Tof!quote:Op zondag 18 mei 2025 19:42 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik heb mijn eerste Wasgij-puzzel gemaakt. Best grappig voor een keertje....
[ afbeelding ]
Vond het wel mee vallen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik meestal grotere puzzels maak.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tof!
Die lijken mij echt te moeilijk
Oooh dat klinkt aantrekkelijkquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:58 schreef H_T het volgende:
Bol heeft vandaag 1+1 gratis op Wasgij en Jan van Haasteren hoorde ik net op de radio
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:52 schreef heywoodu het volgende:
Aan de ene kant fijn dat de zakken zo gemarkeerd zijn....Aan de andere kant....tja....het is natuurlijk wel een kleinere uitdaging dan...twijfels, twijfels.
[ afbeelding ]
Kantstukjes zoeken vind ik al stom bij 1000 stukjesquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:00 schreef heywoodu het volgende:
Toch de zakken geopend om even de kantstukjes te zoeken (op één zak na, maar volgens mij zitten daar geen kantstukjes in). De vier hoekstukjes liggen alvast (in een willekeurige hoek, geen idee nog waar ze precies moeten), bijna klaar!
Banaan voor de schaal, uiteraard.
[ afbeelding ]
Zeker bij zo'n hele grote is het eigenlijk ook niet per se handig om alle kantstukjes er eerst uit te gaan filteren, duurt hartstikke lang, maar ik wilde een concreet beginpunt hebben én zeker weten dat alles gaat passenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kantstukjes zoeken vind ik al stom bij 1000 stukjes
(Dacht even dat je bedoelde dat er geen randjes in zaten)
Veel succes
Dat begrijp ik helemaal!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker bij zo'n hele grote is het eigenlijk ook niet per se handig om alle kantstukjes er eerst uit te gaan filteren, duurt hartstikke lang, maar ik wilde een concreet beginpunt hebben én zeker weten dat alles gaat passen
Nee joh, gewoon lekker puzzelen zoals je het zelf leuk vindt toch, of het nou 50 of 50duizend stukjes zijn of wat dan ook. Er zijn bijna net zoveel variaties als mensenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik helemaal!
Alleen ik ben nogal een sukkel op puzzelgebied
Hahaha ja! Ik zit dan met een doos op schoot te grabbelen en proberen. Sorteer amper en doe er tijden overquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker puzzelen zoals je het zelf leuk vindt toch, of het nou 50 of 50duizend stukjes zijn of wat dan ook. Er zijn bijna net zoveel variaties als mensen
Oh zeker, vond het erg leuk en was stiekem best zenuwachtigquote:Op maandag 16 juni 2025 14:28 schreef Patapon het volgende:
Goed gedaan toch?
Lijkt me best spannend om voor de eerste keer mee te doen.
Werd ook gesponsord door Ravensburger.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
Hee, een keer geen Jan van Haasterenpuzzel bij een puzzelwedstrijd. Dat houdt mij altijd tegen, want aan die puzzels heb ik een hekel. Misschien ook maar eens een keertje aan zoiets meedoen
Heb ik ook een hekel aan die Jan van Haasterenpuzels. Ik puzzel niet snel genoeg om mee te doen helaasquote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
Hee, een keer geen Jan van Haasterenpuzzel bij een puzzelwedstrijd. Dat houdt mij altijd tegen, want aan die puzzels heb ik een hekel. Misschien ook maar eens een keertje aan zoiets meedoen
Dat schrijft Fietsertje ook. Die heeft er ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik juist een hekel aan die Jan van Haasterenpuzels. Ik puzzel niet snel genoeg om mee te doen helaas
Oef wat een plaatquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:04 schreef Fietsertje70 het volgende:
en weer eentje met 1500 stukjes....
[ afbeelding ]
Baas boven baasquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:13 schreef Fietsertje70 het volgende:
Hier liggen de 2000+ puzzels op een plank, deze doen we gewoon in een paar dagen.
Ach ja het is ook geen wedstrijdquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:22 schreef Fietsertje70 het volgende:
we zijn al met tweeën, scheelt ook. Gaat dan ook 2x zo snel...
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:55 schreef H_T het volgende:
Hatsee
[ afbeelding ]
Hee die heb ik laatst ook gemaakt!
Ook grappig: op de zijkant van de deksel staat dat deze puzzel uit 1008 stukjes bestaat. Nooit eerder gezienIk wist wel al langer dat puzzels van 1000 stukjes vaak niet precies 1000 stukjes zijn
Thanks voor de tip! Die ga ik beide bestellen. Zeker omdat deze zelfs in zn geheel op mn puzzeltafel passen, dus ik als ik wil zelfs alle zakjes door elkaar kan gooienquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
Voor de liefhebbers bij de Wibra nu:
https://www.wibra.nl/assortiment/pixar-puzzel-6000-stukjes/
https://www.wibra.nl/assortiment/disney-puzzel-6000-stukjes/
Gaaf!quote:Op donderdag 18 september 2025 12:25 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Die ga ik beide bestellen. Zeker omdat deze zelfs in zn geheel op mn puzzeltafel passen, dus ik als ik wil zelfs alle zakjes door elkaar kan gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |