quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heb er een plaatje bij gemaakt leuk he
quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heb er een plaatje bij gemaakt leuk he
ja heerlijk toneelstukje van Kashleyquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:45 schreef Paul het volgende:
ik las namelijk dat er drama is vanaf 20 uur
De enige die het woord gezichtsverlies in de mond nam was Ashley zelf.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:32 schreef Roxiebb het volgende:
Het zit Tom toch wat dwars dat Ash gezegd heeft dat ze trouw blijft aan hem. Hij besprak het met Alice, die natuurlijk zegt dat Ash liegt. Tom vreest toch voor gezichtsverlies als verrader. Raakt hem toch als zogezegde oprechte man, hahaha. Nu weer zijn zoontje erbij halen als promotie praat.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:47 schreef Roxiebb het volgende:
Doei, genoeg getetter gehoord van saaie Alice en ego Tom.
Als vrienden he.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:47 schreef Luna68 het volgende:
Benieuwd of Sonja wel op Tom zit te wachten
quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:40 schreef Roxiebb het volgende:
Voila, hij noemt zich nu zelf overloper !! Tom dus.
Tom heeft iemand die op hem wachtquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:47 schreef Luna68 het volgende:
Benieuwd of Sonja wel op Tom zit te wachten
Hoopt hij…quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom heeft iemand die op hem wacht
En dat is niet Sonja
Was er iets specifieks dat je dat denkt ?quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:49 schreef Toweler het volgende:
Na het zien van de aflevering denk ik ook 2 naar huis zaterdag
ik heb net de aflevering ook gezien, maar heb de hint gemist?quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:49 schreef Toweler het volgende:
een heel dankwoord aan zijn familie, mag best welquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:49 schreef ledn81 het volgende:
Danny zit lang te ouwenelen in de DBK. Vandaar de SL op 2 denk.
Nu afknijpen Danny
De pooster die er al langer hangt me 7+2=9 en dat de undercovers niet alle geheimen hadden gevondenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was er iets specifieks dat je dat denkt ?
1 van de zinnen bij de undercover opdracht:quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:51 schreef Toweler het volgende:
[..]
De pooster die er al langer hangt me 7+2=9 en dat de undercovers niet alle geheimen hadden gevonden
Ok thnxquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:51 schreef Toweler het volgende:
[..]
De pooster die er al langer hangt me 7+2=9 en dat de undercovers niet alle geheimen hadden gevonden
Eerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt als fil er is gewoon bewegen en knuffelen.
Allemaal op Jimmy stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:49 schreef Toweler het volgende:
Ach morgen uurtje langer uitslapenquote:
Dat dus. Vond de hond van jolien al erg, dat beest snapte er niks van....quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
Vind dat best heftig als ze een jong kind daarvoor zouden gebruiken
Ashley rekent toch echt op haar kinderen.....maar denk ook dat die maling heeft aan die 1000euro'squote:Op woensdag 20 maart 2024 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat dus. Vond de hond van jolien al erg, dat beest snapte er niks van....
Ow vind dit heerlijk om naar te luisterenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:59 schreef ledn81 het volgende:
Gelukkig stream 2 is er weer..
ff bijkomen van 2 mensen die geen adem halen en alleen maar ratelen
En gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley rekent toch echt op haar kinderen.....maar denk ook dat die maling heeft aan die 1000euro's
ik ben even overprikkeldquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow vind dit heerlijk om naar te luisteren
Ik ook geen mensen zwartmaken of beïnvloeden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow vind dit heerlijk om naar te luisteren
Ja en een hoop ikke ikke ikke ikke ikke waar anderen van beschuldigd wordenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:59 schreef ledn81 het volgende:
Gelukkig stream 2 is er weer..
ff bijkomen van 2 mensen die geen adem halen en alleen maar ratelen
Hoe komt Glenn dan op de bank ?quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:00 schreef Toweler het volgende:
Zou het kunnen dat er 5 genomineerden zijn: de 3 undercovers en dan nog 2 uitgekozen door de bewoners
Ty, Randy, Alice : Ashley, Glenn
Tom : Ashley, Randy
Ashley, Glenn : Randy, Tyron
De bank:
Jimmy, Karen, Danny, Ashley, Glenn
Ook een goeie kwam ik tegen op twitter gaan het morgen wel zien
Ik zei het al veel eerder dat ik dat gelezen had en ik werd voor gek verklaardquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:57 schreef rinardo het volgende:
Zal die verekte de volder toch gelijk krijgen?
[ link | afbeelding ]
Zijn er veel te veel. Denk persoonlijk dat ze er 3 hebben moeten noemen deze keerquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:00 schreef Toweler het volgende:
Zou het kunnen dat er 5 genomineerden zijn: de 3 undercovers en dan nog 2 uitgekozen door de bewoners
De bank:
Kan er heel goed mee leven bij die bank....hoe dat maakt mij niet zo veel uit want ik snap er niks van....maar mooie bank. En die dikke vriendinnen wil ik niet scheiden dus Ashley en Karen eruit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:00 schreef Toweler het volgende:
De bank:
Zeker wanneer is die jarig danquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:03 schreef ledn81 het volgende:
Ah als Jimmy zijn papa op zijn verjaardag taart komt brengen zou ik hem wel gunnen
Wanneer is hij jarig dan?quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:03 schreef ledn81 het volgende:
Ah als Jimmy zijn papa op zijn verjaardag taart komt brengen zou ik hem wel gunnen
Dat is dan best zuur want de drie undercovers hadden geen keuze, dat hele spel was een faal en is BB dus bepalend geweest bij de nominatie.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:00 schreef Toweler het volgende:
De bank:
vrijdag is de vader van Jimmy jarig. Zou een leuk freeze moment zijnquote:
Dat zei hij niet hij was bang dat de mensen buiten hem een overloper zouden vinden. Dit zei hij nadat Alice zei dat hij samen met haar misschien wel in de finale zouden zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:46 schreef danilel het volgende:
[..]
dat zou dan moeten zijn;
"tom vertelt aan Alice dat Ashley en Karen hem een overloper noemen"
BB was hier hoe dan ook bepalend in door 'random' die personen als undercover te kiezen in plaats van op de een of andere manier ervoor te laten spelen. Wonnen die 3 kwam Ashley er sowieso niet op. De undercovers hebben ook een groot aandeel gehad in het falen van hun missie.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat is dan best zuur want de drie undercovers hadden geen keuze, dat hele spel was een faal en is BB dus bepalend geweest bij de nominatie.
Maar kan me herinneren van eerdere BB’s dat vooral op het einde veel gestuurd is en er steeds meer SL’s waren
Ja die valt niet op manquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel knap hoe Randy er nu tussendoor sluipt
Ik vergeet ook vaak dat hij er nog is.
Quick Poll ...quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:09 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat zei hij niet hij was bang dat de mensen buiten hem een overloper zouden vinden. Dit zei hij nadat Alice zei dat hij samen met haar misschien wel in de finale zouden zitten.
Eens…quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BB was hier hoe dan ook bepalend in door 'random' die personen als undercover te kiezen in plaats van op de een of andere manier ervoor te laten spelen. Wonnen die 3 kwam Ashley er sowieso niet op. De undercovers hebben ook een groot aandeel gehad in het falen van hun missie.
Maar dat dit spel in het algemeen een faal was is een feit.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Soms helpt het mij even om iemand op z'n bullshit te wijzen, en dat is het .. oh ja, ok. Even schouders eronder.
Twee weken terug was het voor de club van Ty onmogelijk om te nomineren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat is dan best zuur want de drie undercovers hadden geen keuze, dat hele spel was een faal en is BB dus bepalend geweest bij de nominatie.
Maar kan me herinneren van eerdere BB’s dat vooral op het einde veel gestuurd is en er steeds meer SL’s waren
Denk dat de woorden die ash over Tom zeiquote:
Die laatste zinquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Jimmy, wil je controleren of de deur van de voorraadkamer goed gesloten is.
Jimmy, die buiten het verst bij de deur wegligt.![]()
Jimmy : Dit is mijn straf, ik had gezegd dat ik vandaag niet genoemd was...
Dat is toch niet wat ik zeg?quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:17 schreef marky het volgende:
[..]
Twee weken terug was het voor de club van Ty onmogelijk om te nomineren.
Precies en wat heeft dat te maken met de groep van Ty?quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:22 schreef marky het volgende:
[..]
Je geeft aan dat ze geen kans hadden.
Die hoopt gewoon kijkers te beïnvloedenquote:
Kan er nog wel bij. Zit ze op hetzelfde bedrag als Lenie onderhand.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley rekent toch echt op haar kinderen.....maar denk ook dat die maling heeft aan die 1000euro's
Het is fair omdat het aan beide kanten is gebeurd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Precies en wat heeft dat te maken met de groep van Ty?
Lees ook mijn andere post, het is niet fair ongeacht wie BB had gekozen of welke groep had gewonnen
Zie niet wat er aan beide kanten is gebeurd??quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Het is fair omdat het aan beide kanten is gebeurd.
Deze week was wel extra dubieus... de 'random' keuze. En het is dat Karen een domme gans is, want normale undercovers hadden dit gewonnen zonder zelfs maar te zweten, de spellen waren zo ontzettend biased in hun voordeel. Dus het lijkt erop dat de febo heeft geprobeerd om de undercovers het stemrecht te geven..quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Het is fair omdat het aan beide kanten is gebeurd.
Voelde zich weer achtergesteld zeker...ik vind het maar een grote kleuterquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Jimmy, wil je controleren of de deur van de voorraadkamer goed gesloten is.
Jimmy, die buiten het verst bij de deur wegligt.![]()
Jimmy : Dit is mijn straf, ik had gezegd dat ik vandaag niet genoemd was...
Hij rockt op de achtergrondquote:
Precies dat, al was het ook geen slimme zet van Danny om de ballenbak te kiepen waar de dames lagen te slapenquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deze week was wel extra dubieus... de 'random' keuze. En het is dat Karen een domme gans is, want normale undercovers hadden dit gewonnen zonder zelfs maar te zweten, de spellen waren zo ontzettend biased in hun voordeel. Dus het lijkt erop dat de febo heeft geprobeerd om de undercovers het stemrecht te geven..
Maar goed, dat was buiten Karen gerekend.
Die weet echt niet wat ze zegt hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
Alice
Dit gaat tegen mijn onrechtvaardigheid in![]()
![]()
Tom zei vandaag dat hij dacht dat Randy erop zou komen. Omdat Ashley naast hem wil staan omdat ze dan meer kans heeft om te winnenquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel knap hoe Randy er nu tussendoor sluipt
Ik vergeet ook vaak dat hij er nog is.
Alleen heeft Ashley op dit moment niet genoeg stemmers daarvoor.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Tom zei vandaag dat hij dacht dat Randy erop zou komen. Omdat Ashley naast hem wil staan omdat ze dan meer kans heeft om te winnen
Ik denk daar anders over. Ik denk dat ze dit groepje undercovers juist hebben gekozen om van het gejank af te zijn van de anti Ash kliek en ze te behouden als kijker. Ze wisten bij de productie dondersgoed dat Karen bijvoorbeeld een slechte leugenaar is en alles zou doorspelen aan Ash die ook heel goed kan doordrammen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deze week was wel extra dubieus... de 'random' keuze. En het is dat Karen een domme gans is, want normale undercovers hadden dit gewonnen zonder zelfs maar te zweten, de spellen waren zo ontzettend biased in hun voordeel. Dus het lijkt erop dat de febo heeft geprobeerd om de undercovers het stemrecht te geven..
Heeft ze gedaanquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:35 schreef danilel het volgende:
hoeft madame ka niet zelf haar batterijen te halen?
En gelijk heeft hij. Alice is/gaat naar bed en dan mag Jimmy weer opdravenquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:35 schreef happyme28 het volgende:
Jimmy ‘Tom ziet me niet’ gaat wel lekker in de hottub terwijl hij met Tom zou rumikubben.
Had ie geen 'ja' moeten zeggen ...quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:36 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij. Alice is/gaat naar bed en dan mag Jimmy weer opdraven
En dan hele dagen zielig doen en blijven klagen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:35 schreef happyme28 het volgende:
Jimmy ‘Tom ziet me niet’ gaat wel lekker in de hottub terwijl hij met Tom zou rumikubben.
Karen, Danny en Glenn, oh nee die mochten nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen heeft Ashley op dit moment niet genoeg stemmers daarvoor.
Een mens mag zich bedenken toch?quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Had ie geen 'ja' moeten zeggen ...
quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
In de woonkamer roept Tyron random : HOOGVERRAAD
Danny wou dat ze het vonden. Ze konden toch niet winnen, omdat hij ballen uit de bak ging halen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Balletje mocht dus niet naar buiten gegooid worden. Ze snappen binnen niet hoe Danny 'm zo slecht heeft kunnen verstoppen.
Ja klopt, en nog steeds snappen ze het niet helemaal van Danny.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Danny wou dat ze het vonden. Ze konden toch niet winnen, omdat hij ballen uit de bak ging halen.
Ikzelf laat dat nog even afhangen van z'n stemgedrag.. of hij nog een beetje z'n eigen mening heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:48 schreef mijntjexx het volgende:
Eigenlijk is Glenn ook echt een winnaar
Eerst zien of hij uit de reet van die meiden komt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:48 schreef mijntjexx het volgende:
Eigenlijk is Glenn ook echt een winnaar
Hear hearquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:49 schreef Lrod01 het volgende:
Wat zal die Randy zich ook weer heerlijk voelen. Voert geen reet uit. Spendeerd de hele dag op de bank in een zittende of liggende houding, behalve als hij pannenkoeken staat te bakken. En ondertussen lekker freewheelend naar het einde toe omdat hij bij niemand een target is. Echt de meest nutteloze en nietszeggende bewoner ooit in een RLS.
Toch raar dat hij dat zegt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:51 schreef Luna68 het volgende:
Jimmy: ik ben wel een beetje nerveus hoor
Tom: nee joh, het is BB
Jimmy: wat wil dat zeggen??
Stilte…
Jimmy: ik zie het morgen wel
Dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toch raar dat hij dat zegt.
Zou er toch iets anders zijn gebeurd?
Zou me niet verbazen als het een groot toneelspel was.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:52 schreef mijntjexx het volgende:
Jimmy is weer back, hij is weer chill en relaxed. Ook met Tom weer prima
Dit vond ik lief van Jim Jimquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : Ik denk dat ik morgen mijn kleren nog eens ga wassen. Stel u voor als ik genomineerd ga zijn..
Jimmy : Jij gaat niet genomineerd zijn..
Tom : Maar stel u voor...
Jimmy : Ok, ok, ok..
Tom : Dan heb ik schone kleren om naar huis te gaan.
Jimmy : Ok, ten eerste, ten tweede en ten derde. Ten eerste, ik denk niet dat jij genomineerd bent. Ten tweede, geloof ik niet, als je al genomineerd bent, dat je naar huis gaat. En ten derde, hoe durf je!
Tom kijkt verbaasd.
Jimmy : Ja, hoe durf je. Je hebt mensen die echt in je geloven, die voor je stemmen. Je hebt facking 2 vliegtuigen gehad die voor jou zijn gekomen. Er zijn mensen die echt moeite hebben gestoken in jou. Jij gaat nergens heen.
Het is bijna Ariana, stiekem verkikkerd op Tom.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen begint snel richting niveau Doriana af te zakken.
Juist Puzz.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:58 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel ze gaat maar door![]()
Vies achterbaks mens
Je zou het haast zeggen. Ik snap anders niet zo goed wat ermee wil bereiken, nominaties zijn geweest en als hij er al op komt weet de kijker beter ..quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is bijna Ariana, stiekem verkikkerd op Tom.
Wellicht iets overdreven...quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:05 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoor net dat Glenn de hottub aan het aansteken was toen de familie van Danny binnenkwamen tijdens de freeze. Zijn been stond bijna in brand![]()
Ik heb het hem al 24x horen vertellen vanavondquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht iets overdreven...![]()
[ afbeelding ]
(was toevallig net even het filmpje aan het terugkijken)
Ja dat vertelde hij vanmiddag meteen alquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:05 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoor net dat Glenn de hottub aan het aansteken was toen de familie van Danny binnenkwamen tijdens de freeze. Zijn been stond bijna in brand![]()
Het was een beetje grapje omdat hij het maar blijft vertellenquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja dat vertelde hij vanmiddag meteen al
Serieus, ik had allang gezegd pak m lekker zelf.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:11 schreef Puzzie het volgende:
Ash die iedereen voor zich laat lopen , of ka ff haar waterfles wil brengen
Maar het was toch niet Karen die verraade dat ze undercover was? Het was Ashley die het raadde. Dat iis wat anders. Degene die hardop zei dat hij undercover was, was Danny. ( toen met die rare ballenakt s'nachts)quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
SuperTrash en Superdryquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:57 schreef chufi het volgende:
Ash dr Kids zijn naar een Kledingmerk vernoemd?
quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:35 schreef odie22 het volgende:
ligt er nog iemand bij de ballenbak ook ?
oh ja dat was gisteren al klaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
Heb je wel goed het streamverslag gelezen? Nu even doen en over 5 minuten overhoring.
Ja, ik ook. Maar dan vertrekt Danny ...quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik hoop echt dat Ashley, Danny en Karen genomineerd zijn..
dacht dat het Karen was die ook vertelde dat het Danny en Jimmy was....en het was eigenlijk duidelijk dat ze het wist en daarom met het idee kwam om de hele nacht te blijven waken zodat Danny zijn kansen groter waren om de ballen te pakken. Want ander was Ashley niet uit vrije wil daar de hele nacht qaan liggen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:22 schreef kater1 het volgende:
[..]
Maar het was toch niet Karen die verraade dat ze undercover was? Het was Ashley die het raadde. Dat iis wat anders. Degene die hardop zei dat hij undercover was, was Danny. ( toen met die rare ballenakt s'nachts)
Ook goed👊quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De bank zal zijn: Ashley, Tom en Karen. Karen vertrekt.
Ik denk dat Jimmy ook op de bank zit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ik hoop asslie en als ze beweegt mag ze mee via de gameroom naar buitenquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benieuwd wie de volgende freeze gaat krijgen ....
Dat zou heel fijn zijn ....quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:54 schreef odie22 het volgende:
ik hoop asslie en als ze beweegt mag ze mee via de gameroom naar buiten
Niemand ging op Tom? Allemaal op Jimmy en Danny.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Ashleyquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niemand ging op Tom? Allemaal op Jimmy en Danny.
We weten niet wat er anders was in de DBK maar bij een normale stemming zouden Ashley Danny Jimmy genomineerd zijn.quote:
Als de bank Ashley, Jimmy en Danny is, denk ik dat Danny de klos is. Hij heeft de vorige bank overleefd, omdat Dilano nog lager stond en velen hem weg wilden hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
We weten niet wat er anders was in de DBK maar bij een normale stemming zouden Ashley Danny Jimmy genomineerd zijn.
Ty: Ashley Danny Jimmy
Ra: Ashley Danny Jimmy
Al: Ashley Danny Jimmy
To: Ashley Danny Karen
As: Jimmy Ty Randy
Gl: geen idee
quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:57 schreef Mercedes. het volgende:
Heel veel mensen gaan stemmen om Ashley eruit te krijgen en dat is mogelijk als velen wachten tot de live en na de eerste save nog te gaan stemmen. Is wel wat ik ga doen.
Dat denk ik ook, maar misschien gaan er deze week 2 uitquote:Op donderdag 21 maart 2024 00:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als de bank Ashley, Jimmy en Danny is, denk ik dat Danny de klos is. Hij heeft de vorige bank overleefd, omdat Dilano nog lager stond en velen hem weg wilden hebben.
ik snap dat wel, na 10 weekly basics avondeten zonder kruiden. en dan ineens bitterballen. Trouwens, ik vind zelf persoonlijk dat een bitterbal heet gegeten moet wordenquote:Op donderdag 21 maart 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Ik dacht Danny in de keuken aan te treffen, misschien broodje bakken ofzo maar ze kunnen nog teren op gisteren natuurijk.. De bitterballen gleden kokend heet naar binnen, ik sta echt verbaast over dat inhalige geschrans van de bewoners..
Maar wat lief dat de familie van den Danny dat allemaal mee had genomen... superleuke familie...![]()
En nu kijken wat voor drama de nominatie gaan opleveren, zin in...
Ik snap het ook maar ze zijn niet uitgehongerd, overdrijven is ook een kunst...quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik snap dat wel, na 10 weekly basics avondeten zonder kruiden. en dan ineens bitterballen. Trouwens, ik vind zelf persoonlijk dat een bitterbal heet gegeten moet worden
Zag filmpje van ronahi op internet die vertelde dat ze 11 kilo is afgevallen in die 8 weken. Vind ik best heel veel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Ik dacht Danny in de keuken aan te treffen, misschien broodje bakken ofzo maar ze kunnen nog teren op gisteren natuurijk.. De bitterballen gleden kokend heet naar binnen, ik sta echt verbaast over dat inhalige geschrans van de bewoners..
Maar wat lief dat de familie van den Danny dat allemaal mee had genomen... superleuke familie...![]()
En nu kijken wat voor drama de nominatie gaan opleveren, zin in...
Ja dat is ook best veel... maar ze eten natuurlijk geen tussendoortjes, geen frisdrank, weinig tot geen alcohol.. en de maaltijden zijn ook sober... ja daar val je wel vanaf...quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zag filmpje van ronahi op internet die vertelde dat ze 11 kilo is afgevallen in die 8 weken. Vind ik best heel veel.
Goedemorgen Fritsie...quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
@:FreshFruit gefeliciteerd met je verjaardag!
Nog ff snel hier lezen, straks melden in Alkmaar voor de operatie
Sterkte Fritsie.quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Komt goed, paar dagen blijven. Wordt gedotterdquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie...![]()
Sterkte..
Succes met je operatie. En goed herstelquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat is niet slim als er twee mensen naar huis gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:57 schreef Mercedes. het volgende:
Heel veel mensen gaan stemmen om Ashley eruit te krijgen en dat is mogelijk als velen wachten tot de live en na de eerste save nog te gaan stemmen. Is wel wat ik ga doen.
Oeps een paar dagen... nou gelukkig hoef je je niet te vervelen en kan je al het wel een wee van BB volgen..quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt goed, paar dagen blijven. Wordt gedotterd
Kan ook een kaart zijn met een ticket er in...quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts van het midden 2 magnetrons? Koelkastjes?
Succes met je operatie @:fritsie1960
Ja... vanaf de kleine foto lijkt dat wellicht zo. Op een groot scherm is het een bak met iets geels erin, en een pot met iets wits erin. In een soort kastje. In een locker ...quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan ook een kaart zijn met een ticket er in...
koelkastjes denk ik, ligt volgens mijn kaas en melk of iets anders wit's inquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts van het midden 2 magnetrons? Koelkastjes?
Succes met je operatie @:fritsie1960
Vals lucht?quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat er door haar hoofd gaat...
Succes Fritsiequote:Op donderdag 21 maart 2024 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hit by the nomination busquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Je moet ook geen foto's van mij 's ochtends vroeg maken, maar ja.. ik zit dan ook niet in BB
[ afbeelding ]
Toen ik 33 was was dat geen probleem. Nog net zo fris als toen ik ging slapen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Je moet ook geen foto's van mij 's ochtends vroeg maken, maar ja.. ik zit dan ook niet in BB
[ afbeelding ]
Sterkte Fritsiequote:Op donderdag 21 maart 2024 07:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt goed, paar dagen blijven. Wordt gedotterd
Niet met Tom op de bank Niet met Tom op de bank.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Ja zoiets zou het kunnen zijn...quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet met Tom op de bank Niet met Tom op de bank.
Die denkt dat ze overleeft met wie dan ook verder.. .. maar niet met Tom.
We gaan het zien zaterdag
tot de nominaties bekend zijn en er weer een vliegtuig voor een ander komtquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy heeft lekker geslapen en heeft zin in het leven. Hij is weer helemaal de oude zegt hij.
denk op dat moment 0.0quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Oh ja... vanmiddag om 14:00 uur AirGlenn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tot de nominaties bekend zijn en er weer een vliegtuig voor een ander komt![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley fluistert : Tom doet raar tegen mij
Karin : Hoe?
Ashley : Gewoon, heel kort en apart.
Het houdt niet op, niet vanzelf...
WIe trok wie naar buiten en waarom ( duik zo de sv even in )quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : Ik voelde me echt rot toen ze me gister zo naar buiten trok.
Ashley trok Tom mee naar buiten om te zeggen dat ze alles anders gaat doen, dat ze niet op hem gaat stemmen. Dat ze ... blah blah .. hachie proberen te redden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe trok wie naar buiten en waarom ( duik zo de sv even in )
Ashley nam Tom mee naar buiten, toen ze moesten stemmen. Om nog snel te zeggen dat ze niet op hem ging. Tom gaf aan toen ‘ik doe mijn eigen ding’quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe trok wie naar buiten en waarom ( duik zo de sv even in )
dat hachie redden werd niet gezegdquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ashley trok Tom mee naar buiten om te zeggen dat ze alles anders gaat doen, dat ze niet op hem gaat stemmen. Dat ze ... blah blah .. hachie proberen te redden.
Thnx, ben echt benieuwd naar de nominaties vandaagquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:25 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ashley nam Tom mee naar buiten, toen ze moesten stemmen. Om nog snel te zeggen dat ze niet op hem ging. Tom gaf aan toen ‘ik doe mijn eigen ding’
Nee.. de laatste zin is mijn samenvattingquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat hachie redden werd niet gezegd
Dat ligt er dan dik boven op als ze dat gaat doen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ashley trok Tom mee naar buiten om te zeggen dat ze alles anders gaat doen, dat ze niet op hem gaat stemmen. Dat ze ... blah blah .. hachie proberen te redden.
ja maar komt niet echt zo over hahaquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. de laatste zin is mijn samenvatting
quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lees op twitter dat ze weer vliegtuigje voor Ash willen zaterdag met de tekst Ash for president
Hoeveel geld zou er al naar een goed doel geweest kunnen zijn, ipv al die vliegtuigjes…quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lees op twitter dat ze weer vliegtuigje voor Ash willen zaterdag met de tekst Ash for president
Degene die dat willen. Gaan die ook dokken?quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er is crowdfunding bezig maar loopt niet echt hard 3 donatiesquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Degene die dat willen. Gaan die ook dokken?
OMG....quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik snap niet dat Jimmy elke keer deze dingen zegt maar in het gezicht van Ashley poeslief doetquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Niet doen alsof je om mij geeft he, zegt Jimmy en dat gemanipuleer jongen. (over Ashley)
Voor Jimmy is het een droom om samen met Tom in de finale te zitten.
Aan haar gezicht te zien komt het zelfinizicht momenteel binnenquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat de freeze-bezoekers voor Ashley een gigantische spiegel meenemen voor wat zelfinzicht.
Als je ash zo hoort praten vind ze haarzelf echt de heilige maagd Maria zelfquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley hakkelt wanneer ze probeert te zeggen waarom ze vindt dat Tom een, in haar ogen, verkeerde keus maakt... ze komt er niet goed uit..... iets met dat je op haar kunt bouwen.
Jimmy is ook wel een kilo of 15 kwijt denk ik minimaalquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zag filmpje van ronahi op internet die vertelde dat ze 11 kilo is afgevallen in die 8 weken. Vind ik best heel veel.
Ik vond het stukje waarin ze zegt altijd trouw te zijn zo mooiquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
De Tom-obsessie van de gevallen koningin en haar nar wordt vrij triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |