Oeps een paar dagen... nou gelukkig hoef je je niet te vervelen en kan je al het wel een wee van BB volgen..quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt goed, paar dagen blijven. Wordt gedotterd
Kan ook een kaart zijn met een ticket er in...quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts van het midden 2 magnetrons? Koelkastjes?
Succes met je operatie @:fritsie1960
Ja... vanaf de kleine foto lijkt dat wellicht zo. Op een groot scherm is het een bak met iets geels erin, en een pot met iets wits erin. In een soort kastje. In een locker ...quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan ook een kaart zijn met een ticket er in...
koelkastjes denk ik, ligt volgens mijn kaas en melk of iets anders wit's inquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts van het midden 2 magnetrons? Koelkastjes?
Succes met je operatie @:fritsie1960
Vals lucht?quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat er door haar hoofd gaat...
Succes Fritsiequote:Op donderdag 21 maart 2024 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
@:FreshFruit gefeliciteerd met je verjaardag!
Nog ff snel hier lezen, straks melden in Alkmaar voor de operatie
Hit by the nomination busquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Je moet ook geen foto's van mij 's ochtends vroeg maken, maar ja.. ik zit dan ook niet in BB
[ afbeelding ]
Toen ik 33 was was dat geen probleem. Nog net zo fris als toen ik ging slapen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Je moet ook geen foto's van mij 's ochtends vroeg maken, maar ja.. ik zit dan ook niet in BB
[ afbeelding ]
Sterkte Fritsiequote:Op donderdag 21 maart 2024 07:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt goed, paar dagen blijven. Wordt gedotterd
Niet met Tom op de bank Niet met Tom op de bank.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat er door haar hoofd gaat...
Ja zoiets zou het kunnen zijn...quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet met Tom op de bank Niet met Tom op de bank.
Die denkt dat ze overleeft met wie dan ook verder.. .. maar niet met Tom.
We gaan het zien zaterdag
tot de nominaties bekend zijn en er weer een vliegtuig voor een ander komtquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy heeft lekker geslapen en heeft zin in het leven. Hij is weer helemaal de oude zegt hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |