De puzzel is iets anders dan de afbeelding, daarnaast is er een code verstopt in de puzzel. Er zit een boekje bij met het verhaal en een gesloten envelop met de oplossing.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:21 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik kan me hier weinig bij voorstellen, kan je een beetje uitleggen hoe dit werkt?
Gelukt! Alle raadsels gevonden en opgelost. Ik zal de oplossing in een spoiler zetten.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:32 schreef Patapon het volgende:
Hij is af! Nu de 8 raadsels nog oplossen.
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk welke escape-puzzle heb je?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb zo maar twee puzzels gekregen gisteren van een vriendin. De bibliotheek van Van Haasteren (ze vond het schandalig dat een lezer zoals ik die nog niet had) en een escaperoompuzzel. Die gaat van vriend naar vriend) ben zo benieuwd!
Secret of the scientistquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:36 schreef Patapon het volgende:
[..]
Leuk welke escape-puzzle heb je?
Ik heb de heksenkeuken.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vond de puzzel niet heel moeilijk, de raadsels vielen eigenlijk ook wel mee.quote:
Gelukkig valt die mee! Heb ook drie escaperoomboeken gekregen ooit en durf er niet aan omdat ik dom ben en niet wil falen. Dus niet heel moeilijk is perfect voor mijquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:38 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vond de puzzel niet heel moeilijk, de raadsels vielen eigenlijk ook wel mee.
Je bent niet domquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig valt die mee! Heb ook drie escaperoomboeken gekregen ooit en durf er niet aan omdat ik dom ben en niet wil falen. Dus niet heel moeilijk is perfect voor mij
Gewoon een rustig avondje voor gaan zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:46 schreef Patapon het volgende:
[..]
Je bent niet domen op de site kun je hints krijgen.
Zo dan. Wat snelquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |