Ja, daar moet je mee om leren gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
De druk gaat wel. Maar kan niet zo goed tegen teleurstelling merk ik nu. Wordt liever 18e haha. Maar das mn eigen gebrek hoor
Ook als je lager eindigt en niet oefent baal je ergens kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
De druk gaat wel. Maar kan niet zo goed tegen teleurstelling merk ik nu. Wordt liever 18e haha. Maar das mn eigen gebrek hoor
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:15 schreef linebear het volgende:
Ben zeer benieuwe hoe het zaterdag zal gaan. Ik verwacht niet de volgende ronde te halen.
Mag je de puzzel na afloop mee naar huis nemen?
Toch even een cheerleaderdansje voor jouquote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:15 schreef linebear het volgende:
Ben zeer benieuwe hoe het zaterdag zal gaan. Ik verwacht niet de volgende ronde te halen.
Jammerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:19 schreef superkimmi het volgende:
Weer vierde.net als vorig jaar. En de eerste drie gaan door.
Zat wel gezellig toevallig naast @:puala
Heel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Succes en veel plezier!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:15 schreef linebear het volgende:
Dat idee ken ik van quizzenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:09 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ja daarom doe ik mee. Kan ik voor volgend jaar flink gaan oefenenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch even een cheerleaderdansje voor jou
Het is toch al heel tof om erheen te gaan en mee te doen?
Deze kwam donderdag binnen en heb dit weekend een jvh gelegd en de koffer bevalt heel erg goedquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Super! Ik heb eventueel ook nog de Van Haasteren Eurosong contest 1000 stukjes ter ruildie is 1 keer gemaakt.
[..]
Ik heb de
Jumbo Portapuzzle Standaard voor puzzels tot 1500 stukjes
Erg blij mee
Fijn om te horenquote:Op maandag 20 januari 2025 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Deze kwam donderdag binnen en heb dit weekend een jvh gelegd en de koffer bevalt heel erg goed
Zeldaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:03 schreef Patapon het volgende:
Nieuwe puzzel begonnen, 50 tinten bruin.
[ afbeelding ]
Wauw snel gedaan ook.quote:
4 zaterdagen, in de middag een paar uur.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw snel gedaan ook.
Lijkt mij een lastige?
Vind het altijd zo knap dat mensen dat zo snel kunnen ik ben echt dagen/weken bezig met één puzzelquote:Op maandag 24 februari 2025 08:07 schreef Patapon het volgende:
[..]
4 zaterdagen, in de middag een paar uur.
De rand was lastig want die klopte telkens niet. En al die bruintinten lijken op elkaar.
Volgend weekend in de wissellijst doen en dan weer een nieuwe starten.
Dit inderdaad! En ik leg hem soms ook een tijdje wegquote:Op maandag 24 februari 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het altijd zo knap dat mensen dat zo snel kunnen ik ben echt dagen/weken bezig met één puzzel
Wat een aparte, mooi hoor Praadjequote:Op maandag 24 februari 2025 17:39 schreef praadje het volgende:
Omdat ik de gewone puzzels een beetje beu was ben ik aan een nieuwe uitdaging begonnen op puzzelgebied.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super tof!quote:Op maandag 24 februari 2025 17:39 schreef praadje het volgende:
Omdat ik de gewone puzzels een beetje beu was ben ik aan een nieuwe uitdaging begonnen op puzzelgebied.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |