quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Soms helpt het mij even om iemand op z'n bullshit te wijzen, en dat is het .. oh ja, ok. Even schouders eronder.
Twee weken terug was het voor de club van Ty onmogelijk om te nomineren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat is dan best zuur want de drie undercovers hadden geen keuze, dat hele spel was een faal en is BB dus bepalend geweest bij de nominatie.
Maar kan me herinneren van eerdere BB’s dat vooral op het einde veel gestuurd is en er steeds meer SL’s waren
Denk dat de woorden die ash over Tom zeiquote:
Die laatste zinquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Jimmy, wil je controleren of de deur van de voorraadkamer goed gesloten is.
Jimmy, die buiten het verst bij de deur wegligt.![]()
Jimmy : Dit is mijn straf, ik had gezegd dat ik vandaag niet genoemd was...
Dat is toch niet wat ik zeg?quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:17 schreef marky het volgende:
[..]
Twee weken terug was het voor de club van Ty onmogelijk om te nomineren.
Precies en wat heeft dat te maken met de groep van Ty?quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:22 schreef marky het volgende:
[..]
Je geeft aan dat ze geen kans hadden.
Die hoopt gewoon kijkers te beïnvloedenquote:
Kan er nog wel bij. Zit ze op hetzelfde bedrag als Lenie onderhand.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley rekent toch echt op haar kinderen.....maar denk ook dat die maling heeft aan die 1000euro's
Het is fair omdat het aan beide kanten is gebeurd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Precies en wat heeft dat te maken met de groep van Ty?
Lees ook mijn andere post, het is niet fair ongeacht wie BB had gekozen of welke groep had gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |