Zie niet wat er aan beide kanten is gebeurd??quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Het is fair omdat het aan beide kanten is gebeurd.

Deze week was wel extra dubieus... de 'random' keuze. En het is dat Karen een domme gans is, want normale undercovers hadden dit gewonnen zonder zelfs maar te zweten, de spellen waren zo ontzettend biased in hun voordeel. Dus het lijkt erop dat de febo heeft geprobeerd om de undercovers het stemrecht te geven..quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Het is fair omdat het aan beide kanten is gebeurd.

Voelde zich weer achtergesteld zeker...ik vind het maar een grote kleuterquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Jimmy, wil je controleren of de deur van de voorraadkamer goed gesloten is.
Jimmy, die buiten het verst bij de deur wegligt.
Jimmy : Dit is mijn straf, ik had gezegd dat ik vandaag niet genoemd was...

Hij rockt op de achtergrondquote:

Precies dat, al was het ook geen slimme zet van Danny om de ballenbak te kiepen waar de dames lagen te slapenquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deze week was wel extra dubieus... de 'random' keuze. En het is dat Karen een domme gans is, want normale undercovers hadden dit gewonnen zonder zelfs maar te zweten, de spellen waren zo ontzettend biased in hun voordeel. Dus het lijkt erop dat de febo heeft geprobeerd om de undercovers het stemrecht te geven..
Maar goed, dat was buiten Karen gerekend.

Die weet echt niet wat ze zegt hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
Alice
Dit gaat tegen mijn onrechtvaardigheid in

Tom zei vandaag dat hij dacht dat Randy erop zou komen. Omdat Ashley naast hem wil staan omdat ze dan meer kans heeft om te winnenquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel knap hoe Randy er nu tussendoor sluipt
Ik vergeet ook vaak dat hij er nog is.

Alleen heeft Ashley op dit moment niet genoeg stemmers daarvoor.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Tom zei vandaag dat hij dacht dat Randy erop zou komen. Omdat Ashley naast hem wil staan omdat ze dan meer kans heeft om te winnen

Ik denk daar anders over. Ik denk dat ze dit groepje undercovers juist hebben gekozen om van het gejank af te zijn van de anti Ash kliek en ze te behouden als kijker. Ze wisten bij de productie dondersgoed dat Karen bijvoorbeeld een slechte leugenaar is en alles zou doorspelen aan Ash die ook heel goed kan doordrammen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deze week was wel extra dubieus... de 'random' keuze. En het is dat Karen een domme gans is, want normale undercovers hadden dit gewonnen zonder zelfs maar te zweten, de spellen waren zo ontzettend biased in hun voordeel. Dus het lijkt erop dat de febo heeft geprobeerd om de undercovers het stemrecht te geven..
Maar goed, dat was buiten Karen gerekend.

Heeft ze gedaanquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:35 schreef danilel het volgende:
hoeft madame ka niet zelf haar batterijen te halen?

En gelijk heeft hij. Alice is/gaat naar bed en dan mag Jimmy weer opdravenquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:35 schreef happyme28 het volgende:
Jimmy ‘Tom ziet me niet’ gaat wel lekker in de hottub terwijl hij met Tom zou rumikubben.

Had ie geen 'ja' moeten zeggen ...quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:36 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij. Alice is/gaat naar bed en dan mag Jimmy weer opdraven

En dan hele dagen zielig doen en blijven klagen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:35 schreef happyme28 het volgende:
Jimmy ‘Tom ziet me niet’ gaat wel lekker in de hottub terwijl hij met Tom zou rumikubben.

Karen, Danny en Glenn, oh nee die mochten nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen heeft Ashley op dit moment niet genoeg stemmers daarvoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |