O wat ontzettend tof en knap! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
Toch even delen hier aangezien ze het zelf niet gedaan heeft…
@:superkimmi is 16e geworden van NL op het NK legpuzzelen in de solo!
Samen in de DUO zijn we 19e van NL geworden![]()
Netjesquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
Toch even delen hier aangezien ze het zelf niet gedaan heeft…
@:superkimmi is 16e geworden van NL op het NK legpuzzelen in de solo!
Samen in de DUO zijn we 19e van NL geworden![]()
Net even opgezocht en damn, dat is niet goedquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:08 schreef superkimmi het volgende:
Omg er komt een 40.000 stukjes Pokemon puzzel uit van Ravensburger
Oeh, kind is gek op pokemon en ik op puzzelen. Familie projectquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:08 schreef superkimmi het volgende:
Omg er komt een 40.000 stukjes Pokemon puzzel uit van Ravensburger
Haha goedkopere optie: 10 planken kopen waar het formaat 4.000 stukjes op kan. En die op je tafel leggen. Zo heb ik de disney 40.000 ook gedaanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net even opgezocht en damn, dat is niet goed![]()
Die gaat hier immers niet passen, dus dat wordt een nieuw huis zoeken want hij is supercool
Maar hij moet natuurlijk wel op de één of andere manier aan de muur, dat zou toch supercool zijn. Enige wat nog mist is de puzzel en een muur die groot genoeg is.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:04 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha goedkopere optie: 10 planken kopen waar het formaat 4.000 stukjes op kan. En die op je tafel leggen. Zo heb ik de disney 40.000 ook gedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |