OMG....quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lees op twitter dat ze weer vliegtuigje voor Ash willen zaterdag met de tekst Ash for president
Ik snap niet dat Jimmy elke keer deze dingen zegt maar in het gezicht van Ashley poeslief doetquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Niet doen alsof je om mij geeft he, zegt Jimmy en dat gemanipuleer jongen. (over Ashley)
Voor Jimmy is het een droom om samen met Tom in de finale te zitten.
Aan haar gezicht te zien komt het zelfinizicht momenteel binnenquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat de freeze-bezoekers voor Ashley een gigantische spiegel meenemen voor wat zelfinzicht.
Als je ash zo hoort praten vind ze haarzelf echt de heilige maagd Maria zelfquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley hakkelt wanneer ze probeert te zeggen waarom ze vindt dat Tom een, in haar ogen, verkeerde keus maakt... ze komt er niet goed uit..... iets met dat je op haar kunt bouwen.
Jimmy is ook wel een kilo of 15 kwijt denk ik minimaalquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zag filmpje van ronahi op internet die vertelde dat ze 11 kilo is afgevallen in die 8 weken. Vind ik best heel veel.
Ik vond het stukje waarin ze zegt altijd trouw te zijn zo mooiquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
De Tom-obsessie van de gevallen koningin en haar nar wordt vrij triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |