denk op dat moment 0.0quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat er door haar hoofd gaat...
Oh ja... vanmiddag om 14:00 uur AirGlenn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tot de nominaties bekend zijn en er weer een vliegtuig voor een ander komt![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley fluistert : Tom doet raar tegen mij
Karin : Hoe?
Ashley : Gewoon, heel kort en apart.
Het houdt niet op, niet vanzelf...
WIe trok wie naar buiten en waarom ( duik zo de sv even in )quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : Ik voelde me echt rot toen ze me gister zo naar buiten trok.
Ashley trok Tom mee naar buiten om te zeggen dat ze alles anders gaat doen, dat ze niet op hem gaat stemmen. Dat ze ... blah blah .. hachie proberen te redden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe trok wie naar buiten en waarom ( duik zo de sv even in )
Ashley nam Tom mee naar buiten, toen ze moesten stemmen. Om nog snel te zeggen dat ze niet op hem ging. Tom gaf aan toen ‘ik doe mijn eigen ding’quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe trok wie naar buiten en waarom ( duik zo de sv even in )
dat hachie redden werd niet gezegdquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ashley trok Tom mee naar buiten om te zeggen dat ze alles anders gaat doen, dat ze niet op hem gaat stemmen. Dat ze ... blah blah .. hachie proberen te redden.
Thnx, ben echt benieuwd naar de nominaties vandaagquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:25 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ashley nam Tom mee naar buiten, toen ze moesten stemmen. Om nog snel te zeggen dat ze niet op hem ging. Tom gaf aan toen ‘ik doe mijn eigen ding’
Nee.. de laatste zin is mijn samenvattingquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat hachie redden werd niet gezegd
Dat ligt er dan dik boven op als ze dat gaat doen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ashley trok Tom mee naar buiten om te zeggen dat ze alles anders gaat doen, dat ze niet op hem gaat stemmen. Dat ze ... blah blah .. hachie proberen te redden.
ja maar komt niet echt zo over hahaquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. de laatste zin is mijn samenvatting
quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lees op twitter dat ze weer vliegtuigje voor Ash willen zaterdag met de tekst Ash for president
Hoeveel geld zou er al naar een goed doel geweest kunnen zijn, ipv al die vliegtuigjes…quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lees op twitter dat ze weer vliegtuigje voor Ash willen zaterdag met de tekst Ash for president
Degene die dat willen. Gaan die ook dokken?quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er is crowdfunding bezig maar loopt niet echt hard 3 donatiesquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Degene die dat willen. Gaan die ook dokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |