Het is ook weer een flinke aanslag geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke hopelijk blijft het vandaag stabiel
Hier is het wel oké, hij is alleen heel moe
Mijn lijf begint nu te protesteren, moet nu te veel doen en heb te veel gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is ook weer een flinke aanslag geweest.
En jij, kom jij weer een beetje bij?
Wat?quote:
Mijn friese is fourt.quote:
Ja wij praten hier gewoon Nederlandsquote:
Jij overdraaft jezelf ook vaak.Doe eens pas op de plaats.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn lijf begint nu te protesteren, moet nu te veel doen en heb te veel gedaan
Maar dat komt ook wel weer goed
Het is hier een beetje de lamme helpt de blinde verhaald
Mwa,jij hebt ook best een accent.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wij praten hier gewoon Nederlands
SOms is het niet anders, wat er dit weekend gebeurde kan je niet voorzien en dan is er geen tijd voor een pas op de plaats.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij overdraaft jezelf ook vaak.Doe eens pas op de plaats.
Je had zelf de tt kunnen hebben als je op had geletquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mwa,jij hebt ook best een accent.
Ik was toch naar de winkel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had zelf de tt kunnen hebben als je op had gelet
Ik was naar de fysioquote:
Heeft hij je goed geknepen ja?quote:
Nee hij knijpt niet maar is wel een uur bezigquote:
Logisch wel. Eerst alles op alles om paraat te staan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn lijf begint nu te protesteren, moet nu te veel doen en heb te veel gedaan
Maar dat komt ook wel weer goed
Het is hier een beetje de lamme helpt de blinde verhaald
Veel gespeculeer over wie die undercovers zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:09 schreef Ebinas het volgende:
Ik slinger eens de streams aan, kijken of het wat is.
Ben er niet zo kapot van de laatste dagen.
Maar wie weet
Jeempie dat is ook lang...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij knijpt niet maar is wel een uur bezig
Jeempie dat is ook lang...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij knijpt niet maar is wel een uur bezig
Ik vind er geen hol meer aan...bléhquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel gespeculeer over wie die undercovers zijn
Hoop gedoe wel en eigenlijk ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel gespeculeer over wie die undercovers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |