Je gaat hem krijgen van die Sinterklaas?quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sinterklaas heeft me gezegd dat ik De Van Haasteren advent-kalender niet mag kopen
Ik hoop het. Alleen kreeg expliciet te horen dat ik die niet mag kopenquote:Op zondag 15 september 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat hem krijgen van die Sinterklaas?
Ik zag hem ook! Lijkt mij echt leuk hahaquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sinterklaas heeft me gezegd dat ik De Van Haasteren advent-kalender niet mag kopen
Er is een livestream!quote:Op woensdag 18 september 2024 09:15 schreef linebear het volgende:
Zitten we klaar voor World Champion Jigsaw?
Ik heb inmiddels ook beide adventkalenders binnen gekregen. Kan niet wachten
Nice. In Nederland hadden ze bij t NK ook 32 minuten gehaald. Zit er al best dichtbijquote:Op woensdag 18 september 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is een livestream!
500 stukjes binnen 27 minuten in de individuele ronde
Ga jij nog een keer meedoen aan zo'n toernooi?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:52 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nice. In Nederland hadden ze bij t NK ook 32 minuten gehaald. Zit er al best dichtbij
Zeker! In januari speel ik de voorronde van het NK solo. Dit jaar doen ze net als bij de teams, ook verschillende voorrondes voor solo en duoquote:Op donderdag 19 september 2024 10:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga jij nog een keer meedoen aan zo'n toernooi?
Welke locatie doe je mee?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zeker! In januari speel ik de voorronde van het NK solo. Dit jaar doen ze net als bij de teams, ook verschillende voorrondes voor solo en duo
O leukquote:Op donderdag 19 september 2024 19:59 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zeker! In januari speel ik de voorronde van het NK solo. Dit jaar doen ze net als bij de teams, ook verschillende voorrondes voor solo en duo
Haha dat dacht ik al toen de vraag kwam. Want in januari is de enige andere locatie roelofarendsveen en dat leek me minder logischquote:
oh afstand is in NL meestal goed te doen. Maar heb idd degene dichtste bij huis uitgekozenquote:Op vrijdag 20 september 2024 09:25 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik al toen de vraag kwam. Want in januari is de enige andere locatie roelofarendsveen en dat leek me minder logisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |