Jimmy ken volgens mij echt goed koken. Van de week zei, ik dacht Danny dat Jimmy met niets iets lekkers kon maken, amper kruiden en zo in huis maar het smaakt altijd goedquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:20 schreef mazaru het volgende:
Randy is ook een lekkerbek. Die staat steeds met verwondering te kijken wat Jimmy allemaal maakt van de weinige dingen die er zijn
Als ze allemaal vergeten op hem te stemmen dan zit die straks gewoon in de finalequote:Op woensdag 20 maart 2024 10:21 schreef Cupfighter het volgende:
Randy valt niet op en blijft buiten de radar op deze manier maar zal nooit winnen en de finale waarschijnlijk niet halrn
Zal wel wat worden bijgestuurd door de FEBO, en dat mogen wij natuurlijk niet horenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
Raar dit die sl's nu al een paar keer uit het niets en daarna weer gewoon door met alles
Volgens mij is er niet veel aan de hand.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie en Karen praten over Tom
Jimmie wil het gaan uitpraten met Tom.
Ik zit er ook met verwondering naar te kijken. Als ze die wegstemmen dan hebben ze echt een avondeten probleemquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy ken volgens mij echt goed koken. Van de week zei, ik dacht Danny dat Jimmy met niets iets lekkers kon maken, amper kruiden en zo in huis maar het smaakt altijd goed
En Jimmy zit niet zo fijn in zijn velletje sprak hij gisterochtend al uit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet veel aan de hand.
Jimmy was sjacho. Tom heeft hem even gelaten. Gewoon gepraat met hem.
Tom is ook niet gek. Die zag heus wel hoe Jimmy steeds bij Ash en Karen zat toen hij daar een fittie mee had.
Ze zijn ook allebei jaloers op Alice.
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit er ook met verwondering naar te kijken. Als ze die wegstemmen dan hebben ze echt een avondeten probleem
Om te beginnen maandag met niet mogen zoeken naar balletje van jimmy werd hij boos op tom. Lopen kletsen over tom die dat heeft gehoord. Slecht praten en stoken over Alice tegen hem. En dan gisteravond uit het lint gaan om niets.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
Zit ik op praten ze op 2 ga ik naar twee gaat het praten naar 1
Volgens mij hebben Karen en Jimmy het over Tom dat deze Jimmy gaat stemmen
In een week tijd van vrienden naar dit. Jimmy heeft geen idee wat hij verkeerd heeft gedaan bji Tom
Precies.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:24 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy is echt niet goed bezig hoor, hij vindt zichzelf zo zielig.
Nu is z'n maatje weg en hij beschuldigd Tom er nu van dat hij veel met Alice omgaat.
Ik heb niks fout gegaan he zegt hij.
Karen voert het nog even extra bij( want ja Alice is de vijand van Ashley dus ook van haar)
Jimmy wilde vanmorgen gaan wandelen maar zegt dat Tom zich in de badkamer verstopte.
is niet waar want Tom was al eerder op en toen Jimmy z'n bed uit kwam en in de keuken z'n pot met water ging opzetten vroeg Karen : gaan we wandelen jimjim en hij zei gelijk das goed.
Als Jimmy toen eerlijk was geweest had hij gezegd ik ga altijd met Tom wandelen in de ochtend .
Ik wordt op dit moment een beetje moe van Jimmy.. van Tom ook trouwens. Wat zijnde twee vermoeiend de laatste dagen. Wat een gezeur de hele tijd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En Jimmy zit niet zo fijn in zijn velletje sprak hij gisterochtend al uit.
ahh weer beeld
Jimmy heeft echt een soort jaloezie/onzekerheid als mensen waar hij zelf goed mee is ook buiten hem om met anderen omgaan. Het gebeurde bij Dilano met Sabeau en nu is Tom weer het probleem. Misschien moet Jimmy beseffen dat zijn claimerigheid in vriendschap juist ook mensen alleen maar meer wegjaagt. Met zo'n insteek voel je je ook al snel "bedrogen".quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:24 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy is echt niet goed bezig hoor, hij vindt zichzelf zo zielig.
Nu is z'n maatje weg en hij beschuldigd Tom er nu van dat hij veel met Alice omgaat.
Ik heb niks fout gegaan he zegt hij.
Karen voert het nog even extra bij( want ja Alice is de vijand van Ashley dus ook van haar)
Jimmy wilde vanmorgen gaan wandelen maar zegt dat Tom zich in de badkamer verstopte.
is niet waar want Tom was al eerder op en toen Jimmy z'n bed uit kwam en in de keuken z'n pot met water ging opzetten vroeg Karen : gaan we wandelen jimjim en hij zei gelijk das goed.
Als Jimmy toen eerlijk was geweest had hij gezegd ik ga altijd met Tom wandelen in de ochtend .
Groep wordt kleiner, geen prikkels van buitenaf.. kleine dingen worden dan heel groot.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik wordt op dit moment een beetje moe van Jimmy.. van Tom ook trouwens. Wat zijnde twee vermoeiend de laatste dagen. Wat een gezeur de hele tijd.
Ze heeft inmiddels door dat Zwitserland spelen het niet gaat worden. Ze zal net als de rest ook moeten gaan vechten voor haar plek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Door de afgelopen dagen vindt ik Alice meer de generaal is, dat undercover en bewoners moest alles zoals Alice het wilde.
Tom bespelen.
Blijven praten en praten en een ander mag bijna niks zeggen.
Oh god, die voelt nattigheid nu ze op het bankje gaat komen hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Er is zoveel meer dat ik met jullie wil delen zegt Ash. Jullie kennen mij als Ash in het spel die aan het strijden is.
Maar er is ook een andere kant van haar die ze graag wil laten zien, de moeder en de partner.
Dat wil ze graag met de medebewoners delen
Jammer idd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jimmy heeft echt een soort jaloezie/onzekerheid als mensen waar hij zelf goed mee is ook buiten hem om met anderen omgaan. Het gebeurde bij Dilano met Sabeau en nu is Tom weer het probleem. Misschien moet Jimmy beseffen dat zijn claimerigheid in vriendschap juist ook mensen alleen maar meer wegjaagt. Met zo'n insteek voel je je ook al snel "bedrogen".
En nu bepalen op wie er gestemd moet wordenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Door de afgelopen dagen vindt ik Alice meer de generaal is, dat undercover en bewoners moest alles zoals Alice het wilde.
Tom bespelen.
Klopt maar snappen ze nu niet dat dit hen de kop gaat kosten? En waarom er zo lang in blijven hangen.. maak je punt. Klaar en nu weer verder.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Groep wordt kleiner, geen prikkels van buitenaf.. kleine dingen worden dan heel groot.
En ja.. gezaag onderling over kleine dingen.
her en der hun verhaal doen..
En wellicht wat nominatie stress erbij
Alice is vervelendquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tom bespelen.
Ze heeft heel de tijd alles heel bewust gedaan en zo onschuldig nou zo is ze dus niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels door dat Zwitserland spelen het niet gaat worden. Ze zal net als de rest ook moeten gaan vechten voor haar plek.
aar dan is ze nog steeds erg dominant en haantje de voorste.. dat kun je niet spelen, dat ben je. Behalve thuis dan bij haar want dan is ze onderdanig en zwaait Bart de scepterquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Er is zoveel meer dat ik met jullie wil delen zegt Ash. Jullie kennen mij als Ash in het spel die aan het strijden is.
Maar er is ook een andere kant van haar die ze graag wil laten zien, de moeder en de partner.
Dat wil ze graag met de medebewoners delen
Je heeft gezegd wie zij gaat stemmen en geen vergadering belegd en tactieken besproken wat de anderen moeten gaan doen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:37 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En nu bepalen op wie er gestemd moet worden
Dat hoeft ze ook niet want de jongens gaan met haar mee anders krijgen ze er nog niemand van de andere groep uit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je heeft gezegd wie zij gaat stemmen en geen vergadering belegd en tactieken besproken wat de anderen moeten gaan doen.
Maar da's ook krenterigheid van de bewoners toch, voor een coin kun je warm douchenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net zo onzinnig als dat gedoe met de douche, dat gesleep met bakken heet water om zich daarmee in de douche gaan staan te wassen.Hopelijk ziet BB dat een keer in voor een volgende editie.
Ze is al die weken veel op de achtergrond geweest en heel politiek correct geweest. Las de hele dag door hetzelfde riedeltje af en zorgde verder heel onopgemerkt heel goed voor zichzelf. Ze zorgde dat ze ook nergens iets in te kort kwamquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze heeft heel de tijd alles heel bewust gedaan en zo onschuldig nou zo is ze dus niet.
Alice doet wat ze zelf wilquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:37 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En nu bepalen op wie er gestemd moet worden
Tom heeft alles uitgepraat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik wordt op dit moment een beetje moe van Jimmy.. van Tom ook trouwens. Wat zijnde twee vermoeiend de laatste dagen. Wat een gezeur de hele tijd.
Zo veel coins hebben ze niet om te besteden. Als ze een keer een drankje of iets lekkers willen kopen moeten ze toch wel echt heel zuinig doen en vergeet niet dat ze ook coins nodig hebben voor een was te draaien.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar da's ook krenterigheid van de bewoners toch, voor een coin kun je warm douchen
De enige die er echt veel heeft is Tyquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo veel coins hebben ze niet om te besteden. Als ze een keer een drankje of iets lekkers willen kopen moeten ze toch wel echt heel zuinig doen en vergeet niet dat ze ook coins nodig hebben voor een was te draaien.
Nou Tom is er ook behoorlijk in blijven hangen hoor.. en ik geloof ook niet dat hij het nu helemaal los heeft gelatenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom heeft alles uitgepraat.
Die is weer gewoon hoor.
Jim blijft er nu heel erg in hangen.
volgens mij had hij gister 23 was rond het middaguurquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
De enige die er echt veel heeft is Ty
Maar die heeft de afgelopen dagen ook al aardig wat gehaald
Heeft ranja gehaald en nog 2 dingenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
volgens mij had hij gister 23 was rond het middaguur
maar dacht hem een coin in de wasmachine te zien steken vanmorgen
Alice heeft een buikpijnaanval, ze denkt omdat ze te veel gegeten heeft![]()
Die had er ook heel veel gewonnen de laatste week en heeft die van Ronahi nog bij gekregen en op dat moment hadden zij er heel veel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
De enige die er echt veel heeft is Ty
Maar die heeft de afgelopen dagen ook al aardig wat gehaald
Groot verschil inderdaad. En zonder zwartmakerij of even bepalen wie met wie om zou mogen gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice doet wat ze zelf wil
Of de boys daarin mee gaan is hun eigen keus
Niemand die zegt dat ze dat moeten
Alice teveel gegetenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alice heeft een buikpijnaanval, ze denkt omdat ze veel te veel gegeten heeft![]()
Hij is ook niet gek. Weet wel hoe de generaal te werk gaat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou Tom is er ook behoorlijk in blijven hangen hoor.. en ik geloof ook niet dat hij het nu helemaal los heeft gelaten
En toch is het iets waar Jimmy met zijn eigen gedrag voor heeft gezorgdquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef lojanda het volgende:
Tom trekt echt steeds meer nar de andere groep toe.. ik denk dat vooral dat Jimmy ook steekt.
Teveel ? Ik ben heel de tijd al verbaasd hoeveel zij kan eten !quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alice heeft een buikpijnaanval, ze denkt omdat ze veel te veel gegeten heeft![]()
In zekere zin zegt ze dat wel, Ty en Randy hebben gisteren uitgerekend dat als zij niet hetzelfde stemmen, één van hun iig op de bank komt en dat willen ze niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice doet wat ze zelf wil
Of de boys daarin mee gaan is hun eigen keus
Niemand die zegt dat ze dat moeten
Ze zijn zelf naar alice gegaanquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
In zekere zin zegt ze dat wel, Ty en Randy hebben gisteren uitgerekend dat als zij niet hetzelfde stemmen, één van hun iig op de bank komt en dat willen ze niet.
Tom bleef hem gewoon trouw. Ook toen Jim zo bezig was over Dilano. Beste maatje vanaf dag 1 enzo.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is het iets waar Jimmy met zijn eigen gedrag voor heeft gezorgd
Jimmy kan niet goed omgaan met het feit dat mensen meerdere goede vrienden kunnen hebben
Ik zeg ook niet dat hij geen gelijk had.. hij had zeker gelijk wat er met Karen was gebeurd en ook dat Ashley hem negeerde en dat hij haar haar hoorden roddelen over hem. Zeker had hij gelijk en ook goed dat hij naar zichzelf luistert en het eerst even laat bezinken voordat hij het gesprek aangaat. Maar je kan er ook te ver in meegaan en op een gegeven moment is het ook wel klaar. Het kan niet zo zijn als je in een groep leeft dat iedereen zich dan aan jou moet conformeren.. zich moet aanpassen. Tom moet zich net zo goed aanpassen en het wordt nu echt wel eens tijd dat hij uitlegt waar dit alles vandaan komt en hoe en waarom dit zo werkt bij hem in zijn hoofd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is ook niet gek. Weet wel hoe de generaal te werk gaat.
Het is uitgepraat maar wordt niet meer zoals in het begin.
Hij wou gisteren ook niet meteen mee naar de cocoon.
Dat zou idd heel goed kunnen.. echt jammer want ze waren zo leuk samen en nu zie je gewoon dat ze elkaar niet meer goed begrijpenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is het iets waar Jimmy met zijn eigen gedrag voor heeft gezorgd
Jimmy kan niet goed omgaan met het feit dat mensen meerdere goede vrienden kunnen hebben
Dat spreekt voor hemquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is ook niet gek. Weet wel hoe de generaal te werk gaat.
Het is uitgepraat maar wordt niet meer zoals in het begin.
Hij wou gisteren ook niet meteen mee naar de cocoon.
Vindt hem nu wel eerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy die zegt dat ashley niet te vertrouwen is en steeds zit te stoken. Hij heeft heel erg over tom gepraat en nu zegt hij dat ze gezegd.tom niet vertrouwen en je moet niet met hem meegaan. Jimmy is bijna net zo erg als ashley jn stoken
Allebei vermoeiend , toch ook gun ik hen een finaleplekquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:02 schreef greysbones het volgende:
Tom leuk spel
Mooi om mee te maken
Mentaal wel heel vermoeiend
Jimmy ook
Ashley is ook best dom om te denken dat als dit zelf niet in de groep gooit het nooit uit zal komen. Ze denkt nu nog steeds dat Jimmy dit niet weet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
Tom dat Ashley hem gister vroeg of hij al die tijd fake is geweest tegen haar (over Danny).
Jimmy: ik heb er toch ook bij gezeten, ze heeft op ook op mij gestemd.. kan niet anders he. Wie is er dan fake??
Jimmy weet van Randy op wie Ashley heeft gestemd.. ze had Danny geblokt (bij Randy), ze heeft Jimmy Dilano en Alice erop gezet. Een Nederlandse bank.
Maar niet Alice. Nu staat ze er zelf op , Jimmy denkt zichzelf ook
quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Allebei vermoeiend , toch ook gun ik hen een finaleplek
Ik ook.. Jimmy is wel iemand die continu ook bevestiging nodig heeft. Hij wil nu gewoon van Tom horen dat hij er nog steeds voor hem is.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vindt hem nu wel eerlijk
( op het feit na dat hij zijn eigen jnbreng vergeet )
Ik zie weinig dubbelspel bij Jimmyquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:06 schreef Luna68 het volgende:
Jimmy voelt zich verloren en heeft zich laten kwetsen. Hij weet niet meer wie hij moet vertrouwen in het huis.
Denk dat hij verstrikt raakt in zijn eigen dubbelspel
Dat is ergens ook zo , Tom heeft zicht de eerste dagen gestort op Alicequote:Op woensdag 20 maart 2024 11:08 schreef OmaJacky het volgende:
Hij beschuldigd nu Tom ervan dat hij er niet voor hem was.
Dus Jimmy wilde dat Tom net zoals Karen als een hondje achter hem aanloopt.
Jimmy is wat dat betreft heel egoïstisch.
Nou dat heb ik dus ook. Ik gun het ze beiden maar ik ben er op dit moment wel ff klaar mee.. het blijft maar doorgaan. Het lijken wel twee wijven om het maar even plat te zetten. Wat een gezeik en gezaag die tweequote:Op woensdag 20 maart 2024 11:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Allebei vermoeiend , toch ook gun ik hen een finaleplek
Dit flikte hij ook bij dilano vorige week. Walgelijk smerig gedrag. Hij hoort iedereen over hem praten. Goh hij doet niet anders over tom praten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:08 schreef OmaJacky het volgende:
Eens , ik vind ze allebei erg vermoeiend . Maar tochquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dus ook. Ik gun het ze beiden maar ik ben er op dit moment wel ff klaar mee.. het blijft maar doorgaan. Het lijken wel twee wijven om het maar even plat te zetten. Wat een gezeik en gezaag die twee
Jimmy is nu wel echt eerlijk tegen Tom en zegt ook dat hij niet goed bezig is geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
JImmy heeft het er moeilijk mee dat hij zich heeft laten kwetsen. Wil het een plek geven, weet niet wie hij moet vertrouwen daar ook.
En als de meiden dan op hem inpraten dan weet hij niet meer wie hij moet / kan vertrouwen daar.
Tom: je kunt mij toch vertrouwen ik heb nooit iets slechts gezegd over u.
Jimmy: maar je was niet beschikbaar in het begin van de week (zoiets)
En daar is Sonja![]()
![]()
![]()
![]()
Tom vond het lastig dat Sonja wegging
Daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jimmy is nu wel echt eerlijk tegen Tom en zegt ook dat hij niet goed bezig is geweest.
Ze doen het allebei ,maar Tom heeft zich ook gestort op Alicequote:Op woensdag 20 maart 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
Tom zegt dat Jimmy zichzelf ook afzondert.
Ben ik het niet mee eens.. Tom hoeft niet als een hondje achter hemmen te lopenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:08 schreef OmaJacky het volgende:
Jezus Jimmy, een dag heeft 24 uur, je kunt toch niet eisen dat iemand dan aan je kleeft als klittenbandquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
Tom: je kunt mij toch vertrouwen ik heb nooit iets slechts gezegd over u.
Jimmy: maar je was niet beschikbaar in het begin van de week (zoiets)
Zeker, Tom weet heel goed wat er allemaal in het huis afspeelt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:11 schreef marky het volgende:
Eerlijk gesprek tussen Tom en Jimmy. Tom gaat steeds beter communiceren.
was ook het moment dat ik net binnenviel. hoop op een antwoord hierquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:09 schreef Tascha071 het volgende:
Ik val er net ik.
Over wie had Jimmy het nou met Tom? Wie moet Tom nou niet vertrouwen. Ook als hij er uit is?
Dat is wel zijn valkuil maar eigenlijk doet Tom hetzelfde op een andere manierquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezus Jimmy, een dag heeft 24 uur, je kunt toch niet eisen dat iemand dan aan je kleeft als klittenband
En dat heeft Tom ook zeker wel gedaan, veel spelletjes gespeeld en gewandeld.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. Tom hoeft niet als een hondje achter hemmen te lopenhij heeft wel duidelijkheid nodig en dat is wat hij nu ook Tom probeert uit te leggen.
Ashleyquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:14 schreef Snoozey het volgende:
[..]
was ook het moment dat ik net binnenviel. hoop op een antwoord hier
Ik zie het niet , hij kon met de ene groep en met de andere groep , als je dan toch in groepen wil denkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Volgens mij al vanaf dag 1 dat hij samen met Dyllie was
Ashquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:14 schreef Snoozey het volgende:
[..]
was ook het moment dat ik net binnenviel. hoop op een antwoord hier
Jimmy probeert Tom uit te leggen het fijn te vinden dat Tom zijn tijd wat beter had kunnen verdelenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En dat heeft Tom ook zeker wel gedaan, veel spelletjes gespeeld en gewandeld.
Jimmy doet het nu voorkomen dat Tom alleen maar aandacht aan hem had mogen geven.
Zeker maar niet naar Tom toequote:Op woensdag 20 maart 2024 11:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:15 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik zit nog even te wachten tot hij er wat tranen uitperstquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:17 schreef Snoozey het volgende:
ach ashley. zij en karen die hem opvingen
hij is dus echt al sinds dylan weg is met zijn strategische spel om haar op de bank te gooien
jammer dat hij dan nog allemaal zo zieligje speelt. tot in den treure toe
Dat had Jimmy dan eerder moeten zeggen tegen Tom ipv zo vies achter z'n rug om lullen en Tom een mes in z'n rug steken bij Ashley en Karen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jimmy probeert Tom uit te leggen het fijn te vinden dat Tom zijn tijd wat beter had kunnen verdelen
quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:17 schreef Snoozey het volgende:
ach ashley. zij en karen die hem opvingen
hij is dus echt al sinds dylan weg is met zijn strategische spel om haar op de bank te gooien
jammer dat hij dan nog allemaal zo zieligje speelt. tot in den treure toe
Maar zo ziet hij dat (nog) nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:18 schreef Snoozey het volgende:
hij hoeft niet over zijn gevoel te praten, maar wilde ook met mensen spelen
praat toch al dagen aan een stuk over zijn gevoel (jim) nu nog
Ergens ook wel begrijpelijk. Alice met wie hij het altijd goed kan vinden en in tegenstelling tot Jimmy en Karen niet aan 'm zit te trekken en hem gewoon z'n gang laat gaan is waarschijnlijk een veilige haven voor 'm in al die chaos.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze doen het allebei ,maar Tom heeft zich ook gestort op Alice
Daar heeft hij wel gelijk in , en goed dat hij dat nu tegen Tom zegtquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jimmy probeert Tom uit te leggen het fijn te vinden dat Tom zijn tijd wat beter had kunnen verdelen
Wat zaadjes planten niet kan doen. Dat heeft Tyron slim gespeeldquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:18 schreef Tascha071 het volgende:
Jeetje ik had zo’n lol met die 4 Tom Jimmy Ashley en Karin. Dat is dus echt helemaal weg gespeeld
En zo hebben ze dat allemaal. Ook Tyron en Randy spelen het zo en ook een Danny en Glenn spelen dat zelfde spelletje. Ashley en Karen is ook overduidelijk en Alice zweeft overal een beetje tussendoor. De ene dag speelt ze het met Tom en de andere dag weer met Randy en Tyron.quote:
En veel minder geroddel en gestook maar gewoon gezellig regelmatig hebben ze veel lol samen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:19 schreef Tascha071 het volgende:
Sorry maar Randy ty en Alice zijn echt minder kijk vermaak
Het probleem daarin is alleen is dat Tom elke keer krijgt te horen dat hij dan weer niet met diequote:Op woensdag 20 maart 2024 11:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel gelijk in , en goed dat hij dat nu tegen Tom zegt
ik zie het ook niet als dubbelspel , ik zie het als dat je met meerdere mensen kan opschietenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
En zo hebben ze dat allemaal. Ook Tyron en Randy spelen het zo en ook een Danny en Glenn spelen dat zelfde spelletje. Ashley en Karen is ook overduidelijk en Alice zweeft overal een beetje tussendoor. De ene dag speelt ze het met Tom en de andere dag weer met Randy en Tyron.
Tenzij je van het kijken naar rummicub spelende, kaartende en slapende mensen houdtquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:19 schreef Tascha071 het volgende:
Ja maar toch andere humorquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En veel minder geroddel en gestook maar gewoon gezellig regelmatig hebben ze veel lol samen.
Een mes in de rug is wel heel veel gezegd. Hij heeft uitgesproken dat hij begon te twijfelen aan zijn vriendschap met Tom en of dat wel zo echt was. Daar heeft Ashley ff proberen op in te spelen en hem er van proberen te overtuigen dat het niet zo was. Gelukkig heeft Jimmy dat zelf door en zegt ook nu tegen Tom dat dat fout van hem was. Dus een mes in de rug vind ik niet ju8st.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat had Jimmy dan eerder moeten zeggen tegen Tom ipv zo vies achter z'n rug om lullen en Tom een mes in z'n rug steken bij Ashley en Karen.
Is ook zoquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:23 schreef greysbones het volgende:
Tom ziet dit wel goed
Bb is deze week mentaal goed aan het porren
Vindt Jimmy ook felquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Jimmy heeft een punt ên Tom heeft een punt.
Het vervelende voor Jimmy is, dat Tom nogal fel is in verdedigen.
Dat is ook wat hij letterlijk zei.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ergens ook wel begrijpelijk. Alice met wie hij het altijd goed kan vinden en in tegenstelling tot Jimmy en Karen niet aan 'm zit te trekken en hem gewoon z'n gang laat gaan is waarschijnlijk een veilige haven voor 'm in al die chaos.
Jimmy weigert in te zien dat het spel saboteren voor Tom ook een hele heftige is.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vindt Jimmy ook fel
Kan ook moeilijk water bij de wijn doen
Preciesquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jimmy weigert in te zien dat het spel saboteren voor Tom ook een hele heftige is.
Alleen Jimmy zijn angsten doen er toe
Klopt! Ik zapp dan over naar andere streamquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij je van het kijken naar rummicub spelende, kaartende en slapende mensen houdt
Zeker nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:19 schreef Tascha071 het volgende:
Hier verbaas ik me ook over, wie denken ze dat ze zijn dat ze dat voor een ander kunnen bepalen?quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het probleem daarin is alleen is dat Tom elke keer krijgt te horen dat hij dan weer niet met die
En dan weer niet met die veel mag optrekken
Idd je moet daar ook nog gewoon kunnen leven en niet met alleen maar spel en achterdocht. Anders is het toch ook niet vol te houden?quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik zie het ook niet als dubbelspel , ik zie het als dat je met meerdere mensen kan opschieten
Maar dat is ook een beetje raar van Tom? Die drie 'undercovers' hebben daar ook niet voor gekozenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jimmy weigert in te zien dat het spel saboteren voor Tom ook een hele heftige is.
Alleen Jimmy zijn angsten doen er toe
Hoezo kinderachtig om de drie vermeende saboteurs te isoleren van het spel dat ze willen saboteren??????quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is ook een beetje raar van Tom? Die drie 'undercovers; hebben daar ook niet voor gekozen
Beetje kinderachtig dan
Dat deed Tom toch ook door ze te isoleren? Daarom goed dat ze daar nu over pratenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoezo kinderachtig om de drie vermeende saboteurs te isoleren van het spel dat ze willen saboteren??????
Dan loop je achterquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:29 schreef Tascha071 het volgende:
Tom is er stil van.
Mijn aanname. Hij reageerde nog niet
Als je Tom hier door Dilano vervangt krijg je precies het verhaal van vorige week. Al waren die twijfels dan ingestoken door kijkers, maar feit blijft dat uiteindelijk Dilano loyaler is geweest naar Jimmy dan andersom.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een mes in de rug is wel heel veel gezegd. Hij heeft uitgesproken dat hij begon te twijfelen aan zijn vriendschap met Tom en of dat wel zo echt was. Daar heeft Ashley ff proberen op in te spelen en hem er van proberen te overtuigen dat het niet zo was. Gelukkig heeft Jimmy dat zelf door en zegt ook nu tegen Tom dat dat fout van hem was. Dus een mes in de rug vind ik niet ju8st.
Helemaal hetzelfde. Is dus karakter van jimmy. De zielige kaart spelen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je Tom hier door Dilano vervangt krijg je precies het verhaal van vorige week. Al waren die twijfels dan ingestoken door kijkers, maar feit blijft dat uiteindelijk Dilano loyaler is geweest dan Jimmy dan andersom.
s hij wat vrolijker isquote:
pfoe jaquote:
Ik vind dat niet kinderachtig. Ik vind dat onderdeel van een spel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat deed Tom toch ook door ze te isoleren? Daarom goed dat ze daar nu over praten
Is gewoon een jaloerse flapdrol. Tom mag niet sporten met Alice, mag niet zingen met Alice, mag niet buiten zitten met Alice en ga zo maar door.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:32 schreef greysbones het volgende:
Ja al
[..]
s hij wat vrolijker is
Dan is hij vele malen leuker
Daarom vond ik die goedkope Verraders versie van BB ook totaal verkeerd in dit stadium.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:32 schreef greysbones het volgende:
Ja al
[..]
s hij wat vrolijker is
Dan is hij vele malen leuker
we zullen veel posten, zodat je veel afleiding hebt. Wat een zenuwslopende uren voor jou, heel veel sterkte.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
Pff mijn vrouw wordt geopereerd is al paar uur uitgesteld vanwege drukte. Sorry even offtopic, blij met afleiding van de cos en de streams
Mensen uitsluiten in een spel gebeurt al , en dan ook nog een cheap versie van verraders er tussendoor gooien op een moment dat er al genoeg speelt , en wat ook nog eens heel slecht is uitgedacht .quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind dat niet kinderachtig. Ik vind dat onderdeel van een spel.
En ja Jimmy mag daar van in paniek zijn en daar moet je respect voor opbrengen, maar de actie om dit te doen is volledig logisch.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:37 schreef ledn81 het volgende:
DINGDONG "Willen de ouders van Randy, Randy komen ophalen uit de peuterhoek"
[ afbeelding ]
Het werkte 2 kanten op.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is ook een beetje raar van Tom? Die drie 'undercovers' hebben daar ook niet voor gekozen
Beetje kinderachtig dan
Ik geloof niet dat Dilano Jimmy als eens van een bank heeft gesavedquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je Tom hier door Dilano vervangt krijg je precies het verhaal van vorige week. Al waren die twijfels dan ingestoken door kijkers, maar feit blijft dat uiteindelijk Dilano loyaler is geweest naar Jimmy dan andersom.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:37 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Erin blijven hangen weer.. pfff zo moe vanquote:
Dat is het hele plan van BB.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen uitsluiten in een spel gebeurt al , en dan ook nog een cheap versie van verraders er tussendoor gooien op een moment dat er al genoeg speelt , en wat ook nog eens heel slecht is uitgedacht .
Nee dat heeft alles geen goed gedaan. Daardoor is het er sowieso nog erger op geworden
life time jobquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Erin blijven hangen weer.. pfff zo moe van
Ze zijn er mee bezig. Vera heeft het op X gepost.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pfoe ja
enorm........
hij wil toch wel een vlieger![]()
![]()
maar verwacht het niet![]()
want dan raakt hij teleurgesteld
Dat was sympathiek, maar ook wel een vrij gecalculeerde gok dat het hem dusdanig veel goodwill van de kijkers zou opleveren dat hij toch niet zou gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Dilano Jimmy als eens van een bank heeft gesaved
En snel graagquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:37 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het ook echt heel slecht georganiseerd.. wat een armoe en zo niet leuk om naa4 te kijkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen uitsluiten in een spel gebeurt al , en dan ook nog een cheap versie van verraders er tussendoor gooien op een moment dat er al genoeg speelt , en wat ook nog eens heel slecht is uitgedacht .
Nee dat heeft alles geen goed gedaan. Daardoor is het er sowieso nog erger op geworden
En een vrijstelling voor de week eropquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was sympathiek, maar ook wel een vrij gecalculeerde gok dat hem dusdanig veel goodwill van de kijkers zou opleveren dat hij toch niet zou gaan.
Nee, en dat heeft mijn kijkplezier goed vergald.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt heel slecht georganiseerd.. wat een armoe en zo niet leuk om naa4 te kijken
Met jou eensquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:43 schreef schizolientje het volgende:
het hele gesprek geluisterd en ik vond t een goed gesprek. Tom gaf duidelijk aan dat hij niet mee kon gaan in t gevoel van Jimmy en Jimmy kon toch zijn verhaal kwijt. Jammer dat niemand Jimmy er op wijst dat hij zichzelf wat beter ( basis) moet verzorgen en zich dan ook beter presenteert. Geen blote hangbuik onder shirtjes uit laten , mond niet open laten hangen, haren kammen enz. Dan voelt jij zichzelf ook beter denk ik
Dat met die vliegtuigjes moet echt stoppen hoor.. zo’n verspilling van geld. Doneer het aan een goed doel en het is ook nog eens erg slecht voor het milieuquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zijn er mee bezig. Vera heeft hetbop X gepost.
Dit staat compleet los van hun gesprek daarnaast geldt precies datzelfde voor Tom , broeken in de naad , mond open etcquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:43 schreef schizolientje het volgende:
het hele gesprek geluisterd en ik vond t een goed gesprek. Tom gaf duidelijk aan dat hij niet mee kon gaan in t gevoel van Jimmy en Jimmy kon toch zijn verhaal kwijt. Jammer dat niemand Jimmy er op wijst dat hij zichzelf wat beter ( basis) moet verzorgen en zich dan ook beter presenteert. Geen blote hangbuik onder shirtjes uit laten , mond niet open laten hangen, haren kammen enz. Dan voelt jij zichzelf ook beter denk ik
Ze zaten ook veel in de cocoon.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:40 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy had Dilano en Tom.
Zat hij niet bij de 1 dan wel bij de ander.
Nu verwacht hij dus van Tom dat die de rol van Dilano ook op zich neemt en 24/7 bij Jimmy is.
Eens en vind dat je iemand niet op de buitenkant moet beoordelenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit staat compleet los van hun gesprek daarnaast geldt precies datzelfde voor Tom , broeken in de naad , mond open etc
Ik begreep nu dat iedereen behalve Karen 10 coins had gewonnen?quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:41 schreef Tascha071 het volgende:
Jimmy heeft iedereen geholpen aan coins. Maar voor hemzelf kan hij het niet. Het is wat het is
Nee , dat slaat idd nergens op ,te makkelijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens en vind dat je iemand niet op de buitenkant moet beoordelen
Het gesprek vond ik ook goed. Ging mij even over zijn hele presentatie, dat is jammerquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit staat compleet los van hun gesprek daarnaast geldt precies datzelfde voor Tom , broeken in de naad , mond open etc
2 kapsters aan haar hoofd, goed hoor. Die worden er vast niet uit gestemd door haar.quote:
Datzelfde geldt voor Tom , daarom verbaasde ik me daaroverquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Het gesprek vond ik ook goed. Ging mij even over zijn hele presentatie, dat is jammer
dat vind ik ook maar de praktijk is anders en dat weten we welquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens en vind dat je iemand niet op de buitenkant moet beoordelen
Dat zal dan wel moeten en dan zal dat ook best weer goed komen. Zolang ze er maar Ashley en Karen van af laten blijvenquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stel Jimmy wordt er uit gestemd zaterdag, wie gaat er dan koken. Ik zie alleen Jimmy nog in de keuken en iedereen vindt dat hij van niets, iets kan maken. De anderen liggen liever in de zon of op de bank.
Zie het nog niemand over nemen
Dat komt ieder jaar weer goed. Er staat altijd weer een andere kok op.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stel Jimmy wordt er uit gestemd zaterdag, wie gaat er dan koken. Ik zie alleen Jimmy nog in de keuken en iedereen vindt dat hij van niets, iets kan maken. De anderen liggen liever in de zon of op de bank.
Die zorgen zelf wel dat ze wegblijven.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zal dan wel moeten en dan zal dat ook best weer goed komen. Zolang ze er maar Ashley en Karen van af laten blijven
Mijn moeder zei altijd,quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat hij er niet uitgaat , maar op dit moment is dat ook niet aan de orde volgens mijquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja en dat is zo jammer…quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat vind ik ook maar de praktijk is anders en dat weten we wel
Ik heb voorbij zien komen dat ash, Danny en Jimmy op de bank komen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er niet uitgaat , maar op dit moment is dat ook niet aan de orde volgens mij
Dat willen Tyron en Randy en werd voorgesteld aan Alice. Maar Alice vindt op Glenn stemmen een verspeelde stem en zij wil persee op Jimmy want hij praat slecht over haar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:01 schreef marky het volgende:
Jimmy merkt nu dat als hij niet nodig is voor de stemmen Ashley hem links laat liggen. Dus daar hoort hij ook niet bij. Er ligt een heel mooi verbond op de loer maar het wordt niet gemaakt. Tom, Ty, Alice, Randy en Jimmy. Safe Jimmy deze week en ga vol op Danny, Glenn en Ashley. Maargoed ze praten niet met elkaar.
Ik heb ook voorbij zien komen dat hij niet op de bank komt , we gaan het zienquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb voorbij zien komen dat ash, Danny en Jimmy op de bank komen.
De kans is wel heel groot dat hij op de bank komt. Alice,Ty en Randy sowieso en ik denk Ashley ook dan zal Glenn het ook wel down, alleen Tom zal hem niet nomineren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er niet uitgaat , maar op dit moment is dat ook niet aan de orde volgens mij
Ik kan me nog beelden herinneren dat ze er met veel stampei weggestuurd zijn toen ze wilden koken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:03 schreef engine het volgende:
[..]
Die zorgen zelf wel dat ze wegblijven.
Tenzij iets speciaals natuurlijk.
Dan is Danny de lulquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb voorbij zien komen dat ash, Danny en Jimmy op de bank komen.
Kan je zien hoe snel alles veranderdquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
De kans is wel heel groot dat hij op de bank komt. Alice,Ty en Randy sowieso en ik denk Ashley ook dan zal Glenn het ook wel down, alleen Tom zal hem niet nomineren.
Precies. Het spel is niet uitgespeeld dus wat is gezegd telt niet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is er al duidelijk gezegd dat de undercovers niet mogen stemmen, nu het spel eerder afgebroken is?
BB kan de regels zo weer veranderen dat iedereen mag nomineren en dan zal er een andere bank komen, neem ik aan
Ik neem aan van wel. Ze hebben verloren en hebben geen stemrecht. Het lijkt me sterk dat BB deze regels ineens gaat veranderen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is er al duidelijk gezegd dat de undercovers niet mogen stemmen, nu het spel eerder afgebroken is?
BB kan de regels zo weer veranderen dat iedereen mag nomineren en dan zal er een andere bank komen, neem ik aan
Ja toen was er iets speciaals dat Ashley weer meteen op ging eisenquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan me nog beelden herinneren dat ze er met veel stampei weggestuurd zijn toen ze wilden koken.
Jimmy zei dat de camera erop stond, maar de camera staat er altijd op.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja toen was er iets speciaals dat Ashley weer meteen op ging eisen
Oh ja! Dat moest er toen gemaakt worden.quote:
Geloof dat jimmy in gesprek zat met Tom. En hij wilde ook in de keuken bezig zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ze weten dat Jimmy in een dip zit en dat hij zich alleen voelt en nu vraagt Ashley Alice om der haar te doen samen met Karen terwijl de vorige keer Jimmy hielp ermee erg vreemd hoor en dit terwijl ze Alice toch volgens mijn wel minder mag, raar he dat Jimmy z'n klote alleen gevoel krijgt
Dit was al de tweede keer dat er speciaal maaltijden werden gebracht waar Ashley weer als eerste erbij was. Toen heeft Jimmy er wat van gezegd.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jimmy zei dat de camera erop stond, maar de camera staat er altijd op.
oh ok vandaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geloof dat jimmy in gesprek zat met Tom. En hij wilde ook in de keuken bezig zijn
uh ik weet het ook nooit echt precies hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
Is dat niet vreemd om niet te weten hoeveel jaar je moeder is geworden.
55 toch?quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh ik weet het ook nooit echt precies hoor![]()
Bezigheidstherapiequote:Op woensdag 20 maart 2024 12:32 schreef engine het volgende:
Die banners vind ik inmiddels net zo sneu als die vliegtuigjes.
uhm ik dacht 69 dat ma wasquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
55 toch?![]()
Maar heb hetzelfde. Het verandert ook ieder jaar weer
Allemaal pre nominatie tactiek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ze weten dat Jimmy in een dip zit en dat hij zich alleen voelt en nu vraagt Ashley Alice om der haar te doen samen met Karen terwijl de vorige keer Jimmy hielp ermee erg vreemd hoor en dit terwijl ze Alice toch volgens mijn wel minder mag, raar he dat Jimmy z'n klote alleen gevoel krijgt
maar waar ze gelijk weer vandaan stapte toen ze hoorde dat Jimmy( of een van de anderen) dit wilden maken, daar heeft ze helemaal geen probleem van gemaakt,quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja toen was er iets speciaals dat Ashley weer meteen op ging eisen
Staat je netjesquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh ik weet het ook nooit echt precies hoor![]()
Haha nee is me geboorte jaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
55 toch?![]()
Maar heb hetzelfde. Het verandert ook ieder jaar weer
Goedzoquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhm ik dacht 69 dat ma was![]()
ja echt he doordat het veranderd vergeet ik het steeds ( wist vorig jaar me eigen leeftijd even niet eens
![]()
)
De (retorische) vraag is dus of het opgevallen zou zijn als ze normaal gesproken ook vooraan zou staan om eten te koken en niet enkel bij speciaal voer..quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
maar waar ze gelijk weer vandaan stapte toen ze hoorde dat Jimmy( of een van de anderen) dit wilden maken, daar heeft ze helemaal geen probleem van gemaakt,
Maakt niets uit wanneer of hoe laat ze dat moeten doen, wij zien op de streams alleen wie zijn genomineerd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:10 schreef BigBreg83 het volgende:
Kunnen ze niet gewoon gaan nomineren ofzo?
Ja maar dan is er wel ff drama en gedoe enzoquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maakt niets uit wanneer of hoe laat ze dat moeten doen, wij zien op de streams alleen wie zijn genomineerd.
Op haar puisten of op haar kraters?quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze zijn ook allebei jaloers op Alice.
Ze is gewoon altijd enthousiast als er iets geregeld of georganiseerd wordt door BBquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De (retorische) vraag is dus of het opgevallen zou zijn als ze normaal gesproken ook vooraan zou staan om eten te koken en niet enkel bij speciaal voer..
Dacht ff dat er geen vliegtuigje maar 'n zwerm parachutisten werden gedropt boven ZOquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:15 schreef spapaars het volgende:
Niets meer aan veranderen, het kan zo naar een museum voor moderne kunst.
[ afbeelding ]
Das alice hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:14 schreef freaky40 het volgende:
Blaag met Jimmy aan de wandel doet en zegt blaag-things.
Dat is ook meestal pas na de uitslag.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:15 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja maar dan is er wel ff drama en gedoe enzo
zie je welquote:
Je blijft kijken, en je ziet steeds weer iets nieuws, een topstuk dus.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht ff dat er geen vliegtuigje maar 'n zwerm parachutisten werden gedropt boven ZO
Op haar haren, zeker die met dat bos stro op haar hoofd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op haar puisten of op haar kraters?
Sterker nog: ze zijn als slaapmiddel beter dan Mogadon.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:19 schreef Tascha071 het volgende:
Ze zijn gewoon allemaal lekker bezigquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:22 schreef Joyce-43 het volgende:
die stenen bij Glenn en Danny vallen toch ook niet zo?
ja dat snap ik maar de lol is toch ook om het te laten vallen hahaquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon allemaal lekker bezig
Ze moeten ook wat
Hele dagen niks doen is echt verrot
Nou wat een lol... Je lacht je rot en je schijt je leeg.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En veel minder geroddel en gestook maar gewoon gezellig regelmatig hebben ze veel lol samen.
Goh wat sterk om dit te schrijven.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op haar puisten of op haar kraters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |