Twee verschillende mag ook, zolang ze maar beide onder de actie vallen (en dat doen ze niet allemaal)quote:
DIe hebben vaak die aanbieding of niet?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
Jan van Haasteren-puzzels zijn 1+1 gratis bij Bol.com vandaag
Ja regelmatig we hebben er 2 besteld.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe hebben vaak die aanbieding of niet?
Helaas wel echt supermager aanbod, volgens mij maar vijf verschillende ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
Jan van Haasteren-puzzels zijn 1+1 gratis bij Bol.com vandaag
Dat was gisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)en&view=list&N=10564
Kan niks vinden over 1+1? Iemand die weet waar ik moet zoeken?
Tnx voor je antwoord. Hmmm, te laat dus. Heb nu iets van 25 Jvh puzzels en mijn vrouw zei ga maar weer een keer eentje maken die je jaren terug kocht ipv een nieuwe te kopenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat was gisteren.
Er was best wel keuze hoor meer dan een vorige keer.
Ik heb die vorige wel! Als je wil, kunnen we een keertje ruilen?quote:Op maandag 8 juli 2024 17:38 schreef H_T het volgende:
Nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
Helaas heb ik de vorige niet, dus zou ik die op Marktplaats moeten zoeken als ik die ook nog wil
Ik hou het in het achterhoofdquote:Op maandag 8 juli 2024 22:26 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb die vorige wel! Als je wil, kunnen we een keertje ruilen?
Haha nee dat snap ik. Dat was ook niet mijn insteekquote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hou het in het achterhoofdMaar ik ruil sowieso niet voor ik deze zelf gedaan heb
Prima te doen op 1 avond, zo blijktquote:Op maandag 8 juli 2024 17:38 schreef H_T het volgende:
Nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
Helaas heb ik de vorige niet, dus zou ik die op Marktplaats moeten zoeken als ik die ook nog wil
Wow... dat is indrukwekkendquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben niet jaloers.
Ik ben best jaloers.
Ik ben superjaloers.
[ afbeelding ]
Leuk! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:57 schreef Patapon het volgende:
O.a. een puzzel gehad voor mijn verjaardag. 😁
[ afbeelding ]
Nog gefeliciteerd. Mooie puzzel heb je er weer een te doenquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:57 schreef Patapon het volgende:
O.a. een puzzel gehad voor mijn verjaardag. 😁
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Voor het eerst in tijden weer eens iets afgemaakt, 1000 stukjes, compleet en glow in the dark![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |