Ja en een hoop ikke ikke ikke ikke ikke waar anderen van beschuldigd wordenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:59 schreef ledn81 het volgende:
Gelukkig stream 2 is er weer..
ff bijkomen van 2 mensen die geen adem halen en alleen maar ratelen
Hoe komt Glenn dan op de bank ?quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:00 schreef Toweler het volgende:
Zou het kunnen dat er 5 genomineerden zijn: de 3 undercovers en dan nog 2 uitgekozen door de bewoners
Ty, Randy, Alice : Ashley, Glenn
Tom : Ashley, Randy
Ashley, Glenn : Randy, Tyron
De bank:
Jimmy, Karen, Danny, Ashley, Glenn
Ook een goeie kwam ik tegen op twitter gaan het morgen wel zien
Ik zei het al veel eerder dat ik dat gelezen had en ik werd voor gek verklaardquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:57 schreef rinardo het volgende:
Zal die verekte de volder toch gelijk krijgen?
[ link | afbeelding ]
Zijn er veel te veel. Denk persoonlijk dat ze er 3 hebben moeten noemen deze keerquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:00 schreef Toweler het volgende:
Zou het kunnen dat er 5 genomineerden zijn: de 3 undercovers en dan nog 2 uitgekozen door de bewoners
De bank:
Kan er heel goed mee leven bij die bank....hoe dat maakt mij niet zo veel uit want ik snap er niks van....maar mooie bank. En die dikke vriendinnen wil ik niet scheiden dus Ashley en Karen eruit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:00 schreef Toweler het volgende:
De bank:
Zeker wanneer is die jarig danquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:03 schreef ledn81 het volgende:
Ah als Jimmy zijn papa op zijn verjaardag taart komt brengen zou ik hem wel gunnen
Wanneer is hij jarig dan?quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:03 schreef ledn81 het volgende:
Ah als Jimmy zijn papa op zijn verjaardag taart komt brengen zou ik hem wel gunnen
Dat is dan best zuur want de drie undercovers hadden geen keuze, dat hele spel was een faal en is BB dus bepalend geweest bij de nominatie.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:00 schreef Toweler het volgende:
De bank:
vrijdag is de vader van Jimmy jarig. Zou een leuk freeze moment zijnquote:
Dat zei hij niet hij was bang dat de mensen buiten hem een overloper zouden vinden. Dit zei hij nadat Alice zei dat hij samen met haar misschien wel in de finale zouden zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:46 schreef danilel het volgende:
[..]
dat zou dan moeten zijn;
"tom vertelt aan Alice dat Ashley en Karen hem een overloper noemen"
BB was hier hoe dan ook bepalend in door 'random' die personen als undercover te kiezen in plaats van op de een of andere manier ervoor te laten spelen. Wonnen die 3 kwam Ashley er sowieso niet op. De undercovers hebben ook een groot aandeel gehad in het falen van hun missie.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat is dan best zuur want de drie undercovers hadden geen keuze, dat hele spel was een faal en is BB dus bepalend geweest bij de nominatie.
Maar kan me herinneren van eerdere BB’s dat vooral op het einde veel gestuurd is en er steeds meer SL’s waren
Ja die valt niet op manquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel knap hoe Randy er nu tussendoor sluipt
Ik vergeet ook vaak dat hij er nog is.
Quick Poll ...quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:09 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat zei hij niet hij was bang dat de mensen buiten hem een overloper zouden vinden. Dit zei hij nadat Alice zei dat hij samen met haar misschien wel in de finale zouden zitten.
Eens…quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BB was hier hoe dan ook bepalend in door 'random' die personen als undercover te kiezen in plaats van op de een of andere manier ervoor te laten spelen. Wonnen die 3 kwam Ashley er sowieso niet op. De undercovers hebben ook een groot aandeel gehad in het falen van hun missie.
Maar dat dit spel in het algemeen een faal was is een feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |