Wat een aparte vormen voor sommige stukjesquote:
Die ziet er cool uit, vooral die bijzondere vormen inderdaadquote:
Oh grappig, zo af lijkt dat het juist makkelijker makenquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:04 schreef Patapon het volgende:
Die aparte vormen maakte het lastig. Vooral omdat die voornamelijk in de lucht zaten.
@Puala en ik sowieso. In dezelfde voorronde. Maar die is pas in januariquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:57 schreef drakin het volgende:
Ik hoor hier vanmorgen over dat de voorrondes weer beginnen, wie van hier doen er mee?
Dan pas?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
@:puala en ik sowieso. In dezelfde voorronde. Maar die is pas in januari
Best veel. Waren er altijd al stuk of 15 voor teams. En nu zijn er dus ook solo en duoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan pas?Ik hoor het van iemand die vanavond naar een voorronde gaat. Hoeveel voorrondes zijn er?
Jemig, wat een grote aanloop voor het zover is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
@:puala en ik sowieso. In dezelfde voorronde. Maar die is pas in januari
Ik doe volgend weekend mee met een solo voorronde.Hoop vooral binnen de tijdslimiet te finishen, streeftijd sub 2 uur. 1e keer dat ik met zoiets meedoe, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:57 schreef drakin het volgende:
Ik hoor hier vanmorgen over dat de voorrondes weer beginnen, wie van hier doen er mee?
Knap hoor, ik doe altijd weken over één puzzel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:56 schreef LexerZ het volgende:
[..]
Ik doe volgend weekend mee met een solo voorronde.Hoop vooral binnen de tijdslimiet te finishen, streeftijd sub 2 uur. 1e keer dat ik met zoiets meedoe, ben benieuwd!
Snelste leggen ze in ongeveer 32minquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:56 schreef LexerZ het volgende:
[..]
Ik doe volgend weekend mee met een solo voorronde.Hoop vooral binnen de tijdslimiet te finishen, streeftijd sub 2 uur. 1e keer dat ik met zoiets meedoe, ben benieuwd!
Ik vind het zo knap dat mensen het zo snel kunnen, ik zit soms uren op een stukjequote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef drakin het volgende:
32 minuten![]()
Ik doe er ook net als Dot weken over, of vergeet de puzzel compleet weer
Ja, dan snap ik dat je de puzzel niet af krijgt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat mensen het zo snel kunnen, ik zit soms uren op een stukje
Krijg hem wel af, maar somsquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik dat je de puzzel niet af krijgt.
Tip: niet op stukjes gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat mensen het zo snel kunnen, ik zit soms uren op een stukje
Dat is wel een goede tip thnxquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:26 schreef Patapon het volgende:
[..]
Tip: niet op stukjes gaan zitten.
De winnares zat naast mij, bizar snel! Ik deed er 1h 42min over, doel gehaald dus tevredenquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:36 schreef Puala het volgende:
De soliste van vandaag legde de puzzel in 40 min, dat is wel do-able
Ook netjes!quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:32 schreef LexerZ het volgende:
[..]
De winnares zat naast mij, bizar snel! Ik deed er 1h 42min over, doel gehaald dus tevreden
Ja dat klinkt haalbaar! Dat was mijn tijd vorig jaar ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:36 schreef Puala het volgende:
De soliste van vandaag legde de puzzel in 40 min, dat is wel do-able
Zo 40 min ppppffff en jij ook snelquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:32 schreef LexerZ het volgende:
[..]
De winnares zat naast mij, bizar snel! Ik deed er 1h 42min over, doel gehaald dus tevreden
IK vraag mij altijd af hoe ze het zo snel doenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:33 schreef drakin het volgende:
32 minuten![]()
Ik doe er ook net als Dot weken over, of vergeet de puzzel compleet weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |