Het was een beetje grapje omdat hij het maar blijft vertellenquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja dat vertelde hij vanmiddag meteen al
Serieus, ik had allang gezegd pak m lekker zelf.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:11 schreef Puzzie het volgende:
Ash die iedereen voor zich laat lopen , of ka ff haar waterfles wil brengen
Maar het was toch niet Karen die verraade dat ze undercover was? Het was Ashley die het raadde. Dat iis wat anders. Degene die hardop zei dat hij undercover was, was Danny. ( toen met die rare ballenakt s'nachts)quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deze week was wel extra dubieus... de 'random' keuze. En het is dat Karen een domme gans is, want normale undercovers hadden dit gewonnen zonder zelfs maar te zweten, de spellen waren zo ontzettend biased in hun voordeel. Dus het lijkt erop dat de febo heeft geprobeerd om de undercovers het stemrecht te geven..
Maar goed, dat was buiten Karen gerekend.
SuperTrash en Superdryquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:57 schreef chufi het volgende:
Ash dr Kids zijn naar een Kledingmerk vernoemd?
quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:35 schreef odie22 het volgende:
ligt er nog iemand bij de ballenbak ook ?
oh ja dat was gisteren al klaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
Heb je wel goed het streamverslag gelezen? Nu even doen en over 5 minuten overhoring.
Ja, ik ook. Maar dan vertrekt Danny ...quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik hoop echt dat Ashley, Danny en Karen genomineerd zijn..
dacht dat het Karen was die ook vertelde dat het Danny en Jimmy was....en het was eigenlijk duidelijk dat ze het wist en daarom met het idee kwam om de hele nacht te blijven waken zodat Danny zijn kansen groter waren om de ballen te pakken. Want ander was Ashley niet uit vrije wil daar de hele nacht qaan liggen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:22 schreef kater1 het volgende:
[..]
Maar het was toch niet Karen die verraade dat ze undercover was? Het was Ashley die het raadde. Dat iis wat anders. Degene die hardop zei dat hij undercover was, was Danny. ( toen met die rare ballenakt s'nachts)
Ook goed👊quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De bank zal zijn: Ashley, Tom en Karen. Karen vertrekt.
Op woensdag 20 maart 2024 23:45 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat Jimmy ook op de bank zit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ik hoop asslie en als ze beweegt mag ze mee via de gameroom naar buitenquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benieuwd wie de volgende freeze gaat krijgen ....
Dat zou heel fijn zijn ....quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:54 schreef odie22 het volgende:
ik hoop asslie en als ze beweegt mag ze mee via de gameroom naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |