Dat is jammer. .quote:Op woensdag 3 april 2024 19:55 schreef Sarabi het volgende:
Helaas is een van de oude puzzels die ik heb liggen panorama en past die niet op mijn nieuwe mat dus die valt sowieso af.
Jaaa, verder ben ik er echt superblij mee.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is jammer. .
Beetje fijne mat wel?
Zo zit ik er bijna elke avond bij alleen nu even toevallig niet. Is fijn! Hopelijk past hetquote:Op woensdag 3 april 2024 20:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaaa, verder ben ik er echt superblij mee.
Vanwege de katten kan ik echt niets laten liggen dus dit is ideaal.
En sinds dit weekend weet ik dat hij ook op de kleine tafel voor de tv past. Niet de beste manier voor mijn rug maar soms wel leuk om voor de tv te puzzelen.
Zaterdag 6 april in Roelofarendsveenquote:Op woensdag 3 april 2024 20:17 schreef Smallish het volgende:
Gaan er niet wat dames uit dit topic morgen op voor het NK puzzelen? Is toch morgen? Zo ja, laten jullie even horen hoe het gaat? Of juist via jullie “supporters”? Best leuk en spannend! En leuk om te volgen….
Ach ja, zaterdag natuurlijk……quote:Op woensdag 3 april 2024 23:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zaterdag 6 april in Roelofarendsveen
4 voorrondes en de finale op 1 dag
De solo moeten 500 stukjes leggen in 60min.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:40 schreef StevenHyde het volgende:
Succes dan
Hoeveel stukjes moet je dan leggen?
Keep you posted!quote:Op woensdag 3 april 2024 20:17 schreef Smallish het volgende:
Gaan er niet wat dames uit dit topic morgen op voor het NK puzzelen? Is toch morgen? Zo ja, laten jullie even horen hoe het gaat? Of juist via jullie “supporters”? Best leuk en spannend! En leuk om te volgen….
Jaaaa nog 2 nachtjes! Ik heb er echt veel zin in.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:17 schreef Smallish het volgende:
Als het een puzzel is die ik heb geoefend red ik t, anders niet. Dan zit ik tussen de 1:09-1:20 is mn ervaring.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:43 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jaaaa nog 2 nachtjes! Ik heb er echt veel zin in.
Ik hoor op social media dat veel mensen die meedoen het nog wel echt een uitdaging vinden om 500 stukjes in een uur te leggen. Dat lukt me over het algemeen wel. @:puala ook dacht ik. We zitten allebei in een andere voorronde dus wellicht halen we allebei de finale wel
Denk dat ze zich op duo wel hebben verkeken. Anderhalf uur voor 1000 stukjes. Het snelste puzzelteam van Nederland haalt met zn vieren tegenwoordig ongeveer 45-55 minuten. Maar gemiddeld in de voorrondes halen de meeste snelle teams van 4 tussen de 1/1,5 uur. Dus met zn tweetjes is dat echt een flinke opgave denk ik.
Holy shit, dat doe ik dr niet naquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:12 schreef superkimmi het volgende:
De eerste solo finalist deed er net in de voorronde 34 minuten over. Dat is echt megasnel
Alleen kerstkriebels en op het nieuwe jaar zijn nog mogelijk.quote:
23 seconde langzamer dan de nummer 3quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
Helaas met een tijd van 40:18 4e geworden in de 2e voorronde en daarom geen finaleplaats…
Maar toch lekker gedaan @:superkimmi
quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
Helaas met een tijd van 40:18 4e geworden in de 2e voorronde en daarom geen finaleplaats…
Wauw wel echt een prestatiequote:Op zaterdag 6 april 2024 12:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hoe laat ben jij er?quote:
Dat is erg jammerquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:23 schreef superkimmi het volgende:
[..]
23 seconde langzamer dan de nummer 3
Ook een mooie prestatiequote:Op zaterdag 6 april 2024 15:59 schreef Puala het volgende:
Top 10 van mn ronde maar weet niet precies hoeveelste, dacht 8e
Zonde! Wel alsnog heel knap Ga je het volgend jaar nog eens proberen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:23 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Vast wel haha. En als het ff kan ook bij de duoquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonde! Wel alsnog heel knap Ga je het volgend jaar nog eens proberen?
Wat jammer! Maar nog steeds super gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:23 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ook netjes gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:59 schreef Puala het volgende:
Top 10 van mn ronde maar weet niet precies hoeveelste, dacht 8e
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |