O wat ontzettend tof en knap! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
Toch even delen hier aangezien ze het zelf niet gedaan heeft…
@:superkimmi is 16e geworden van NL op het NK legpuzzelen in de solo!
Samen in de DUO zijn we 19e van NL geworden![]()
Netjesquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
Toch even delen hier aangezien ze het zelf niet gedaan heeft…
@:superkimmi is 16e geworden van NL op het NK legpuzzelen in de solo!
Samen in de DUO zijn we 19e van NL geworden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |