Ze hebben natuurlijk geen leven buiten puzzelenquote:Op woensdag 6 november 2024 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vraag mij altijd af hoe ze het zo snel doen
quote:Op woensdag 6 november 2024 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk geen leven buiten puzzelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:19 schreef heywoodu het volgende:
We hebben eindelijk een huis en zijn druk bezig, om het huis van mijn ouders alvast wat leger te maken zijn de meeste puzzels inmiddels over en zojuist in een kast op een zolderkamer ingedeeld![]()
![]()
Er zijn er een paar waarvan ik wéét dat ik ze heb, maar die ik nog niet tegen ben gekomen (Krypt roze en zwart bijvoorbeeld), en in elk geval één van 4000, 9000 en 18000 ligt er ook nog niet. Maar het gros wel en het verbaast me hoeveel er in de kast ging
Ik zal geen foto maken van de ravage bij ons thuis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er keurig uit
Op anoniem
quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:19 schreef heywoodu het volgende:
We hebben eindelijk een huis en zijn druk bezig, om het huis van mijn ouders alvast wat leger te maken zijn de meeste puzzels inmiddels over en zojuist in een kast op een zolderkamer ingedeeld![]()
![]()
Er zijn er een paar waarvan ik wéét dat ik ze heb, maar die ik nog niet tegen ben gekomen (Krypt roze en zwart bijvoorbeeld), en in elk geval één van 4000, 9000 en 18000 ligt er ook nog niet. Maar het gros wel en het verbaast me hoeveel er in de kast ging
Zo, dat zijn er heel wat. Netjes zo in een kast alles bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik zal geen foto maken van de ravage bij ons thuis!
Ziet er keurig uit
Of juist wel, daarom moeten ze hem zo snel leggenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk geen leven buiten puzzelen
Hier nog nooitquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:37 schreef DaMart het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je tegen het einde van een puzzel, met nog een paar stukjes te gaan, een stukje nergens geplaatst krijgt, om er vervolgens achter te komen dat er een stukje dubbel in de doos zat en er dus een overblijft? Ik nu wel.
[ afbeelding ]
Ja! Ik zal vanavond ff kijken welke 1000 stukjes ik nu heb liggen. Volgens mij heb ik ook nog een combidoos met een 1000 en 500quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Met kerst heb ik de Van Haasteren brouwerij puzzel gekregen. Helaas 2000 stukjes dus die kan niet op mijn mat, en met onze katten is laten liggen op de tafel ook geen optie![]()
Iemand hier toevallig interesse om deze puzzel te ruilen tegen een Van Haasteren puzzel van 1000 stukjes?
Wat voor een mat heb je? Heb ooit zo'n oprolbare gekocht met zo'n kartonnen koker waar het omheen moest maar dat werkte niet. Heb geen hele grote tafel, dus een goede mat zou een mooie oplossing zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Met kerst heb ik de Van Haasteren brouwerij puzzel gekregen. Helaas 2000 stukjes dus die kan niet op mijn mat, en met onze katten is laten liggen op de tafel ook geen optie![]()
Iemand hier toevallig interesse om deze puzzel te ruilen tegen een Van Haasteren puzzel van 1000 stukjes?
Ik heb zo koffer, ideaal Je kan hem zo opbergen als de tafel nodig hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat voor een mat heb je? Heb ooit zo'n oprolbare gekocht met zo'n kartonnen koker waar het omheen moest maar dat werkte niet. Heb geen hele grote tafel, dus een goede mat zou een mooie oplossing zijn.
Ja dat kan ook, ik maak bij een moeilijk puzzel ook stukken op die delen en dan kan ik het later zo bij depuzzel schuivenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:54 schreef Elleska het volgende:
Ik heb die koffer ook en heb daarin eens een grotere puzzel gemaakt in delen door gebruik te maken van de inlegdelen. Niet helemaal zo mooi als een geheel maar het werkt wel en als je wil kan je op het einde alles nog een geheel maken.
Dankjewel. De link lijkt dood, want ik kom gewoon op bol.com. Zou je nog eens willen sturen misschien?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo koffer, ideaal Je kan hem zo opbergen als de tafel nodig hebt
Je hebt hem in meerdere maten
https://www.bol.com/nl/nl(...)eMggdvgaAhZ2EALw_wcB
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_12.14.ProductTitlequote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel. De link lijkt dood, want ik kom gewoon op bol.com. Zou je nog eens willen sturen misschien?
Super! Ik heb eventueel ook nog de Van Haasteren Eurosong contest 1000 stukjes ter ruilquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja! Ik zal vanavond ff kijken welke 1000 stukjes ik nu heb liggen. Volgens mij heb ik ook nog een combidoos met een 1000 en 500
Ik heb dequote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat voor een mat heb je? Heb ooit zo'n oprolbare gekocht met zo'n kartonnen koker waar het omheen moest maar dat werkte niet. Heb geen hele grote tafel, dus een goede mat zou een mooie oplossing zijn.
Ziet er super handig uit op dat filmpje. Denk dat ik die ook ga halen, tnxquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Super! Ik heb eventueel ook nog de Van Haasteren Eurosong contest 1000 stukjes ter ruildie is 1 keer gemaakt.
[..]
Ik heb de
Jumbo Portapuzzle Standaard voor puzzels tot 1500 stukjes
Erg blij mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |