Niemand ging op Tom? Allemaal op Jimmy en Danny.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De bank zal zijn: Ashley, Tom en Karen. Karen vertrekt.
En Ashleyquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niemand ging op Tom? Allemaal op Jimmy en Danny.
We weten niet wat er anders was in de DBK maar bij een normale stemming zouden Ashley Danny Jimmy genomineerd zijn.quote:
Als de bank Ashley, Jimmy en Danny is, denk ik dat Danny de klos is. Hij heeft de vorige bank overleefd, omdat Dilano nog lager stond en velen hem weg wilden hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
We weten niet wat er anders was in de DBK maar bij een normale stemming zouden Ashley Danny Jimmy genomineerd zijn.
Ty: Ashley Danny Jimmy
Ra: Ashley Danny Jimmy
Al: Ashley Danny Jimmy
To: Ashley Danny Karen
As: Jimmy Ty Randy
Gl: geen idee
quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:57 schreef Mercedes. het volgende:
Heel veel mensen gaan stemmen om Ashley eruit te krijgen en dat is mogelijk als velen wachten tot de live en na de eerste save nog te gaan stemmen. Is wel wat ik ga doen.
Dat denk ik ook, maar misschien gaan er deze week 2 uitquote:Op donderdag 21 maart 2024 00:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als de bank Ashley, Jimmy en Danny is, denk ik dat Danny de klos is. Hij heeft de vorige bank overleefd, omdat Dilano nog lager stond en velen hem weg wilden hebben.
ik snap dat wel, na 10 weekly basics avondeten zonder kruiden. en dan ineens bitterballen. Trouwens, ik vind zelf persoonlijk dat een bitterbal heet gegeten moet wordenquote:Op donderdag 21 maart 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Ik dacht Danny in de keuken aan te treffen, misschien broodje bakken ofzo maar ze kunnen nog teren op gisteren natuurijk.. De bitterballen gleden kokend heet naar binnen, ik sta echt verbaast over dat inhalige geschrans van de bewoners..
Maar wat lief dat de familie van den Danny dat allemaal mee had genomen... superleuke familie...![]()
En nu kijken wat voor drama de nominatie gaan opleveren, zin in...
Ik snap het ook maar ze zijn niet uitgehongerd, overdrijven is ook een kunst...quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik snap dat wel, na 10 weekly basics avondeten zonder kruiden. en dan ineens bitterballen. Trouwens, ik vind zelf persoonlijk dat een bitterbal heet gegeten moet worden
Zag filmpje van ronahi op internet die vertelde dat ze 11 kilo is afgevallen in die 8 weken. Vind ik best heel veel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Ik dacht Danny in de keuken aan te treffen, misschien broodje bakken ofzo maar ze kunnen nog teren op gisteren natuurijk.. De bitterballen gleden kokend heet naar binnen, ik sta echt verbaast over dat inhalige geschrans van de bewoners..
Maar wat lief dat de familie van den Danny dat allemaal mee had genomen... superleuke familie...![]()
En nu kijken wat voor drama de nominatie gaan opleveren, zin in...
Ja dat is ook best veel... maar ze eten natuurlijk geen tussendoortjes, geen frisdrank, weinig tot geen alcohol.. en de maaltijden zijn ook sober... ja daar val je wel vanaf...quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zag filmpje van ronahi op internet die vertelde dat ze 11 kilo is afgevallen in die 8 weken. Vind ik best heel veel.
Goedemorgen Fritsie...quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
@:FreshFruit gefeliciteerd met je verjaardag!
Nog ff snel hier lezen, straks melden in Alkmaar voor de operatie
Sterkte Fritsie.quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Komt goed, paar dagen blijven. Wordt gedotterdquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie...![]()
Sterkte..
Succes met je operatie. En goed herstelquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat is niet slim als er twee mensen naar huis gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:57 schreef Mercedes. het volgende:
Heel veel mensen gaan stemmen om Ashley eruit te krijgen en dat is mogelijk als velen wachten tot de live en na de eerste save nog te gaan stemmen. Is wel wat ik ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |