Toch raar dat hij dat zegt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:51 schreef Luna68 het volgende:
Jimmy: ik ben wel een beetje nerveus hoor
Tom: nee joh, het is BB
Jimmy: wat wil dat zeggen??
Stilte…
Jimmy: ik zie het morgen wel
Dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toch raar dat hij dat zegt.
Zou er toch iets anders zijn gebeurd?
Zou me niet verbazen als het een groot toneelspel was.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:52 schreef mijntjexx het volgende:
Jimmy is weer back, hij is weer chill en relaxed. Ook met Tom weer prima
Dit vond ik lief van Jim Jimquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : Ik denk dat ik morgen mijn kleren nog eens ga wassen. Stel u voor als ik genomineerd ga zijn..
Jimmy : Jij gaat niet genomineerd zijn..
Tom : Maar stel u voor...
Jimmy : Ok, ok, ok..
Tom : Dan heb ik schone kleren om naar huis te gaan.
Jimmy : Ok, ten eerste, ten tweede en ten derde. Ten eerste, ik denk niet dat jij genomineerd bent. Ten tweede, geloof ik niet, als je al genomineerd bent, dat je naar huis gaat. En ten derde, hoe durf je!
Tom kijkt verbaasd.
Jimmy : Ja, hoe durf je. Je hebt mensen die echt in je geloven, die voor je stemmen. Je hebt facking 2 vliegtuigen gehad die voor jou zijn gekomen. Er zijn mensen die echt moeite hebben gestoken in jou. Jij gaat nergens heen.
Het is bijna Ariana, stiekem verkikkerd op Tom.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen begint snel richting niveau Doriana af te zakken.
Juist Puzz.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:58 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel ze gaat maar door![]()
Vies achterbaks mens
Je zou het haast zeggen. Ik snap anders niet zo goed wat ermee wil bereiken, nominaties zijn geweest en als hij er al op komt weet de kijker beter ..quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is bijna Ariana, stiekem verkikkerd op Tom.
Wellicht iets overdreven...quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:05 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoor net dat Glenn de hottub aan het aansteken was toen de familie van Danny binnenkwamen tijdens de freeze. Zijn been stond bijna in brand![]()
Ik heb het hem al 24x horen vertellen vanavondquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht iets overdreven...![]()
[ afbeelding ]
(was toevallig net even het filmpje aan het terugkijken)
Ja dat vertelde hij vanmiddag meteen alquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:05 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoor net dat Glenn de hottub aan het aansteken was toen de familie van Danny binnenkwamen tijdens de freeze. Zijn been stond bijna in brand![]()
Het was een beetje grapje omdat hij het maar blijft vertellenquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja dat vertelde hij vanmiddag meteen al
Serieus, ik had allang gezegd pak m lekker zelf.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:11 schreef Puzzie het volgende:
Ash die iedereen voor zich laat lopen , of ka ff haar waterfles wil brengen
Maar het was toch niet Karen die verraade dat ze undercover was? Het was Ashley die het raadde. Dat iis wat anders. Degene die hardop zei dat hij undercover was, was Danny. ( toen met die rare ballenakt s'nachts)quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deze week was wel extra dubieus... de 'random' keuze. En het is dat Karen een domme gans is, want normale undercovers hadden dit gewonnen zonder zelfs maar te zweten, de spellen waren zo ontzettend biased in hun voordeel. Dus het lijkt erop dat de febo heeft geprobeerd om de undercovers het stemrecht te geven..
Maar goed, dat was buiten Karen gerekend.
SuperTrash en Superdryquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:57 schreef chufi het volgende:
Ash dr Kids zijn naar een Kledingmerk vernoemd?
quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:35 schreef odie22 het volgende:
ligt er nog iemand bij de ballenbak ook ?
oh ja dat was gisteren al klaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]![]()
Heb je wel goed het streamverslag gelezen? Nu even doen en over 5 minuten overhoring.
Ja, ik ook. Maar dan vertrekt Danny ...quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik hoop echt dat Ashley, Danny en Karen genomineerd zijn..
dacht dat het Karen was die ook vertelde dat het Danny en Jimmy was....en het was eigenlijk duidelijk dat ze het wist en daarom met het idee kwam om de hele nacht te blijven waken zodat Danny zijn kansen groter waren om de ballen te pakken. Want ander was Ashley niet uit vrije wil daar de hele nacht qaan liggen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:22 schreef kater1 het volgende:
[..]
Maar het was toch niet Karen die verraade dat ze undercover was? Het was Ashley die het raadde. Dat iis wat anders. Degene die hardop zei dat hij undercover was, was Danny. ( toen met die rare ballenakt s'nachts)
Ook goed👊quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De bank zal zijn: Ashley, Tom en Karen. Karen vertrekt.
Op woensdag 20 maart 2024 23:45 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat Jimmy ook op de bank zit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ik hoop asslie en als ze beweegt mag ze mee via de gameroom naar buitenquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benieuwd wie de volgende freeze gaat krijgen ....
Dat zou heel fijn zijn ....quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:54 schreef odie22 het volgende:
ik hoop asslie en als ze beweegt mag ze mee via de gameroom naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |