dus opbergen is wel zo handig.
A jammer, maar volgend jaar beter moet je maar denkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:19 schreef superkimmi het volgende:
Weer vierde.net als vorig jaar. En de eerste drie gaan door.
Zat wel gezellig toevallig naast @:puala
Ik denk dat ik volgend naar niet meer meedoe. Misschien met duo met @KapiteinIglo . Dan zonder druk, gewoon voor de leukquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jammer, maar volgend jaar beter moet je maar denken
ALs je die druk niet leuk vind zeker doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:00 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend naar niet meer meedoe. Misschien met duo met @:kapiteiniglo . Dan zonder druk, gewoon voor de leuk
De druk gaat wel. Maar kan niet zo goed tegen teleurstelling merk ik nu. Wordt liever 18e haha. Maar das mn eigen gebrek hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je die druk niet leuk vind zeker doen.
Het moet wel leuk blijven natuurlijk
Ja, daar moet je mee om leren gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
De druk gaat wel. Maar kan niet zo goed tegen teleurstelling merk ik nu. Wordt liever 18e haha. Maar das mn eigen gebrek hoor
Ook als je lager eindigt en niet oefent baal je ergens kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
De druk gaat wel. Maar kan niet zo goed tegen teleurstelling merk ik nu. Wordt liever 18e haha. Maar das mn eigen gebrek hoor
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:15 schreef linebear het volgende:
Ben zeer benieuwe hoe het zaterdag zal gaan. Ik verwacht niet de volgende ronde te halen.
Mag je de puzzel na afloop mee naar huis nemen?
Toch even een cheerleaderdansje voor jouquote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:15 schreef linebear het volgende:
Ben zeer benieuwe hoe het zaterdag zal gaan. Ik verwacht niet de volgende ronde te halen.
Jammerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:19 schreef superkimmi het volgende:
Weer vierde.net als vorig jaar. En de eerste drie gaan door.
Zat wel gezellig toevallig naast @:puala
Heel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Succes en veel plezier!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:15 schreef linebear het volgende:
Dat idee ken ik van quizzenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ja daarom doe ik mee. Kan ik voor volgend jaar flink gaan oefenenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch even een cheerleaderdansje voor jou
Het is toch al heel tof om erheen te gaan en mee te doen?
Deze kwam donderdag binnen en heb dit weekend een jvh gelegd en de koffer bevalt heel erg goedquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Super! Ik heb eventueel ook nog de Van Haasteren Eurosong contest 1000 stukjes ter ruildie is 1 keer gemaakt.
[..]
Ik heb de
Jumbo Portapuzzle Standaard voor puzzels tot 1500 stukjes
Erg blij mee
Fijn om te horenquote:Op maandag 20 januari 2025 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Deze kwam donderdag binnen en heb dit weekend een jvh gelegd en de koffer bevalt heel erg goed
Zeldaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:03 schreef Patapon het volgende:
Nieuwe puzzel begonnen, 50 tinten bruin.
[ afbeelding ]
Wauw snel gedaan ook.quote:
4 zaterdagen, in de middag een paar uur.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw snel gedaan ook.
Lijkt mij een lastige?
Vind het altijd zo knap dat mensen dat zo snel kunnen ik ben echt dagen/weken bezig met één puzzelquote:Op maandag 24 februari 2025 08:07 schreef Patapon het volgende:
[..]
4 zaterdagen, in de middag een paar uur.
De rand was lastig want die klopte telkens niet. En al die bruintinten lijken op elkaar.
Volgend weekend in de wissellijst doen en dan weer een nieuwe starten.
Dit inderdaad! En ik leg hem soms ook een tijdje wegquote:Op maandag 24 februari 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het altijd zo knap dat mensen dat zo snel kunnen ik ben echt dagen/weken bezig met één puzzel
Wat een aparte, mooi hoor Praadjequote:Op maandag 24 februari 2025 17:39 schreef praadje het volgende:
Omdat ik de gewone puzzels een beetje beu was ben ik aan een nieuwe uitdaging begonnen op puzzelgebied.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super tof!quote:Op maandag 24 februari 2025 17:39 schreef praadje het volgende:
Omdat ik de gewone puzzels een beetje beu was ben ik aan een nieuwe uitdaging begonnen op puzzelgebied.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De puzzel is iets anders dan de afbeelding, daarnaast is er een code verstopt in de puzzel. Er zit een boekje bij met het verhaal en een gesloten envelop met de oplossing.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:21 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik kan me hier weinig bij voorstellen, kan je een beetje uitleggen hoe dit werkt?
Gelukt! Alle raadsels gevonden en opgelost. Ik zal de oplossing in een spoiler zetten.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:32 schreef Patapon het volgende:
Hij is af! Nu de 8 raadsels nog oplossen.
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk welke escape-puzzle heb je?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb zo maar twee puzzels gekregen gisteren van een vriendin. De bibliotheek van Van Haasteren (ze vond het schandalig dat een lezer zoals ik die nog niet had) en een escaperoompuzzel. Die gaat van vriend naar vriend) ben zo benieuwd!
Secret of the scientistquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:36 schreef Patapon het volgende:
[..]
Leuk welke escape-puzzle heb je?
Ik heb de heksenkeuken.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vond de puzzel niet heel moeilijk, de raadsels vielen eigenlijk ook wel mee.quote:
Gelukkig valt die mee! Heb ook drie escaperoomboeken gekregen ooit en durf er niet aan omdat ik dom ben en niet wil falen. Dus niet heel moeilijk is perfect voor mijquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:38 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vond de puzzel niet heel moeilijk, de raadsels vielen eigenlijk ook wel mee.
Je bent niet domquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig valt die mee! Heb ook drie escaperoomboeken gekregen ooit en durf er niet aan omdat ik dom ben en niet wil falen. Dus niet heel moeilijk is perfect voor mij
Gewoon een rustig avondje voor gaan zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:46 schreef Patapon het volgende:
[..]
Je bent niet domen op de site kun je hints krijgen.
Zo dan. Wat snelquote:
O die gele, dat lijkt mij de hel om te puzzelenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:06 schreef Patapon het volgende:
Komt er net nog een cadeautje van manlief binnen.![]()
[ afbeelding ]
Nog zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die gele, dat lijkt mij de hel om te puzzelen
Ja, manlief geeft me graag moeilijke puzzels.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die gele, dat lijkt mij de hel om te puzzelen
Lekker ventje dan die man van jouquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:34 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, manlief geeft me graag moeilijke puzzels.
Gelukkig maar, ik ben benieuwd hoe lang je er over doetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:46 schreef Patapon het volgende:
Gelukkig hou ik van moeilijke puzzels.en van hem.
Ik zal een timer zetten als ik hem ga maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik ben benieuwd hoe lang je er over doet
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:01 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik zal een timer zetten als ik hem ga maken.
We zitten beiden aan een ander uiterste van het puzzelspectrum! Veel plezierquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:01 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik zal een timer zetten als ik hem ga maken.
O dat is altijd balen als je een stukje mistquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:36 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Verdomme, er mist een stukjeHopelijk komt die nog bovendrijven
(Wat een klotepuzzel!)
Leuke puzzel om te zienquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:36 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
(Wat een klotepuzzel!)
Vaak duikt ie wel op omdat ik de puzzel thuis voor het eerst uit de verpakking haal, en dan ligt ie ergens in de buurt van de tafel. Deze heb ik eerst ergens anders geprobeerd en daarna mee naar huis genomen, dus er is geen enkele garantie dat het missende stukje hier isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd balen als je een stukje mist
O dan is het helemaal balen, en daar waar je hem eerst geprobeerd hebt hebben ze hem ook niet gevonden?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Vaak duikt ie wel op omdat ik de puzzel thuis voor het eerst uit de verpakking haal, en dan ligt ie ergens in de buurt van de tafel. Deze heb ik eerst ergens anders geprobeerd en daarna mee naar huis genomen, dus er is geen enkele garantie dat het missende stukje hier is
Ik heb niks gehoord van het bungalowpark in Valkenburg waar ik eind november zatquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het helemaal balen, en daar waar je hem eerst geprobeerd hebt hebben ze hem ook niet gevonden?
Zullen die voor een puzzelstukje contact opnemen denk jequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord van het bungalowpark in Valkenburg waar ik eind november zat
Nee, ook omdat ze voor zover ik weet mijn contactgegevens niet hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen die voor een puzzelstukje contact opnemen denk je
Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:36 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
(Wat een klotepuzzel!)
Ik ben niet van plan deze ooit nog te maken, dus ik kan deze ook aan jou gevenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Maar als ik jou dat stukje geef mist die van mij een stukje, dus ja, dat schiet niet op
Je hebt de smaak te pakken?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben bezig met de Van Haasteren Rembrandt's Atelier bezig. 1000 stukjes
Wat een bruine bedoelingleuke plaat verder hoor. Alleen zo bruin en donker
Hierna de HHB-puzzel van Van Haasteren. Die is lekker licht. Mijn eerste 1500 stukjes-puzzel dan. Is wel spannend! Ben geen goede puzzelaar
Mooie plaat! En ziet er super moeilijk uitquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:00 schreef Patapon het volgende:
Afgelopen weekend Romantic Town by night van HEYE gemaakt. 7,5 uur mee bezig geweest, was lastiger dan ik dacht.
[ afbeelding ]
Als ik de rust in mijn hoofd heb puzzel ik in de avond. Alleen een scherm is zo saai. Van puzzelen krijg je geen vierkante oogjesquote:Op dinsdag 1 april 2025 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de smaak te pakken?
Ik vind die van Haasteren echt geen mooie en leuke puzzels.
Maar het merendeel van de puzzelaars vinden ze geweldig
In de avond kan ik juist niet puzzelen, ik zie dan de kleuren niet echt goed.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooie plaat! En ziet er super moeilijk uit
Vanavodn ga ik ook weer verder
[..]
Als ik de rust in mijn hoofd heb puzzel ik in de avond. Alleen een scherm is zo saai. Van puzzelen krijg je geen vierkante oogjes
Die is leuk!!! Echt super tofquote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Patapon het volgende:
Puzzel af.
Pokemon challenge
Net geen 7 uur over gedaan.
[ afbeelding ]
Vlot hoorquote:Op zondag 6 april 2025 16:13 schreef Patapon het volgende:
Puzzel af.
Pokemon challenge
Net geen 7 uur over gedaan.
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zondag 18 mei 2025 19:42 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik heb mijn eerste Wasgij-puzzel gemaakt. Best grappig voor een keertje....
[ afbeelding ]
Vond het wel mee vallen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik meestal grotere puzzels maak.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tof!
Die lijken mij echt te moeilijk
Oooh dat klinkt aantrekkelijkquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:58 schreef H_T het volgende:
Bol heeft vandaag 1+1 gratis op Wasgij en Jan van Haasteren hoorde ik net op de radio
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:52 schreef heywoodu het volgende:
Aan de ene kant fijn dat de zakken zo gemarkeerd zijn....Aan de andere kant....tja....het is natuurlijk wel een kleinere uitdaging dan...twijfels, twijfels.
[ afbeelding ]
Kantstukjes zoeken vind ik al stom bij 1000 stukjesquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:00 schreef heywoodu het volgende:
Toch de zakken geopend om even de kantstukjes te zoeken (op één zak na, maar volgens mij zitten daar geen kantstukjes in). De vier hoekstukjes liggen alvast (in een willekeurige hoek, geen idee nog waar ze precies moeten), bijna klaar!
Banaan voor de schaal, uiteraard.
[ afbeelding ]
Zeker bij zo'n hele grote is het eigenlijk ook niet per se handig om alle kantstukjes er eerst uit te gaan filteren, duurt hartstikke lang, maar ik wilde een concreet beginpunt hebben én zeker weten dat alles gaat passenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kantstukjes zoeken vind ik al stom bij 1000 stukjes
(Dacht even dat je bedoelde dat er geen randjes in zaten)
Veel succes
Dat begrijp ik helemaal!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker bij zo'n hele grote is het eigenlijk ook niet per se handig om alle kantstukjes er eerst uit te gaan filteren, duurt hartstikke lang, maar ik wilde een concreet beginpunt hebben én zeker weten dat alles gaat passen
Nee joh, gewoon lekker puzzelen zoals je het zelf leuk vindt toch, of het nou 50 of 50duizend stukjes zijn of wat dan ook. Er zijn bijna net zoveel variaties als mensenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik helemaal!
Alleen ik ben nogal een sukkel op puzzelgebied
Hahaha ja! Ik zit dan met een doos op schoot te grabbelen en proberen. Sorteer amper en doe er tijden overquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker puzzelen zoals je het zelf leuk vindt toch, of het nou 50 of 50duizend stukjes zijn of wat dan ook. Er zijn bijna net zoveel variaties als mensen
Oh zeker, vond het erg leuk en was stiekem best zenuwachtigquote:Op maandag 16 juni 2025 14:28 schreef Patapon het volgende:
Goed gedaan toch?
Lijkt me best spannend om voor de eerste keer mee te doen.
Werd ook gesponsord door Ravensburger.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
Hee, een keer geen Jan van Haasterenpuzzel bij een puzzelwedstrijd. Dat houdt mij altijd tegen, want aan die puzzels heb ik een hekel. Misschien ook maar eens een keertje aan zoiets meedoen
Heb ik ook een hekel aan die Jan van Haasterenpuzels. Ik puzzel niet snel genoeg om mee te doen helaasquote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
Hee, een keer geen Jan van Haasterenpuzzel bij een puzzelwedstrijd. Dat houdt mij altijd tegen, want aan die puzzels heb ik een hekel. Misschien ook maar eens een keertje aan zoiets meedoen
Dat schrijft Fietsertje ook. Die heeft er ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik juist een hekel aan die Jan van Haasterenpuzels. Ik puzzel niet snel genoeg om mee te doen helaas
Oef wat een plaatquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:04 schreef Fietsertje70 het volgende:
en weer eentje met 1500 stukjes....
[ afbeelding ]
Baas boven baasquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:13 schreef Fietsertje70 het volgende:
Hier liggen de 2000+ puzzels op een plank, deze doen we gewoon in een paar dagen.
Ach ja het is ook geen wedstrijdquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:22 schreef Fietsertje70 het volgende:
we zijn al met tweeën, scheelt ook. Gaat dan ook 2x zo snel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |